صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ مهر ماه

فوتبال – لا لیگا اسپانیا

در نخستین دیدار از هفتۀ نهم مسابقات باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنس به مصاف اوساسونا خواهد رفت. در جدول رده‌بندی لالیگا، گرانادا و اوساسونا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و یازدهم قرار دارند. گرانادا تابدین‌جای کار یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این فصل لیگ باشگاهی اسپانیا به حساب می‌آید و با پیروزی خانگی مقابل اوساسونا می‌تواند همچنان در بین تیم‌های صدرنشین لالیگا جایی داشته باشد. تیم گرانادا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و اوساسونا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اوساسونا در ۲ و گرانادا در ۱ بازی برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – بوندس لیگا آلمان

اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن برگزار کنندۀ نخستین دیدار هفتۀ هشتم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا هستند. این دیدار به میزبانی فرانکفورت و در ورزشگاه ‎کومرتسبانک آرنا برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن به ترتیب در جایگاه‌های نهم و هفتم قرار گرفته‌اند. تیم اینتراخت فرانکفورت در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بایرلورکوزن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرلورکوزن در ۴ و اینتراخت فرانکفورت در ۱ بازی برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لوشامپیونه فرانسه

در اولین دیدار از هفتۀ دهم لیگ باشگاهی فوتبال فرانسه که به لوشامپیونه نیز شهره است، نیس در ورزشگاه آلیانز ریویرا میزبان تیم صدرنشین پاری سن ژرمن خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ دسته یک باشگاهی فرانسه، تیم‌های نیس و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و اول قرار گرفته‌اند. تیم نیس در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۳ و نیس در ۱ بازی برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – سوپر لیگ ترکیه

در یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های سوپر لیگ ترکیه، گالاتاسرای در ورزشگاه ترک تلکام آرنا میزبان تیم سیواس‌اسپور خواهد بود. در جدول رده‌بندی سوپر لیگ ترکیه، گالاتاسرای و سیواس‌اسپور به ترتیب در جایگاه‌های دهم و دوم قرار گرفته‌اند. تیم گالاتاسرای در ۵ بازی اخیر خود به ۴ تساوی و ۱ شکست دست یافته و سیواس‌اسپور نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، گالاتاسرای در ۳ و سیواس‌اسپور در ۲ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – چمپیونشیپ انگلیس

در هفتۀ دوازدهم مسابقات چمپیونشیپ انگلیس، کاردیف در ورزشگاه کاردیف سیتی میزبان تیم شفیلد ونزدی خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های چمپیونشیپ، کاردیف و شفیلد ونزدی به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و هشتم قرار گرفته‌اند. تیم کاردیف در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و شفیلد ونزدی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شفیلد یونایتد در ۲ دیدار برابر کاردیف به پیروزی رسیده و ۳ بازی میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

تنیس – مسابقات آنتورپ

در مرحلۀ یک چهارم پایانی مسابقات اوپن ۲۵۰ امتیازی آنتورپ بلژیک، اندی ماری از بریتانیا با رتبۀ ۲۴۳ جهان به مصاف ماریو کوپیل از بلژیک با رده شمارۀ ۹۲ دنیا خواهد رفت. اندی ماری در ۱۰ بازی اخیر خود به ۶ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و ماریو کوپیل از بلژیک هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار مشابه ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تنیسور تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر دو بازی نیز با پیروزی اندی ماری برابر کوپیل به پایان رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *