صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲ شهریور در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲ شهریور در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲ شهریور ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامه بازی های هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس، نوریچ میزبان تیم چلسی خواهد بود. نوریچ سیتی که فصل گذشته در چمپیونشیپ به سر می برد و این فصل مجددا به رقابت های لیگ برتر برگشته در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و چلسی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، چلسی ۲ بار مقابل نوریچ به پیروزی رسیده و ۳ دیدار این دو تیم هم با تساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامه دیدارهای هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم کریستال پالاس خواهد بود. شیاطین سرخ که از دو هفته ابتدایی این فصل صاحب ۴ امتیاز شده اند در ۵ بازی اخیر خود هم به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته اند و کریستال پالاس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، منچستر یونایتد ۴ بار مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسیده و ۱ دیدار این دو تیم هم با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در آخرین دیدار هفته نخست نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تازه صعود کرده شاهین شهرداری بوشهر میزبان زرد پوشان سپاهان خواهند بود. سپاهان که با امیر قلعه نویی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود، حال مصمم است با خریدهای خوبی که در فصل نقل و انتقالات انجام داده برای ششمین بار فاتح این مسابقات شود. تیم شاهین شهرداری بوشهر در ۵ بازی اخیر رسمی خود به ۳ پیروزی،۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و سپاهان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته این دو تیم هم، سپاهان ۳ بار مقابل شاهین به پیروزی رسیده و ۲ دیدار میان این دو باشگاه نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در حساس ترین دیدار هفته دوم رقابت های لیگ باشگاهی فوتبال آلمان موسوم به بوندس لیگا، شالکه در ورزشگاه مدرن فلتینس آرنا میزبان قهرمان فصل گذشته این مسابقات، بایرن مونیخ خواهد بود. آبی پوشان شالکه که در فصل گذشته بوندس لیگا به مقام ناامید کننده چهاردهمی رسیده اند در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته اند و بایرن مونیخ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، بایرن مونیخ در هر ۵ بازی مقابل شالکه به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم ترین و حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان، دو تیم لیورپول و آرسنال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار که در بندر لیورپول و ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد، همیشه از حساسیت زیادی در فوتبال جزیره و سطح جهان برخوردار بوده است. شاگردان یورگن کلوپ در حالی پا به این بازی خانگی می گذارند که در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته اند و آرسنال نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، لیورپول ۳ بار مقابل آرسنال به پیروزی رسیده و ۲ دیدار این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *