صفحه اصلی / عمومی / ریاض محرز: رسیدن به فینال جام ملت های آفریقا باورنکردنی است

ریاض محرز: رسیدن به فینال جام ملت های آفریقا باورنکردنی است

ad banner

ریاض محرز ستاره تیم ملی الجزایر پس از به ثمر رساندن گل پیروزی تیمش در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ مقابل نیجریه از حس حضور در فینال رقابتها صحبت کرد.

ستاره تیم منچستر سیتی حضور کشورش در فینال مسابقات جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ را باورنکردنی توصیف کرد. ریاض محرز قهرمان بازی مقابل نیجریه بود. ضربه ایستگاهی تماشایی او در دقیقه ۹۵ دروازه دنیل آکپیی سنگربان نیجریه را باز کرد تا الجزایر در آخرین لحظه مسافر دیدار برابر سنگال شود. در ابتدا این الجزایر بود که با گل به خودی ویلیام تروست اکونگ بازیکن نیجریه توانست از حریف پیش بیافتد اما با ضربه پنالتی ادیون ایگالو، ۱۸ دقیقه به پایان دیدار کار به تساوی کشیده شد. چیزی نمانده بود که کار به وقتهای اضافی کشیده شود تا اینکه ریاض محرز نقش قهرمان بازی را ایفا کرد. ضربه استثنایی او در آخرین موقعیت مسابقه، سومین گل را برای وی به همراه داشت تا الجزایر راهی فینال شود. حالا محرز به همراه دیگر یارانش بعد از ۲۹ سال الجزایر را روانه یک فینال دیگر کرده اند. دیداری که روز جمعه در برابر سنگال انجام خواهد شد. محرز که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود بعد از پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

صحبت های ریاض محرز در خصوص صعود الجزایر به فینال جام ملت های آفریقا

ریاض محرز

بازی سختی را برابر تیم قدرتمندی همچون نیجریه داشتیم. با یک گل جلو بودیم و اوضاع تحت کنترل پیش میرفت تا اینکه تصمیم ویدئوچک پنالتی را به نیجریه داد. آنها بازی را به تساوی کشاندند اما خوشبختانه در آخرین لحظه توانستیم بازی را با برتری به پایان برسانیم. از این پیروزی بسیار خوشحال هستیم زیرا حضور در بازی فینال جام ملت های آفریقا باورنکردنی است. فکر میکنم که تاکنون در این مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشتیم. دوازده گل به ثمر رسانده و تنها دو گل دریافت کردیم. نسبت به بازی فینال خوشبین هستیم و نگاهمان رو به جلو است. در مرحله گروهی آنها را شکست دادیم و حالا در دیدار نهایی انتظار بازی سختی را داریم.

لازم به ذکر است تیم ملی الجزایر در گروه سوم رقابتهای جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ توانست بالاتر از سنگال بعنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند. روباه های صحرا در بازی دوم مرحله گروهی با یک گل حریف قدرتمندشان را شکست دادند. در نقطه مقابل سنگال نیز با پیروزی ۱-۰ برابر تونس توانست به فینال بازیها راه یابد. گل به خودی دیلن بران مدافع تونسی در وقتهای اضافی پیروزی ارزشمندی را به یاران سادیو مانه هدیه داد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *