صفحه اصلی / عمومی / فوتبال سری آ ایتالیا ؛ پیش بازی یوونتوس و اسپال

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ پیش بازی یوونتوس و اسپال

ad banner

فوتبال سری آ ایتالیا ؛ پیش بازی یوونتوس و اسپال

شب شنبه سوم آذر در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا دو تیم یوونتوس و اسپال از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه یوونتوس استادیوم شهر تورین به مصاف هم خواهند رفت.

در جدول سری آ یوونتوس با انجام دوازده دیدار ۳۴ امتیاز دارد و صدرنشین است. یازده برد، یک تساوی و بدون شکست عملکرد خطرکننده بانوی پیر در رقابت‌های این فصل بوده است که قطعاً حضور کریس رونالدو در یوونتوس در این نتایج تاثیر زیادی داشته است. تیم اسپال هم با انجام دوازده دیدار و کسب ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول این مسابقات قرار دارد. یوونتوس که با تیم دوم جدول ۶ امتیاز اختلاف دارد در صورت پیروزی در این دیدار ۳۷ امتیازی خواهد شد و می‌تواند فاصله خودش را با تعقیب‌کننده‌اش حفظ یا بیشتر کند. تیم اسپال هم در صورت بردن این دیدار می‌تواند ۱۶ امتیازی شود و در بهترین حالت تا جایگاه دوازدهم بالا بیاید.

با توجه به نتایج به‌دست‌آمده در دیدار‌های گذشته سری آ یوونتوس تیمی است که شرط‌ بندی روی برد آن درصد بالایی دارد. تورینی‌ها دو دیدار قبلی خود در لیگ را با برد پشت سر گذاشته‌اند. ابتدا میزبان کالیاری بودند که با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند سپس توانستند میلان را در ورزشگاه سن‌سیرو با دو گل شکست دهند. تیم اسپال اما در دو دیدار گذشته خود نتایج خوبی نگرفته است. آن‌ها در برابر لاتزیو در زمین حریف ۴ بر یک مغلوب شده‌اند و سپس در خانه، مقابل کالیاری با نتیجه ۲ – ۲ متوقف شده‌اند.

فوتبال سری آ ایتالیا

یوونتوس تیمی مخوف در آمار و ارقام فوتبال سری آ ایتالیا

ازنظر آمار و ارقام شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا یوونتوس را سربلند کرده‌اند. بیشترین مالکیت توپ در این مسابقات با ۶۰ درصد مالکیت و کمترین گل خورده با ۸ گل ازجمله رکوردهای بی‌نظیر این تیم است. در کنار این‌ها باید به عملکرد درخشان کریس رونالدو در یوونتوس هم اشاره کرد. او در جدول گلزنان با ۸ گل و در جدول پاس گل با ۵ پاس در جایگاه دوم هر دو جدول قرار دارد و با آمار ۳۴ شوت در چارچوب دروازه، چارچوب‌شناس‌ترین مهاجم سری آ و بهترین بازیکن بانوی پیر در این فصل بوده است. ماریو مانژوکیچ هم با ۵ گل زده دیگر مهره تاثیرگذار تیم تورینی است که می‌تواند در کنار پائولو دیبالا دروازه هر حریفی را با تهدید جدی مواجه کند. در ضمن امره جان هافبک یوونتوس به دلیل مصدومیت به این دیدار نخواهد رسید ولی به گزارش وب‌سایت رسمی سری آ میرالم پیانیچ توانسته است در آخرین تمرین یوونتوس در کنار دیگر بازیکنان به تمرین بپردازد.

اما شاگردان لئوناردو سمپلیچی در تیم اسپال در این دیدار به آندره‌آ پتانیا امید بسته‌اند. او با آمار ۴ گل زده بهترین مهاجم اسپال است و با ۱۸ شوت در چارچوب از این لحاظ در رده پنجم جدول مهاجمان چارچوب‌شناس لیگ ایتالیا است. میرکو آنتنوچی دیگر مهاجم آن‌ها نیز با ۳ گل زده در این فصل می‌تواند مهره خطرناکی برای حریف باشد.

فوتبال سری آ ایتالیا

پیش ‌بینی مسابقه یوونتوس – اسپال در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *