صفحه اصلی / عمومی / فینال NBA ؛ پیروزی گلدن استیت در دومین دیدار و حالا همه چیز برابر است!

فینال NBA ؛ پیروزی گلدن استیت در دومین دیدار و حالا همه چیز برابر است!

ad banner

در دومین بازی برگزار شده در فینال NBA که بین قهرمان کنفرانس شرق و قهرمان کنفرانس غرب برگزار می شود، بر خلاف بازی قبلی تیم گلدن استیت وریرز با غلبه بر تیم تورنتو رپترز به اولین پیروزی خود در این رقابت ها دست پیدا کرد تا دو تیم در مجموع امتیازات برابر شوند. در بازی که روز گذشته برگزار شد تیم تورنتو رپترز در حالی که از امتیاز میزبانی برخوردار بود با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۴ مغلوب گلدن استیت شد تا امیدهایش برای کسب قهرمانی این دوره زنده بماند و همان طوری که دیدید در هفته گذشته تیم گلدن استیت وریرز توانست قهرمانی در کنفرانس غرب رقابت های بسکتبال حرفه ای NBA را از آن خود کند و در چهار بازی برگزار شده مقابل پورتلند تریل بلیزرز هر ۴ بازی را پیروز شود و قهرمان این دوره از رقابت های کنفرانس غرب لقب گیرد.

پیروزی گلدن استیت در دومین فینال NBA

پیروزی گلدن استیت در دومین فینال NBA

و از آن طرف در مسابقات کنفرانش شرق چند روز قبل نیز که شش بازی به طول انجامید تیم تورنتو رپترز که تیم کامبک ها لقب گرفت در ششمین بازی برگزار شده در فینال کنفرانس شرق بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA توانست با غلبه بر تیم میلواکی باکس قهرمان این دوره از مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA در رقابت های کنفرانس شرق شود و با ثبت امتیاز ۱۰۰ بر ۹۴ در آن بازی و با نتیجه کلی ۴ بر ۲ در مجموع کل، برای اولین بار در تاریخ خود این قهرمانی را در ورزشگاه خانگی خود در کنار هواداران جشن گرفت.
در این سری از مسابقات که روز قبل آغاز شده این دو تیم یعنی قهرمان کنفرانس غرب گلدن استیت و قهرمان کنفرانس شرق تورنتو رپترز باید با هم رقابت کنند تا قهرمان کلی این دوره از مسابقات حرفه ای بسکتبال امریکا NBA مشخص گردد. و اما در شب دوم این مسابقات چه گذشت.

خلاصه بازی و اتفاقات را در متن زیر بخوانید:
این بازی در ورزشگاه خانگی تیم تورنتو رپترز، اسکاتی بانک آرنا برگزار شد و همانند بازی های قبل استادیوم پر از جمعیتی بود که طرفدار این تیم کانادایی بودند و با تشویق بی امان خود همه چیز را به نفع تیم میزبان محیا کرده بودند.در بیرون از استادیوم نیز مانیتورهای برای دیدن این بازی مهم تعبیه شده بود که هواداران دو تیم که بیشتر طرفداران تورنتو بودند این بازی را دور هم به تماشا بنشینند. بازی شروع شد و تماشاگران جو فوق العاده ای را برای تیم خود محیا کردند.آن ها انتظار داشتند تا بار دیگر تیم اشان بتواند پیروز میدان شود تا گام بزرگی برای کسب قهرمانی برداشته باشد.

کوارتر اول را هر دو تیم به صورت یکسان آغاز کردند و اگر یک حمله از کانادایی ها می شد یاران استفن کری سریعا سعی بر جبران آن داشتند و یا حمله موفقی را ترتیب می دادند و یا اینکه دو تیم با دفاع مستحکم خود راه نفوذ مهاجمان را می بستند. بازی به همین صورت به صورت امتیاز گیری پایاپای ادامه پیدا کرد و در نهایت تیم تورنتو رپترز تنها با یک امتیاز اختلاف با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ پیروز کوارتر اول شد و هواداران نیز در حمایت از تیم اشان دست از تشویق بر نمی داشتند تا به بازیکنان خود روحیه بدهند. درکوارتر دوم تیم میزبان رفته رفته حملات خود را افزایش داد و موفق هم ظاهر شد و توانست در دقایقی از بازی امتیازهای زیادی را کسب کند و با اختلافی دو رقمی از حریف پیش بیفتد ولی تیم گلدن استیت در دقایق پایانی تلاش خود را مضاعف کرد و توانست رفته رفته امتیاز را کم و به حداقل برساند که این کار را تا ۵ امتیاز تئانست انجام بدهد و در نهایت کوارتر دوم با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ به نفع رپترز به پایان رسید و کانادایی ها پیروز به رختکن مسابقه رفت و منتظر شروع کوارتر سوم و نیمه دوم بازی ماند و در مجموع امتیازات ۵۹ بر ۵۴ به نفع این تیم کانادایی نیمه اول بازی به اتمام رسید. و اما قدم های پیروزی بخش تیم گلدن استیت در اوایل کوارتر سوم تیم برداشته شد.

906e07a486630d3194a1c98f69157177

گلدن استیت حملات خود را افزایش داد ولی تیزهوشی کلی تامپسون باعث شد یک ران ۱۸ بر ۰ به نفع تیم مهمان رقم بخورد و گلدن استیت پیش بیفتد. ولی تورنتو دست از تلاش خود بر نداشت و این اختلاف را به ۸ امتیاز در مجموع کلی رساند و. کوارتر سوم اما با نتیجه ۳۴ بر ۲۱ به نفع تیم گلدن استیت به پایان رسید و در مجموع گلدن استیت با اختلاف ۸ امتیاز و با نتیجه ۸۸ بر ۸۰ در پایان کوارتر سوم پیروز از زمین مسابقه به استراحت پرداخت. در کوارتر چهارم تیم گلدن استیت بد شانسی آورد و در ۸ دقیقه آخر کلی تامپسون را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ولی دو تیم دائما حملات خود را بیشتر می کردند و با پرتاب های ۳ امتیازی خود اختلاف را کم می کردند و در نهایت دو پرتاب سه امتیازی متوالی برای تورنتو از لاوری و گرین تبدیل به امتیاز شد ولی زود با دو پرتاب سه امتیازی پیاپی از کوین کوک جبران شد.تیم تورنتو رپترز که خود را در خطر می دید با جدیت بیشتری به زمین مسابقه آمده بود که این بازی را واگذار نکند. تیم تورنتو رپترز اما تلاش بسیاری را انجام داد تا اختلاف فی ما بین را جبران کند و تا حدودی موفق بود توانست۲۶ ثانیه مانده به انتهای مسابقه اختلاف را به ۲ برساند ولی در ثانیه آخر پرتاب سه امتیازی ایگودالا آب سردی را بر روی یاران رپترز ریخت و اختلاف ۵ امتیاز که بوجود آمده بود زمانی برای جبران نداشت و در نهایت تیم تورنتو رپترز با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ کوارتر چهارم را نیز پیروز شد تا در مجموع امتیاز کلی ۱۰۹ بر ۱۰۴ تیم گلدن استیت پیروز و بتواند اولین پیروزی خود را در دومین بازی فینال به دست آورد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *