صفحه اصلی / عمومی / محمد صلاح: کلوپ به بازیکنان لیورپول گفت باید بیش از سال گذشته تلاش کنید

محمد صلاح: کلوپ به بازیکنان لیورپول گفت باید بیش از سال گذشته تلاش کنید

ad banner

محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول اذعان کرد که یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها بازیکنان خود را برای حضور در یک رقابت دیگر برای فتح لیگ برتر انگلستان آماده کرده است.

پس از تساوی منچسترسیتی و تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر انگلستان، لیورپول از دو امتیاز از دست رفته سیتیزن ها بهره برد و با پیروزی برابر ساوتهمپتون دو امتیاز از رقیب خود در راه قهرمانی جلو افتاد و حال با 6 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

محمد صلاح از پیام یورگن کلوپ به بازیکنان می‌گوید

لیورپول فصل گذشته نیز عملکردی درخشان داشت و 97 امتیاز در لیگ برتر کسب کرد ولی این منچسترسیتی بود که با عملکردی بهتر و با فاصله یک امتیاز اختلاف، با 98 امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را در فصل 19/2018 کسب کرد.

حال محمد صلاح می گوید با وجود نایب قهرمانی با 97 امتیاز در فصل گذشته و ناراحتی بابت عدم قهرمانی، یورگن کلوپ می خواهد بازیکنانش بیش از فصل گذشته برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تلاش کنند. محمد صلاح در مصاحبه با سی ان ان گفت:

محمد صلاح

پیام کلوپ خطاب به ما، سخت کوشی بود. او گفت اگر می خواهید یک قهرمانی دیگر کسب کنید، باید سخت تلاش کنید و شاید بیش از فصل گذشته باید زحمت بکشید. او به ما گفت باید فروتن باشیم و بدانیم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دیگر به اتمام رسیده است. آن مربوط به سال گذشته بوده و باید آن را فراموش کنیم. حال باید در فصل جدید برای کسب عناوین جدید تلاش کرد.

یورگن کلوپ بازیکنانش را از لمس تابلوی معروف “این جا آنفیلد است” در استادیوم آنفیلد منع کرده بود و به بازیکنانش گفته بود تا قبل از فتح یک جام، نباید به آن تابلو دست بزنند. حال پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول با کسب 6 عنوان، پرافتخارترین تیم اروپایی در انگلستان است ولی در عین حال، این تیم سه دهه است که فاتح لیگ برتر انگلیس نشده است. صلاح تاکید کرد که بازیکنان لیورپول کاملا از فشاری که بر روی آن ها جهت قهرمانی در لیگ برتر انگلستان وجود دارد، آگاه هستند. مهاجم مصری صحبت هایش را این گونه ادامه داد:

وقتی شما در باشگاهی مانند لیورپول حضور دارید، می دانید که انتظارات همیشه از شما بالا بوده و باید جام کسب کنید. بنابرانین همیشه این انتظارات بالا در فوتبال وجود دارد. اگر این از جانب خودتان نباشد، از جانب مردم و هواداران است زیرا آن ها می خواهند قهرمانی تیم خود را ببینند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *