صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ مهر ماه

فوتبال – مقدماتی جام جهانی

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه سوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال بحرین و ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی بحرین و در ورزشگاه منامه برگزار خواهد شد. ایران با دو پیروزی برابر هنگ کنگ و کامبوج در صدر این گروه قرار گرفته و بحرین نیز با یک برد و تساوی در ردۀ سوم ایستاده است. تیم ملی فوتبال بحرین در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و ایران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایران در ۲ و بحرین در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه نهم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال کره شمالی و کره جنوبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی کشور کره شمالی و در شهر پیونگ‌یانگ برگزار خواهد شد. دیدار این دو همسایۀ شمالی و جنوبی به دلیل منازعات سیاسی می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد. در گروه نهم مقدماتی جام جهانی قطر در قارۀ آسیا، کره شمالی و کره جنوبی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و اول قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال کره شمالی در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و کره جنوبی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، کره جنوبی ۲ بار برابر کره شمالی به پیروزی رسیده و ۳ دیدار میان آنها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه چهارم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال فلسطین و عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه فیصل الحسینی شهر اورشلیم برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه چهارم مقدماتی جام جهانی قطر در قارۀ آسیا، فلسطین و عربستان به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. تیم فوتبال فلسطین در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و عربستان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشته دو تیم ملی فوتبال عربستان سعودی و فلسطین، یک دیدار به سود عربستان به پایان رسیده و سه دیدار دیگر نیز با تساوی بین دو تیم همراه بوده است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی

در چارچوب مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه پنجم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال قطر و عمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی قطر و در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره برگزار خواهد شد. در گروه پنجم مقدماتی جام جهانی قطر در قارۀ آسیا، قطر و عمان به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال قطر در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و عمان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، قطر ۲ بار برابر عمان به پیروزی رسیده و ۳ دیدار میان آنها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه دهم، دو تیم ملی فوتبال یونان و بوسنی و هرزگوین مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی یونان و در شهر آتن برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های یونان و بوسنی، به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و چهارم قرار گرفته‌اند. یونان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ تساوی و ۴ شکست دست یافته و بوسنی و هرزگوین نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ۴ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۱ دیدار نیز بوسنی موفق به پیروزی برابر یونان شده است.

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه دهم، دو تیم ملی فوتبال لیختن اشتاین و ایتالیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی لیختن اشتاین و در شهر وادوز این کشور برگزار خواهد شد. ایتالیا از قبل با کسب امتیازات لازم، صعود خود به دور بعد مسابقات یورو را قطعی کرده است. در جدول این گروه، لیختن اشتاین و ایتالیا، به ترتیب در جایگاه‌های ششم و اول قرار گرفته‌اند. لیختن اشتاین در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته‌ و ایتالیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایتالیا در هر ۳ دیدار خود مقابل لیختن اشتاین به پیروزی رسیده است.

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه ششم، دو تیم ملی فوتبال سوئد و اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی سوئد و در ورزشگاه فرندز شهر استکهلم برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های سوئد و اسپانیا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و اول قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال سوئد در 5 بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و اسپانیا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اسپانیا در ۳ و سوئد در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی یورو

در چارچوب مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه چهارم، دو تیم ملی فوتبال سوئیس و جمهوری ایرلند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی سوئیس و در شهر ژنو این کشور برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، سوئیس و جمهوری ایرلند به ترتیب در مکان‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال سوئیس در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و جمهوری ایرلند نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایرلند و سوئیس هرکدام موفق به ثبت یک پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۳ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

اسنوکر – اپن انگلیس

در چارچوب مسابقات اسنوکر اوپن انگلستان و از مرحلۀ یک شصت و چهارم این رقابت‌ها، حسین وفایی از ایران با رده شماره ۳۱ دنیا به مصاف زیمون لیشتنبرگ از آلمان با جایگاه شماره ۱۰۱ خواهد رفت. حسین وفایی در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و زیمون لیشتنبرگ هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۱۰ شکست متوالی را به ثبت رسانده است. این دو اسنوکر باز تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *