صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ مهر ماه

فوتبال – لیگ دسته یک ایران

در نخستین دیدار از هفتۀ نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران معروف به جام آزادگان، آرمان گهر میزبان تیم سپیدرود رشت خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول ایران، دو تیم آرمان گهر و سپیدرود به ترتیب در جایگاه‌های شانزدهم و هشتم قرار دارند. تیم آرمان گهر در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته و سپیدرود رشت نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم آرمان گهر و سپیدرود رشت به حساب می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه چهارم این رقابت‌ها، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان تیم بایرلورکوزن خواهد بود. اتلتیکو مادرید در خانه به مصاف تیم بدون امتیاز و قعرنشین آلمانی این گروه خواهند رفت. در جدول رده‌بندی گروه چهارم این مسابقات، اتلتیکو مادرید و بایرلورکوزن به ترتیب در جایگاه‌های دوم و چهارم قرار گرفته‌اند. اتلتیکو مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و بایرلورکوزن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید به ۲ و بایرلورکوزن به ۱ پیروزی برابر یکدیگر رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفتۀ سوم مرحلۀ گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه چهارم این رقابت‌ها، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان تیم لوکوموتیو مسکو خواهد بود. یوونتوس و لوکوموتیو مسکو به عنوان صدرنشین لیگ‌های داخلی‌شان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و هر دو تیم با کسب پنج برد در پنج بازی اخیر خود در لیگ، از آمادگی بالایی برخوردار هستند. در جدول رده‌بندی گروه چهارم این مسابقات، یوونتوس و لوکوموتیو مسکو به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. یوونتوس در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و لوکوموتیو مسکو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم یوونتوس و لوکوموتیو مسکو در تاریخ بازی‌های این دو تیم به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از مرحلۀ گروهی هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه اول این رقابت‌ها، کلوب بروژ در ‎ورزشگاه یان بریدل میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود. پاریسی‌ها روزگار خوشی را چه در لیگ قهرمانان و چه لیگ فرانسه تجربه می‌کنند و در این دیدار خارج از خانه نیز به دنبال کسب هر سه امتیاز و تداوم صدرنشینی‌شان هستند. در جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات، کلوب بروژ و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های دوم و اول قرار گرفته‌اند. کلوب بروژ در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم کلوب بروژ و پاری سن ژرمن در تاریخ بازی‌های این دو باشگاه به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه اول این رقابت‌ها، گالاتاسرای در ورزشگاه تورک تلکام شهر استانبول میزبان تیم رئال مادرید خواهد بود. رئال مادرید وضعیت اسفناکی در شروع این فصل لیگ قهرمانان اروپا داشته و این تیم تنها با یک امتیاز و تفاضل ۳- در قعر جدول گروه نخست قرار گرفته است. شاگردان زیزو کار آسانی برای کسب پیروزی و برون‌رفت از این شرایط در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهر استانبول نخواهند داشت. در جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات، گالاتاسرای و رئال مادرید به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. گالاتاسرای در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و رئال مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته این دو تیم هم، رئال مادرید در ۴ و گالاتاسرای در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه سوم این رقابت‌ها، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان تیم آتالانتا خواهد بود. شاگردان گواردیولا هر دو بازی اول خود را برده‌اند و حتی یک گل هم دریافت نکرده‌اند، اما در سوی مقابل آتالانتا نمایش بسیار بدی تا اینجا در لیگ قهرمانان داشته است. در جدول رده‌بندی گروه سوم این مسابقات، منچسترسیتی و آتالانتا به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهارم قرار گرفته‌اند. منچسترسیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و آتالانتا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم منچسترسیتی و آتالانتا در تاریخ بازی‌های این دو تیم به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه دوم این رقابت‌ها، تاتنهام در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر میزبان تیم ستاره سرخ بلگراد خواهد بود. شاگردان پوچیتینو این هفته‌ها بر روی نوار ناکامی قدم می‌گذارند و امیدوارند با پیروزی خانگی مقابل نمایندۀ صربستان از این وضعیت خارج شوند. در جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات، تاتنهام و ستاره سرخ بلگراد به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و دوم قرار گرفته‌اند. تاتنهام در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و ستاره سرخ بلگراد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل میان دو تیم تاتنهام و ستاره سرخ بلگراد در تاریخ بازی‌های این دو باشگاه به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از مسابقات هفتۀ سوم مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه دوم این رقابت‌ها، المپیاکوس در ‎ورزشگاه کارایسکاکیس میزبان تیم بایرن مونیخ خواهد بود. باواریایی‌ها با پیروزی ۷-۱ هفتۀ دوم در خانه تاتنهام از روحیۀ بالایی برای حضور در آتن برخوردارند. در جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات، المپیاکوس و بایرن مونیخ به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. المپیاکوس در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بایرن مونیخ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر دو دیدار نیز با پیروزی بایرن مونیخ برابر المپیاکوس همراه بوده است.

فوتبال – نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

در بازی برگشت مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم الهلال عربستان و السد قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی الهلال و در ورزشگاه کینگ سعود شهر ریاض برگزار خواهد شد. السد با پیروزی برابر النصر عربستان و الهلال نیز با برتری مقابل الاتحاد عربستان گام به دیدار این مرحله از رقابت‌ها گذاشته‌اند. دیدار رفت دو تیم با پیروزی پرگل ۴-۱ الهلال در زمین السد همراه بوده و آبی‌پوشان ریاض از بخت بالایی برای صعود به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند. الهلال در ۵ بازی اخیر خود به 5 پیروزی متوالی دست یافته و السد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، الهلال ۳ و السد ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *