صفحه اصلی / عمومی / مانوئل نویر : کسب دوگانه تیم بایرن مونیخ بسیار ارزشمند بود

مانوئل نویر : کسب دوگانه تیم بایرن مونیخ بسیار ارزشمند بود

ad banner

تیم بایرن مونیخ آلمان پس از فصلی پر فراز و نشیب در فوتبال آلمان توانست یک دوگانه داخلی را کسب کند و از نظر مانوئل نویر دروازه بان این تیم این کار از ارزش بالایی برخوردار است. آن ها فصل اول را خوب آغاز نکردند و پس از فاصله ایجاد شده با تیم دورتموند تیم دوم جدول در نیم فصل دوم اختلاف امتیاز فی ما بین را جبران کردند. آن ها از ۳۴ بازی برگزار شده در بوندسلیگا توانستند ۷۸ امتیاز کسب کنند و برای هفتمین سال پیاپی قهرمان بوندسلیگا شوند.

این در حالی بود که تیم دورتموند فقط به خاطر یک تساوی و کسب دو امتیاز کمتر با ۷۶ امتیاز نائب قهرمان شد تا انتقادات وارد بر تیم بایرن مونیخ و سر مربی این تیم نیکو کواچ تا حدودی برداشته شود. قرمزپوشان از این تعداد بازی متحمل ۴ شکست شدند و ۲۴ برد و ۶ تساوی به دست آوردند. همچنین آن ها با ۸۸ گل زده عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص دادند و ۳۲ گل نیز دریافت کردند که با بهترین خط دفاعی ۳ گل نیز اختلاف دارند. آن ها هم چنین با برد سه بر صفر در مقابل تیم لایپزیش در فینال دی اف بی پوکال یا جام حذفی آلمان، توانستد یک جام دیگر را کسب کنند و یک دو گانه داخلی را در کارنامه خود به ثبت رساندند. با این حال با کسب این دو جام هواداران و منتقدان تیم بایرن مونیخ به فصل سپری شده تیم بایرن مونیخ اعتراض داشتند و از نظر آن ها این تیم بایرن مونیخ با بهترین فرم ایده آل این تیم فاصله داشته است و حتی درخواست برکناری نیکو کواچ سر مربی این تیم را داشتند که رییس این باشگاه و برخی بازیکنان از جمله مانوئل نویر به دفاع از وی پرداختند. زیرا از نظر آن ها دو گانه آلمان ارزش بالایی را دارد و آرزوی هر تیمی کسب این دو جام در کشور اش است.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ در مصاحبه با نشریه کیکرز گفت:

فصل سپری شده؟

فراز و نشیب هایی در فصل گذشته داشتیم که به نظر من به خوبی جبران شد. از نظر من فصل خوبی را سپری کردیم چون به دست آوردن یک دوگانه داخلی کار راحتی نیست ولی ما با عملکرد خوب امان در نیم فصل دوم موفق به کسب این عناوین مهم شدیم. کافی است از باشگاه های دیگر هدفشان را بپرسید که در طول فصل به دست یابی چه جامی فکر می کنند و مطمئن باشید طبیعتا همه کسب این جام ها را طلب می کنند و ما توانستیم این را به دست آوریم.

خوشحالی مانوئل نویر از کسب دوگانه تیم بایرن مونیخ

خوشحالی مانوئل نویر از کسب دوگانه تیم بایرن مونیخ

نیم فصل دوم؟

در نیم فصل دوم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم و در حالی که از تیم دورتموند عقب بودیم توانستیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و دست به کار مهمی بزنیم.درست است که در نیمه اول فصل ما عملکرد خوبی را نداشتیم ولی شما مقایسه انجام بدید و ببینید که نیم فصل دوم به کل متحول شدیم.

دوگانه؟

کسب دوگانه واقعا کار راحتی نیست و نمی دانم که چرا بعضی ها بر این باورند که این جام ها از ارزش خاصی برخوردار نیست ولی دیگر به جز کسب دو جام در انتهای فصل بقیه تیم ها چه می خواهند؟

فصل آینده؟

سرمربی این تیم آقای کواچ و بقیه کادر فنی واقعا زحمت کشیدند تا ما توانستیم این دو گانه را کسب کنیم. فصل آینده نیز از این قاعده مستثنی نیست و مطمئن باشید می توانیم با قدرت تر از قبل حاضر شویم چون تجارب فراوانی را نیز به دست آوردیم. کواچ همیشه تمرکز بالایی بر روی فوتبال دارد و همیشه مثل یک دوست در کنار ما حضور دارد. کسب هفتمین قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا از نظر من کار سختی بود که ما توانستیم آن را محقق کنیم و هفت سال است که در آلمان حرف اول را می زنیم. مطمئن باشید این موفقیت ها برای فصل آینده ادامه دار خواهد بود چرا که همه ما از انگیزه کافی برای این مهم برخوردار هستیم و آقای کواچ نیز می داند که چه کاری انجام می دهد.

da5bc35892c4893c870223792292aac7

نقل و انتقالات؟

از فصل آینده سه بازیکن اصلی و فعلی تیم را در اختیار نداریم. فرانک ریبری، آرین روبن و رافینیا از تیم خداحافظی کردند ولی مطمئن باشید باز هم با خرید بازیکنان جدید و هماهنگ شدن تیم به موفقیت هایمان ادامه خواهیم داد. نقل و انتقالات تابستانی تاثیر بالایی در عملکرد فصل بعدمان دارد هرچند الان هم نیز تیم خوبی را در اختیار داریم ولی برای افراد رفته از تیم نیز باید جایگزین در نظر بگیریم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *