صفحه اصلی / عمومی / فوتبال لوشامپیونا فرانسه : لیل – نیس؛ به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان

فوتبال لوشامپیونا فرانسه : لیل – نیس؛ به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان

ad banner

فوتبال لوشامپیونا فرانسه : لیل – نیس؛ به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان

تیم لیل و تیم نیس در قالب رقابت‌های فوتبال لوشامپیونا فرانسه و از هفته‌ی چهاردهم این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

لیل پس از چند فصل دست و پا زدن در این فصل بسیار خوب عمل کرده‌‎است. آن‌ها اکنون با ۲۶ امتیاز و البته یک بازی کمتر نسبت به لیون در رده‌ی سوم قرار دارند و در صورت کسب پیروزی می‌توانند به جایگاه دوم بازگردند. لیل حتی در صورت کسب تساوی نیز می‌تواند با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به لیون به رتبه‌ی دوم برگردد.

در سوی دیگر تیم نیس نیز تا به اینجا عملکرد بدی نداشته و با کسب ۲۰ امتیاز در رده‌ی هفتم جدول قرار دارد. به نظر می‌آید پاتریک ویرا توانسته تیم خوبی را راهی مسابقات این فصل کند. آن‌ها می‌توانند در

صورت پیروزی در این بازی تا رده‌ی پنجم جدول نیز بالا بیایند.

لیل؛ سگ‌های بزرگ به دنبال بازگشت به جایگاه خود

شاگردان کریستوف گاتلیر در این فصل پس از پاری سن ژرمن بهترین عملکرد را در فوتبال لوشامپیونا فرانسه داشته‌اند.آن‌ها سومین خط دفاعی و هجومی لیگ را در اختیار دارند و پس از چند فصل بازی در کنار هم به هماهنگی فوق العاده‌ای دست پیدا کرده‌‎اند. شاگردان گالتیر در فرم نسبتا خوبی هم به سر می‌برند. آن ها در ۹ بازی گذشته خود موفق به کسب شش پیروزی و یک تساوی شده‌اند و تنها در دو مسابقه شکست خورده‌اند که یکی از آن‌ها در مقابل پاری سن ژرمن قدرتمند بوده‌است.

نیکولاس پپه و جاناتان بامبا در این فصل فوتبال لوشامپیونا فرانسه در فرم فوق‌العاده ای به سر می‌برند و هرکدام به ترتیب موفق به زدن ۸ و۷ گل شده‌اند و سهم بسزایی در موفقیت تیم لیل تا به اینجای کار داشته‌اند. لوئیک رمی ستاره سابق چلسی هم در این فصل علیرغم آمار ضعیف گلزنی چندان بد کار نکرده‌است.

با توجه به فرم خوب لیل در فصل جاری آن‌ها شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار دارند.

مصدومان و محرومان : تیم لیل مصدوم و محرومی برای این دیدار ندارد اما ژکا و مندز اگر در این بازی کارت بگیرند بازی بعدی را از دست می‌دهند.

فوتبال لوشامپیونا فرانسه

نیس؛عقاب‌ها شکار بزرگ می‌خواهند

پاتریک ویرا اسطوره‌ی باشگاه آرسنال که در فصل جدید جانشین فاوره‌ی سوئیسی در تیم نیس شد، تا به اینجای کار نتایج بدی را در نیس نگرفته‌است. شاگردان ویرا در خط دفاعی عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند و در میان بهترین خط دفاعی‌های فوتبال لوشامپیونا فرانسه قرار دارند اما به نظر می‌آید ضعف این تیم در خط حمله برایشان مشل ساز شده‌است و اجازه نداده تا در جدول رتبه‌ی بهتری داشته‌باشند.

ماریو بالوتلی مهاجم اول ویرا که امید اصلی تیم برای گلزنی محسوب می‌شود در این فصل هیچ گلی برای تیم به ثمر نرسانده و تعجبی ندارد که امار ضعیف خط حمله‌ی تیم از کجا ناشی می‌شود.

شاگردان ویرا در حال حاضر در فرم بی‌نظیری به سر می‌برند و توانسته اند در چهار دیدار گذشته‌ی خود در لیگ و جام حذفی پیروز شوند. عقاب‌ها با روحیه‌ی خوبی به مصاف تیم لیل رده سومی می‌روند و امید دارند که فرم خوب خود را با پیروزی در این بازی ادامه دهند.

مصدومان و محرومان: نیس برای این بازی تیم کامل خود را در اختیار دارد.

فوتبال لوشامپیونا فرانسه

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه آلیانز ریورا و به میزبانی نیس برگزار می‌شود.

پیش‌بینی مسابقه لیل – نیس در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *