صفحه اصلی / عمومی / لیگ ملت های اروپا: ترکیه و سوئد، نبرد سخت در ایستگاه اول

لیگ ملت های اروپا: ترکیه و سوئد، نبرد سخت در ایستگاه اول

ad banner

لیگ ملت های اروپا: ترکیه و سوئد، نبرد سخت در ایستگاه اول

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌ های اروپا ازگروه ۲ لیگ B از ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه تیم ملی ترکیه در یکی از حساس‌ترین مسابقات این مرحله میزبان تیم ملی سوئد خواهد بود. ترکیه با ۳ امتیاز از ۳ بازی در رده دوم جدول سه تیمی این گروه قرار دارد. در مقابل تیم ملی سوئد با یک باخت و یک تساوی از دو بازی در رده سوم قرار دارد. حساسیت این دیدار برای سرخ پوشان ترک از این نظرکه این دیدار آخرین دیدار آنها در مرحله مقدماتی است، حائز اهمیت است. ترکیه برای اینکه خیالش از صعود به مرحله بعد راحت باشد باید در این دیدارخانگی درمقابل هزاران طرفدار خود هر سه امتیاز بازی را به‌دست آورد. در‌صورتی‌که تیم سوئد بتواند در این دیدار حداقل امتیاز را بگیرد امیدوار خواهد بود در بازی پایانی خود در مقابل روسیه صدرنشین، با کسب پیروزی به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. شکست ترکیه در این دیدار یعنی وداع زود‌ هنگام آی‌اولدوزها از جام.

لیگ ملت‌های اروپا:‌ ترکیه، برای صعود هم ستاره بدرخشد هم ماه

تیم ملی ترکیه که در آخرین رده‌بندی بهترین تیم‌های فوتبال در رتبه ۳۸ ام جهان قرار‌گرفته در این دوره از رقابت‌های قهرمانی لیگ ملت‌ های اروپا تلاش دارد ناکامی خود در راهیابی به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به فراموشی بسپارد. در اولین مرحله از این رقابت‌ها تیم ترکیه با یک برد و ۲ شکست، با ۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. ترکیه که در دو بازی رفت و برگشت مقابل روسیه شکست خورد درحالی به مصاف سوئد خواهد رفت که برای صعود بی‌چون‌چرا تنها به ۳ امتیاز بازی نیاز دارد تا با ۶ امتیاز صعودش به دور بعدی رقابت ها را مسجل کند. فاتح تریم به عنوان سر‌مربی ترک‌ها به خوبی از حساسیت بازی پیش رو آگاه است و علاوه بر کارهای تاکتیکی تلاش کرده بازیکنان خود را از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی کند. امره آکبابا، اوعوزهان اوزیاکوب و توسون نقش کلیدی در این مسابقه حساس می‌توانند ایفا کنند.

لیگ ملت های اروپا

سوئد؛ انتقام در ترکیه

تیم سوئد در این مرحله از مسابقات لیگ ملت‌ های اروپا با دو بازی و کسب یک امتیاز در رده سوم جدول این گروه قرار دارد. سوئد که در بازی رفت مقابل ترکیه در خانه خود بازی برده را در دقایق پایانی با شکست عوض کرد در بازی دوم خود در این گروه توانست روسیه را در مسکو متوقف کند و در این مسابقه می‌کوشد با رفع ایرادات فردی در خط دفاعی، انتقام نتیجه تلخ دور رفت را از ترکیه بگیرد و با کسب ۳ امتیاز بازی بتواند صعود خود به مرحله بعدی را مسجل کند. شاگردان جانه آندرسون که در رقابت‌های جام جهانی تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفتند امیدوار هستند در این دوره از بازی‌های لیگ ملت‌ های اروپا با درخشش بازیکنانی چون تلین، اسونسون و کلاسون پرفروغ ظاهر شوند.

لیگ ملت های اروپا

این دیدار حساس و مهیج به قضاوت استیون کواچ در ورزشگاه بیوک شهیر کونیا برگزار خواهد شد.

 

پیش‌بینی بازی ترکیه – سوئد در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *