صفحه اصلی / عمومی / لج بازی های گرت بیل ادامه دارد؛ آینده مبهم بازیکن ولزی تیم رئال مادرید

لج بازی های گرت بیل ادامه دارد؛ آینده مبهم بازیکن ولزی تیم رئال مادرید

ad banner

آینده نا مشخص گرت بیل بازیکن ولزی تیم رئال مادرید به نظر می رسد همه را کلافه کرده است. از هواداران گرفته تا بازیکنان و خود بیل و سران تیم رئال مادرید.

چیزی که وضوح دیده می شود این که پس از بازگشت زین الدین زیدان که در اواسط فصل دوم امسال به تیم رئال مادرید، زیدان صراحتا به بیل اعلام کرده که او را نمی خواهد و در همه خبر گزاری های رسمی هم چندین بار تاکید داشته که در برنامه فصل آینده رئالی ها جایی نخواهد داشت.اما این بازیکن ولزی نیز در ابتدا به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که دوست دارد در مادرید بماند و پس از این که زیدان به این مصاحبه او چراغ قرمز نشان داد چندین بار به صورت مستقیم و یا از طریق مدیر برنامه هایش اعلام کرد که اگر رئال من را نمی خواهد مسئله ای نیست ولی تنها در صورتی این تیم را ترک می کنم که دستمزد ۳ سال باقی مانده قرار دادم را پرداخت کنید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

لج بازی های گرت بیل ادامه دارد؛ آینده مبهم بازیکن ولزی تیم رئال مادرید
چند مسئله در این جا مطرح خواهد شد که به آن می پردازیم.

اول اینکه هنوز سه سال از قرار داد گرت بیل باقی مانده است و او تا سال ۲۰۲۲ حق دارد با دستمزد بسیار بالای ۱۷ میلیون یورویی در تیم رئال مادرید بماند. در آگوست ۲۰۱۳ هنگامی که گرت بیل به تیم رئال مادرید آمد لقب گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داد. ۱۰۱ میلیون یورو مبلغ انتقال وی از تیم تاتنهام به تیم رئال بود و مسئله قابل توجه این بود که دستمزد وی تنها ۴ میلیون کمتر از رونالدو بود که همه رکوردها رو را جا به جا کرده بود. ولی این بازیکن در این ۵.۶ سالی که در رئال توپ می زند به هیچ عنوان در حد و اندازه خودش ظاهر نشده و بی انگیزه بازی کردن وی در زمین بارها و بارها برای همه مشهود بود. از طرفی مصدومیت های وقت و بی وقت او باعث می شود در مواقعی که نیاز هست نشود از او استفاده لازم را کرد که به نظر می رسد مصدومیت های او ریشه قدیمی داشته و به نوعی رئال از خرید او در کل متضرر شده است. جالب است بدانید او یک سوم روز هایی که در تیم رئال مادرید بوده است یا مصدوم بوده و چند باری هم محرومیت داشته و از این ۶ سال حضورش حداقل ۲ سال در تیم حضور نداشته است.

دوم اینکه زین الدین زیدان که قبل از اینکه امسال به تیم رئال مجددا باز گردد، سه سال دیگر نیز روی او شناخت داشته است و متوجه کم و کاستی ها او بوده است . به همین خاطر در هنگام بازگشتش به صراحت اعلام کرد که او را نمی خواهد. که به نظر می رسد بخاطر بی انگیزه بازی کردن و نداشتن تعصب بر روی تیم، مصدومیت هایی که نصف روزهایی که این بازیکن در تیم رئال مادرید بوده است و افت بازی جایی در ترکیب تیم در فصل آینده ترکیب زین الدین زیدان ندارد.

سوم اینکه رابطه برخی بازیکنان و گرت بیل خوب نیست و او اکثرا در رختکن با دیگر بازیکنان حضور پیدا نمی کند و یا اینکه در برگشت بازی های رئال مادرید همراه اتوبوس با آن ها سفر نمی کند. پس از گل در شادی بازیکنان شریک نمی شود و در بازی آخر این تیم در لالیگا مقابل رئال بتیس که منجر به باخت ۲ بر صفر کهکشانی ها نیز شد، در کنار دیگران بازیکنان با هواداران در سانتیاگو برنابئو دیدار نکرد و مستقیم پس از سوت پایان بازی از نیمکت به رختکن رفت.

چهارم اینکه هواداران نیز به دلایل گفته شده به هیچ عنوان گرت بیل را نمی خواهند و هر بار با دیدن او سوت های اعتراضی خود را از سر می گیرند و این موج منفی را علیه او راه انداخته و از آن جایی که هواداران رئال مادرید در تصمیمات باشگاه نقش مهمی را ایفا می کنند این قضیه برای باشگاه حائز اهمیت است.

پنجم رئال نمی خواهد با این قیمت او را نگه دارد حتی به عنوان بازیکنی که در تیم بازی نکند و یا بر روی نیمکت بنشیند زیرا دستمزد بالای وی سران این باشگاه را کلافه کرده است ولی مسئله مطرح شده ای است که او نمی خواهد برود وبه نوعی لجبازی در نظر وی به صراحت دیده می شود.

گرت بیل و تیم رئال مادرید ، همچنان در مقابل هم

ef632d569a66731f5e7c2b9b84d5cb59
– و مسئله ششم که از همه مهم تر است این که گرت بیل هیچ مشتری ای ندارد و او از این بابت نیز هست ناراحت هست و به نوعی با سران باشگاه رئال لج کرده و می خواهد بخاطر دستمزد اش هم که شده بماند. از طرفی دستمزد بالای گرت بیل به هیچ تیمی این اجازه را نمی دهد که سمت او بیایند زیرا قیمت بیل در سایت ترانسفر مارکت ۷۰ میلیون یورو اعلام شده در حالی که مدیر برنامه های وی معتقد است او ۱۷۵ میلیون یورو ارزش دارد. مهمترین مشکل سران رئال برای انتقال بیل به دستمزد بالای او بر می گردد. بسیار مشکل بتوان تصور کرد که رئال بتواند ۱۰۱ میلیون یورویی که سال ۲۰۱۳ برای جذب بیل هزینه کرد را جبران کند. با محاسبه دستمزد فعلی او ۱۷ میلیون یورو سالانه می گیرد و تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه قرارداد دارد. نکته جالب توجه این است که در حال حاضر این بازیکن از همه بازیکنان بزرگ باشگاه بیشتر دستمزد می گیرد حتی از سرخیو راموس! خیلی ها معتقدند این بزرگترین مانع برای انتقال او به تیم های دیگر محسوب می شود. این بازیکن ولزی در آستانه ۳۰ سالگی قرار دارد و تاکنون هیچ باشگاهی هیچ پیشنهاد رسمی را مطرح نکرده است.
او هم اکنون از نظر ارزش در سایت پایین تر از آسنسیو، واران و تونی کروس ۸۰ میلیونی و برابر با بازیکنانی چون کاسیمیرو و وینیسیوس است.

گرت بیل از این حیث فاصله بسیاری با مسی، گریزمان و دمبله دارد که به ترتیب ۱۶۰، ۱۵۰ و ۱۲۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده اند. او در لالیگا پانزدهمین بازیکن ارزشمند محسوب می شود و با این اوصاف بعید به نظر می رسد تیمی بخواهد بیشتر از ارزش وی دستمزد بدهد آن هم برای بازیکنی که بیشتر روزهای حساس فصل مصدوم است. به همین خاطر او ترجیح می دهد که در تیم رئال بماند و دستمزد بالایی را دریافت و به نوعی از این فرصت سه ساله نهایت استفاده یا سو استفاده را بکند که حاضر نشود با مبلغ بسیار پایین راهی تیم های ضعیف شود.
057fc007f599c5558a6cb03183c3fcd0
حتی در نظر سنجی که چند روز پیش نشریه آس اس اسپانیا انجام داد گرت بیل در رتبه آخر محبوبیت و ماندن در بین بازیکنان رئال قرار گرفت. ۵ میلیون نفر در این نظر سنجی شرکت کردند و دنی کارواخال با ۹۲ درصد، وینیسیوس جونیور با ۸۹ درصد، سرخیو راموس با ۸۴ درصد، براهیم دیاز با ۸۴ درصد و آلوارو اودریوزولا با ۸۳ درصد رتبه اول تا پنجم محبوبیت را به خود اختصاص دادند در حالی که این درصد برای گرت بیل تنها ۹ درصد و از همگی بازیکنان رئال مادرید کمتر بود که نشان از این دارد که در بین هواداران نیز به هیچ عنوان جایی ندارد. ولی به نظر می رسد او این چیز ها برایش مهم نیست و به نوعی قید فوتبالش را به بهانه دستمزد زده است به قدری که در یکی از مصاحبه هایش گفت یا دستمزد من را پرداخت کنید و بروم و یا این که در صورتی که مجبور باشم می مانم و حتی شده گلف ورزش مورد علاقه ام را بازی می کنم. شما به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به ویژه در یک محیط تیمی و شاید بر خلاف مثل یک بازیکن گلف یا یک بازیکن تنیس، نمی توانید برنامه خود را انتخاب کنید. بنابراین ما فقط نوعی ربات هستیم و به ما گفته می شود که چه زمان آمده، چه موقع باید بمانیم، چه زمان ما باید غذا بخوریم و چه وقت با مربی حرف بزنیم و در این سبک زندگی در فوتبال شما به نوعی اختیاری در زندگی ندارید و این دیگران هستند که فقط برای شما تصمیم می گیرند بدون این که نظر شما را بپرسند ولی در این جا من می توانم تصمیماتی را برای خودم بگیرم.

d4e0f9944d0ee4e46817a9b64e470c10
در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر این مطرح شده که تیم تاتنهام تیم سابق گرت بیل قبل از پیوستن به تیم رئال، حاضر است مقداری از دستمزد وی را بپردازد و او را به صورت قرضی در اختیار بگیرد و حتی فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید به این قضیه راضی شده است که نصف دستمزد او را تقبل کند ولی او به صورت قرضی هم که شده با تاتنهام برود که نخواهد تمامی ۱۷ میلیون یورو سالانه را تیم رئال به او پرداخت کند. حتی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ که او در تیم تاتنهام حضور داشت نزد هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار بود. در همین راستا سر مربی فعلی تیم تاتنهام مائوریسیو پوچتینو مصاحبه ای را انجام داد و در خصوص وضعیت گرت بیل گفت:

گرت بیل بازیکن خوبی است و من رابطه خوبی با او دارم ولی در حال حاضر او بازیکن تیم رئال مادرید است ولی می دانم که هواداران هنوز هم از بازی های وی خاطرات خوبی را دارند و تصاویر خوشی را در ذهن خود رقم زدند. در حال حاضر سه سال از قرار داد او با تیم رئال باقی مانده و اوضاع برای هر دو طرف بسیار مشکل است. باید دید در آینده چه می شود.

لازم به ذکر است گرت بیل از سالی که در رئال حضور داشته افتخارات زیادی را همراه این تیم به دست آورده که می توان به ۱ بار قهرمانی در لالیگا، ۱ بار جام حذفی اسپانیا، ۱ سوپرجام اسپانیا،۳ سوپر جام اروپا، ۴ لیگ قهرمانان اروپا و ۴ جام باشگاه های جهان اشاره کرد.  در مجموع باید منتظر ماند تا دید که سرنوشت این بازیکن ۲۹ ساله ولزی که در هاله ای از ابهام قرار گرفته است چه می شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *