صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی تیم‌های سویا- کرانسودار در مسابقات جذاب لیگ اروپا

پیش بازی تیم‌های سویا- کرانسودار در مسابقات جذاب لیگ اروپا

ad banner

رقابت‌های لیگ اروپا : سویا- کرانسودار ؛ انتقام لالیگایی از روسها 

در ادامه هفته ششم و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا از گروه J، از ساعت  ۲۱:۲۵پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه تیم فوتبال سویا اسپانیا میزبان تیم فوتبال کرانسودار روسیه خواهد بود. تیم فوتبال سویا با دو شکست و ۳ پیروزی با کسب ۹ امتیاز جایگاه سوم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. تیم فوتبال کرانسودار نیز با یک باخت و ۴ برد با کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال سویا در آخرین بازی خود در این رقابت‌ها با یک گل از تیم فوتبال استاندارد لیژ شکست خورد. در سوی دیگر تیم فوتبال کرانسودار نیز در آخرین دیدار خود با نتیجه ۲ بر یک تیم فوتبال آکیسار بلدیه اسپور ترکیه را شکست داد. تیم فوتبال سویا در صورتی که بتواند در این دیدار خانگی پیروز شود می‌تواند امتیازات خود را به عدد ۱۲ برساند و صعود خود را به دور بعد مسجل کند. تیم فوتبال کرانسودار نیز در صورت کسب هر سه امتیاز بازی می‌تواند به‌عنوان تیم اول از این گروه صعود کند. در هفته دوم دور رفت تیم کرانسودار در خانه موفق شد سویا را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. تیم فوتبال استاندارد لیژ در این گروه با ۹ امتیاز یکی از شانس‌های صعود به دور بعد می باشد.

لیگ اروپا

سویا؛ رویای درخشش در اروپا

تیم فوتبال سویا در رقابت‌های لالیگا با ۲۸ امتیاز از ۱۵ بازی پایین‌تر از تیم فوتبال بارسلونا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم فوتبال سویا در این رقابت‌ها نیز عملکرد درخشانی داشته است. آنها علاوه‌بر عملکرد مناسب در خط دفاع با دریافت ۶ گل و با به‌ثمر رساندن ۱۵ گل در پنج بازی به‌همراه تیم فوتبال سالزبورگ عنوان بهترین خط حمله این دور از رقابت‌های لیگ اروپا را از آن خود کرده‌اند. تیم فوتبال سویا برای صعود از این مرحله رقابت تنگاتنگی مابین کرانسودار و استاندارد لیژ ۹ امتیازی دارد. ۱۱ گل زده و تنها یک گل خورده در دیدارهای خانگی نشان از عملکرد فوق العاده این تیم در خط دفاع و خط حمله دارد. پابلو ماچین سرمربی تیم فوتبال سویا می‌تواند در این دیدار خانگی با بهره‌مندی از بازیکنان ارزشمندی چون وسام بن‌یدر، پابلو سارابیا و لوئیس مورین به درخشش در لیگ ادامه دهد.

* الکسیس ویدال به‌دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این دیدار حضور پیدا کند.

کرانسودار؛ یک امتیاز تا مرحله بعد

تیم فوتبال کرانسودار در رقابت‌های لیگ برتر روسیه با ۳۳ امتیاز از ۱۷ بازی در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم در رقابت‌های لیگ اروپا با ۴ برد از ۵ بازی حضور بسیار قدرتمندی داشته است. کرانسودار تنها در مقابل استاندارد لیژ در یک بازی خارج از خانه شکست خورده است. کرانسودار در صورتی که بتواند از این دیدار حداقل یک امتیاز کسب کند به‌عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی خواهد شد. کرانسودار در دو بازی خارج از خانه یک برد و یک شکست به‌دست آورده است و در این دیدار خارج از خانه تلاش خواهد کرد به دومین برد خارج از خانه خود دست پیدا کند. آبی‌پوشان کرانسودار با دریافت ۵ گل در پنج بازی گذشته، یکی از مستحکمترین خطوط دفاعی این مسابقات  را داشته‌اند. مراد موسیف سرمربی کرانسودار می‌تواند با اتکا به بازیکنانی چون آری، پریرا و اندرسون با کسب پیروزی در این دیدار سخت حضور قدرتمندی در دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

 دنیل استفانسکی این دیدار فوق حساس را در استادیوم رامون سانچز سود خواهد زد.

لیگ اروپا

پیش‌بینی مسابقه سویا- کرانسودار در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *