صفحه اصلی / عمومی / رسمی: لوکا یوویچ به تیم رئال مادرید پیوست

رسمی: لوکا یوویچ به تیم رئال مادرید پیوست

ad banner

بالاخره شایعات به گوش رسیده از باشگاه رئال مادرید به حقیقت پیوست و یکی از خرید های مد نظر کهکشانی ها رسمی شد. لوکا یوویچ بازیکن تیم آینتراخت فرانکورت به صورت رسمی به تیم رئال مادرید پیوست.

لوکا یوویچ ؛ اولین خرید تابستانی تیم رئال مادرید

این بازیکن ۲۱ ساله و جوان صربستانی پس از گذراندن یک فصل بسیار عالی در تیم آینتراخت فرانکفورت، نظر سران رئال مادرید از جمله سر مربی این تیم زین الدین زیدان را به خود جلب کرد و بالاخره فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید برای خرید این بازیکن وارد عمل شد و این بازیکن جوان را که فصل پیش به عنوان پدیده بوندسلیگا شناخته می شد به خدمت گرفت.

رئال مادرید لوکا یوویچ

او در این فصل در ۴۸ بازی که برای تیم آینتراخت فرانکفورت به میدان رفته است توانسته ۲۷ گل به ثمر برساند. حال تیم رئال مادرید این خبر را به صورت رسمی اعلام کرده ولی حرفی از مبلغ انتقال وی اعلام نکرده فقط گمانه زنه هایی به گوش می رسد که به احتمال قوی مبلغ قرار داد وی ۶۰ میلیون یورو و به مدت ۶ سال یعنی تا سال ۲۰۲۵ می باشد. هنوز مراسم معارفه این بازیکن و شماره پیراهن وی به صورت قطعی مشخص نشده ولی گمان می رود طی روزهای آتی مراسم معارفه اش در ورزشگاه خانگی تیم رئال مادرید سانتیاگو برنابئو انجام و به هواداران این تیم معرفی گردد.

جالب است بدانید تیم رئال مادرید از سال ۲۰۰۹ که کریم بنزما مهاجم فعلی خود را جذب کرده بود تا امسال یعنی به مدت ۱۰ سال با یک بازیکن در پست قطعی مهاجم قرار داد امضا نکرده بود و این خرید اولین خرید مهاجم این تیم از آن سال می باشد که صرفا در پست خط حمله بازی می کند و پست مهاجم برایش تعریف شده است.

بد نیست درخصوص این بازیکن بدانید که او از سال ۲۰۱۴- ۲۰۱۶ برای تیم ستاره سرخ بلگراد به میدان رت و در ۴۲ بازی که برای این تیم انجام داد رکورد باور نکردنی بیش از ۳۷ گل را برای این تیم به ثبت رساند. او در سال ۲۰۱۶ به بنفیکا پرتغال پیوست و در سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی به تیم آینتراخت فرانکفورت پیوست و تا قبل از پیوستن به تیم رئال مادرید تا سال ۲۰۱۹ به مدت ۲ سال در این تیم بازی کرد و به حدی خوب بازی کرد تا نظر کادر فنی کهکشانی ها را به خود جلب کند. گفته می شود ۳۰ درصد از مبلغ قرار داد وی به تیم بنفیکا خواهد رسید. او حتی به خاطر درخشش تا قبل از سال ۲۰۱۸ در تیم جوانان صربستان بازی می کرد ولی از سال ۲۰۱۸ به بعد به تیم بزرگسالان دعوت شده است و بازی می کند. او در ۴ بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و یک گل نیز به ثمر رسانده است. از دیگر آمار او بدانید که در فصلی که گذشت او در تمامی رقابت های مختلف به میدان رفت. در لیگ اروپا در ۱۴ بازی معادل ۹۵۳ دقیقه به میدان رفت و توانست ۱۰ گل برای تیم اش به ثمر برساند. در بوندسلیگا آلمان در ۳۲ بازی معادل ۲۲۵۳ دقیقه توانست ۱۷ گل به ثمر برساند. او هم چنین ۵ پاس گل و دقت پاس ۷۰ درصد را در کارنامه خود در فصل پیش به ثبت رسانده است.

ae566253288191ce5d879e51dae1d8c3

کهکشانی ها که در فصل گذشته نتایج ضعیفی را کسب کردند و در لالیگا اسپانیا با ۶۸ امتیاز از ۳۸ بازی در جایگاه سوم ایستادند و آمار ۲۱ برد،۵ تساوی و ۱۲ باخت را به ثبت رساند و از نظر آماری یکی از بدترین فصل های سفید پوشان به نظر می آید.در لیگ قهرمانان اروپا پس از سه سال متوالی قهرمانی در این رقابت ها در مقابل تیم آژاکس حذف شدند و حتی دستشان از دست یابی به جام قهرمانی جام حذفی اسپانیا کوپا دل ری با حذف زودهنگام از این رقابت ها باز ماند، در نظر دارد چندین بازیکن بزرگ را در تابستان خریداری نماید. انتقال ادن هازارد نیز بازیکن تیم چلسی به تیم رئال قطعی به نظر می رسد و گزینه های مطرح شده دیگر که هنوز آمار قطعی به میان نیامده مد نظر زین الدین زیدان و کادر فنی این تیم مندی، پل پوگبا، امباپه، نیمار، اریکسن، هری کین و چند بازیکن دیگر است تا باید دید که این فصل کهکشان ها چه تدابیری برای به بازگشت به دوران اوج خواهند اندیشید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *