صفحه اصلی / عمومی / صنعت نفت و فولاد: همسایه‌های دیوار به دیوار جدول

صنعت نفت و فولاد: همسایه‌های دیوار به دیوار جدول

ad banner

در ادامه هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر خلیج فارس در تک بازی روز شنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۷ تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در جدول مسابقات در رده‌های دهم و یازدهم قرار دارند بطوری که از مجموع ۱۰ بازی اخیر هر دو تیم در لیگ برتر تنها یک برد بدست آورده‌اند و این خود نشان از آن دارد که فوتبال خوزستان از آن روزهای پرشکوه فاصله زیادی دارد.

پیش بینی فوتبال؛ صنعت نفت – فولاد خوزستان

برزیلی‌های آبادان در این بازی با اضافه شدن کرار جاسم کلیدی‌ترین بازیکن چند سال اخیرشان به خط هافبک ِ متحول شده‌ی خود در کنار طالب ریکانی و اکبر ایمانی، در تلاش هستند با پیروزی در این دیدار خانگی و امید به توقف تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم خود را به میانه‌های جدول برسانند. صنعت نفت با هفت تساوی از ده بازی بیشترین تساوی را در بین شانزده تیم حاضر در لیگ برتر داشته است. لازم به توضیح است که صنعت نفت تیم‌های قدرتمندی از جمله ذوب آهن، سپاهان، پرسپولیس و پارس جنوبی را متوقف و در برابر تیم پرستاره تراکتورسازی موفق  به پیروزی شده است و با توجه به بازی‌های نه چندان دشوار امیدوار است در ادامه‌ی راه به رده‌های بالای جدول دست یابد.

پیش بینی فوتبال؛ صنعت نفت – فولاد خوزستان

 در طرف دیگر تیم بحران‌زده فولاد خوزستان است که در بازی‌های خارج از خانه تنها دو تساوی بدون گل برابر تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران بدست آورده است. فولاد تلاش دارد با ترمیم خط دفاعی ضعیف خود و دل بستن به ضدحمله بتواند شاگردان پائولو سرجیو بنتوی پرتغالی را در ورزشگاه  تختی آبادان متوقف کند.

  کرار جاسم و اکبر ایمانی از تیم صنغت نفت آبادان و لوسیانو پریرا از تیم فولاد خوزستان نقشی کلیدی در این بازی می‌توانند داشته باشند.

  در این دیدار بالوتلی و پاکدل بخاطر مصدومیت از تیم صنعت نفت این بازی را از روی سکو‌ها نظاره‌گر خواهند بود.

این بازی از ساعت ۱۶:۴۵ به قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

پیش بینی فوتبال؛ صنعت نفت – فولاد خوزستان

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *