صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی دو بازی آتالانتا-رم و یوونتوس-برشا

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی دو بازی آتالانتا-رم و یوونتوس-برشا

ad banner

تیم‌های فوتبال آتالانتا و رم امشب ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه اتلتی آزوری و تیم‌های یوونتوس و برشا فردا ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم تورین از هفته بیست و چهارم سری‌آ به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط تیم‌ها و اظهارنظر مربیان می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص دو بازی مهم سری‌آ ایتالیا

آتالانتا- رم
در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۴-۱ به نفع آتالانتا پیش بینی کرده‌اند

امشب دو تیم آتالانتا و رم از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. آتالانتا در حال حاضر بالاتر از رم در جایگاه چهارم قرار دارد و پیش‌بینی مردم در بنگاه‌های شرط‌بندی بسیار جالب بوده است. با اینکه دو تیم از لحاظ امتیازی و فنی فاصله زیادی با هم ندارند بیشتر افراد برد پرگل ۴-۱ به نفع آتالانتا را پیش بینی کرده‌اند. این بازی در خانه این تیم است و به همین خاطر پیش‌ بینی کنندگان شانس آتالانتا را بیشتر از رم می‌دانند. تیم رم نیز که در این فصل با حضور پائولو فونسکا به کلی متحول شده و فصل خوبی را سپری می‌کند در تلاش است تا با پیروزی برابر آتلانتا جای این تیم را در رده چهارم بگیرد تا همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از کورس رقابتی تیم‌های بالای جدول عقب نماند.

قضاوت این بازی را دنیله اورساتو برعهده خواهد داشت.

رم و یوونتوس
وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی سری‌آ

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ اینتر با ۵۴ امتیاز از ۲۳ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. یوونتوس با همین تعداد امتیاز و تعداد بازی و بنابر تفاضل گل کمتر در رده دوم و لاتزیو با ۵۳ امتیاز در رده سوم جای دارد. ضمن اینکه آتالانتا با ۴۲ و رم با ۳۹ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جای دارند.
سهم آتالانتا تا به اینجا از ۲۳ مسابقه برگزار شده، ۱۲ پیروزی، ۶ تساوی و ۵ شکست بوده است و رم ۱۱ پیروزی، ۶ تساوی و ۶ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

آتالانتا: محروم یا مصدوم خاصی در ترکیب این تیم وجود ندارد.

رم: نیکولا زانیلو، داویده زاپاکوستا، آمادو دیاوارا مصدومان قطعی و آنتونیو میرانته مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

پائولو فونسکا سرمربی رم پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با آتالانتا را چطور می‌بینید؟

بازی سختی پیش روی ماست و آنها نیز از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. رقیب، تیم بسیار خوبی است. آنها بسیار موثر بازی می‌کنند و به خصوص در خط حمله، عالی هستند. آتالانتا از بازیکنان و مربی خوبی بهره می‌برد بنابراین بازی بسیار دشواری خواهد بود. احتمالا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت اما مهم این است که ایمان و باورمان تغییر نکند. استفاده از مانچینی در پست هافبک قبلا کارآمد بود و حالا یکی از گزینه‌های ماست. می‌دانم که شک و تردیدهایی نسبت به رم ایجاد شده است اما وقتی تیم با جدیت و یقین کار می‌کند، به این نتیجه می‌رسم که شرایط خیلی هم بد نیست. در مجموع لازمه حضور در تیم رم، داشتن جسارت و شجاعت است و من این را از بازیکنانم می‌خواهم.

وی در ادامه افزود:

در بازی با آتالانتا، فرصت زیادی برای تصمیم گیری نداریم. وقتی توپ را داریم، آنها به شدت ما را پرس می‌کنند. باید بیش از هر زمان دیگر مراقب باشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم. در لحظه باید صحیح‌ترین تصمیم را بگیریم وگرنه جریمه می‌شویم. باید سرعت عمل بالایی داشته باشیم و سریعا توپ را به حرکت دربیاوریم. در طول هفته روی این موضوع کار کردیم. حتی وقتی می‌بازیم باید شجاع بازی کرده باشیم. به نظرم پس از دیدار با ساسولو و کسب آن نتیجه (باخت ۴-۲) شک و تردید نسبت به رم ایجاد شد و از سوی افراد زیادی، مورد اتهام قرار گرفتیم. از دیدار با ساسولو به بعد، ابتکار عمل را از دست دادیم و مثل قبل با آرامش بازی نمی‌کنیم. باید بتوانیم آرامش را به تیم بازگردانیم.

4888b5646493926b84f32c768eb4df94
وضعیت بازیکنان؟

دیاوارا هر روز بهتر می‌شود. هفته آینده برای وی تعیین کننده است. سیگنال‌ها مثبت هستند و امیدوارم از هفته آینده به تمرینات گروهی برگردد. پاستوره دوباره از ناحیه استخوان لگن احساس درد دارد. بنابراین دوباره برای مدتی کنار ما نخواهد بود. کارلس پرز مقابل بولونیا بسیار خوب بازی کرد اما در دیدار با آتالانتا که از نظر من بازی خاصی است، از ابتدا به میدان فرستان او نمی‌تواند تصمیم درستی باشد. باید ببینیم چه می‌شود.

در خصوص آمار کلی دو تیم آتالانتا و رم بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم آتالانتا، جان پیرو گاسپرینی شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۳.۴.۱.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رم، یورگن کلوپ شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم آتالانتا در سری‌آ یوسیپ الیچیچ با ۱۴ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رم در سری‌آ ادین ژکو با ۱۰ گل زده می‌باشد.
  • آتالانتا تاکنون با ۶۱ گل زده و ۳۱ گل خورده تفاضل +۳۰ را به نام خود ثبت کرده است.
  • رم تاکنون با ۴۲ گل زده و ۳۰ گل خورده تفاضل +۱۲ را به نام خود ثبت کرده است.
  • برترین پاسور آتالانتا در سری‌آ الخاندرو گومز با ۱۰ پاس گل می‌باشد.
  • میانگین تعداد کرنر آتالانتا در هر بازی ۶.۹ کرنر بوده است.
  • بیشترین خطا انجام شده آتالانتا در سری‌آ توسط مرتن درون با ۳۹ خطا بوده است.
  • برترین پاسور رم در سری‌آ لورنزو پلگرینی با ۸ پاس گل می‌باشد.
  • بیشترین خطا انجام شده رم در سری‌آ جانلوکا مانچینی با ۴۲ خطا بوده است.
  • میانگین تعداد کرنر رم در هر بازی ۷.۴ کرنر بوده است. ضمن اینکه در این زمینه رم بیشترین آمار سری‌آ را به ثبت رسانده است.
  • آتالانتا در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر فیورنتینا به پیروزی ۲-۱ رسیده است.
  • رم در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر بولونیا متحمل شکست ۳-۲ شده است.
  • در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی آتالانتا در سری آ بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۱۰ بازی از ۱۲ بازی قبلی خانگی آتالانتا مقابل آ.اس. رم بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • آتالانتا در ۴ بازی قبلی خود مقابل آ.اس. رم حداقل ۲ گل زده است.
  • در ۳ بازی قبلی خارج از خانه آ.اس. رم در سری آ بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • آتالانتا در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خود مقابل آ.اس. رم شکست نخورده است.
  • آتالانتا در ۳ بازی قبلی خود در سری آ حداقل ۲ گل زده است.
  • آ.اس. رم در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ حداقل ۲ گل زده است.
  • پنج بازی اخیر آتالانتا در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رم در رقابت‌های مختلف با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده است.

پنج بازی بعدی رم به شرح زیر است:

  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، دور رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، رم- خنت
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و پنجم سری‌آ، رم- لچه
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵ به وقت تهران، دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، خنت- رم
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و ششم سری‌آ، کالیاری- رم
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم سری‌آ، رم- سمپدوریا

یوونتوس- برشا
در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۰ به نفع یوونتوس پیش بینی کرده‌اند

8e54a351c35210c4b1cef45481452e7f
فردا دو تیم یوونتوس و برشا از ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. یوونتوس در تلاش است تا جایگاه خود را در صدر جدول از اینتر بازپس گیرد زیرا در هفته گذشته این تیم بازی خود را در برابر هلاس ورونا با نتیجه ۲-۱ واگذار کرد و اینتر در بازی خود مقابل میلان به پیروزی ۴-۲ رسید تا اینتر بنابر تفاضل گل بهتر نسبت به یووه پس از چند هفته در صدر جدول قرار گیرد. شاگردان مائورویسیو ساری باید تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام دهند تا در صورت لغزش اینتر بتوانند به صدر جدول صعود کنند. برشا اما با شانزده امتیاز در قعر جدول و رده نوزدهم قرار گرفته و خود را در خطر سقوط تا به اینجا می‌بیند و برای بهبود بخشیدن اوضاع خود به این سه امتیاز احتیاج دارد که البته کاری دشوار خواهد بود زیرا این بازی در ورزشگاه خانگی یووه نیز برگزار می‌شود و این تیم از امتیاز میزبانی بهره‌مند است.

قضاوت این بازی را دنیله چیفی برعهده خواهد داشت.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی سری‌آ

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ اینتر با ۵۴ امتیاز از ۲۳ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. یوونتوس با همین تعداد امتیاز و تعداد بازی و بنابر تفاضل گل کمتر در رده دوم و لاتزیو با ۵۳ امتیاز در رده سوم جای دارد. ضمن اینکه برشا با ۱۶ امتیاز در جایگاه نوزدهم قرار گرفته است.

سهم یووه تا به اینجا از ۲۳ مسابقه برگزار شده، ۱۷ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست بوده است و برشا ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۱۵ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

یوونتوس: جورجه کیه لینی، سامی خدیرا، مریه دمیرال، داگلاس کاستا و فدریکو برناردسکی مصدومان قطعی این تیم هستند.

برشا: محروم یا مصدوم خاصی در ترکیب این تیم دیده نمی‌شود.

مائوریسیو ساری سرمربی یووه پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با برشا را چطور می‌بینید؟

کمی در بازی‌ها دچار سردرگمی شدیم که باید دلیل آنرا پیدا کنیم. این مشکل به شکل عجیبی برای ما رخ می‌دهد زیرا این مشکل همیشگی نیست و گهگاهی اتفاق می‌افتد. در برخی بازی‌ها، لحظاتی را سپری کردیم که باید از نظر دفاعی خیلی بهتر کار می‌کردیم. این مسئله که هافبک تهاجمی مرا متقاعد نکرده، درست نیست. در بازی با میلان، با توجه به ضعف دفاعی تئو هرناندز تصمیم گرفتم از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کنم. از آغاز واضح بود که امسال رقابت برای قهرمانی در سری آ وضعیت متفاوتی خواهد داشت. ما باید به خودمان انگیزه بدهیم تا بتوانیم تا پایان برای قهرمانی رقابت کنیم و قهرمانی در سری آ می‌تواند انگیزه مهمی برای بازیکنان باشد. بازی لاتزیو و اینتر مهم است اما تعیین‌کننده نیست. ما باید درباره خودمان صحبت کنیم.

bc567020eca85d7da905df5d9d49f113
بازیکنان؟

بالاخره مصدومانی در ترکیب ما حضور دارند ولی باید جای آنها را پر کنیم. فدریکو برناردسکی هنوز با تیم تمرین نکرده و هفته آینده بازخواهد گشت. شرایط بازیکنان را دوباره باید ارزیابی کنم چرا که بازیکنان دیروز کمی خسته بودند. پیانیچ در بازی برابر میلان نسبت به بازی‌های قبل خیلی بهتر کار کرد. جانلوییجی بوفون خیلی خوب کار می‌کند. او علاوه بر بازی‌ها در تمرینات هم خوب کار می‌کند. تغییر دروازه‌بان‌ها و سیستم چرخشی فعلا مشکلی برای تیم ما به شمار نمی‌رود. بازیکنان می‌دانند که برشا در خارج از خانه بهتر از خانه کار کرده است و رویارویی با آن‌ها ساده نیست. بازی آسانی نخواهیم داشت و نیم فصل دوم به تدریج سخت و سخت‌تر می‌شود.

تعریف کلوپ از یوونتوس؟ محرومیت سیتی؟

کلوپ در ادامه تعرف خود از یووه گفته که وقت ندارد تا فوتبال ایتالیا را نگاه کند. همین مسئله، نشان می‌دهد که او چه ابهاماتی دارد! یورگن یکی از باهوش‌ترین و بامزه‌ترین افرادی است که تاکنون دیده‌ام و می‌دانم که برای خارج کردن تیمش از فشار چنین حرفی را زده‌ است. محرومیت سیتی از لیگ قهرمانان اروپا؟ وقتی به چلسی رفتم، این تیم در لیگ قهرمانان نبود و از تصمیمم خوشحال بودم. ببینید، در ابتدای فرایند هستیم و پس از فرجام‌خواهی باید ببینیم حکم نهایی چیست. نظر خاصی در این باره ندارم.

در خصوص آمار کلی دو تیم یوونتوس و برشا بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم یوونتوس، مائوریسیو ساری شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم برشا، دیگو لوپز شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم یوونتوس در سری‌آ کریستیانو رونالدو با ۲۰ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن برشا در سری‌آ ماریو بلوتلی با ۵ گل زده می‌باشد.
  • یوونتوس تاکنون با ۴۴ گل زده و ۲۳ گل خورده تفاضل +۱۱ را به نام خود ثبت کرده است.
  • برشا تاکنون با ۲۱ گل زده و ۴۲ گل خورده تفاضل -۲۱ را به نام خود ثبت کرده است.
  • برترین پاسور یوونتوس در سری‌آ رودریگو بنتانگور با ۶ پاس گل می‌باشد.
  • میانگین تعداد کرنر یوونتوس در هر بازی ۵.۹ کرنر بوده است.
  • بیشترین خطا انجام شده یوونتوس در سری‌آ توسط الکس ساندرو و رودریگو بنتانگور بصورت مشترک با ۳۱ خطا بوده است.

2e9394040a571e9256086462fc6b097e 1

  • برترین پاسور برشا در سری‌آ ساندرو تونالی با ۴ پاس گل می‌باشد.
  • بیشترین خطا انجام شده برشا در سری‌آ دیمیتری بیسولی با ۳۲ خطا بوده است.
  • میانگین تعداد کرنر برشا در هر بازی ۴.۳ کرنر بوده است.
  • یوونتوس در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر هلاس ورونا متحمل شکست ۲-۱ شده است.
  • برشا در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر اودینزه با تساوی ۱-۱ رسیده است.
  • یوونتوس در ۳۲ بازی قبلی خانگی خود در سری آ شکست نخورده است.
  • در ۱۱ بازی قبلی یوونتوس در سری آ بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • یوونتوس در ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل برشا پیروز شده است.
  • یوونتوس در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی خانگی خود در سری آ حداقل ۲ گل زده است.
  • یوونتوس در ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل برشا حداقل ۲ گل زده است.
  • برشا در ۸ بازی قبلی خود در سری آ موفق به پیروزی نشده است.
  • پنج بازی اخیر یوونتوس در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر برشا در رقابت‌های مختلف با دو تساوی و سه شکست همراه بوده است.

پنج بازی بعدی یوونتوس به شرح زیر است:

  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران، هفته بیست و چهارم سری‌آ، یوونتوس- برشا
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و پنجم سری‌آ، اسپال- یوونتوس
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، لیگ قهرمانان اروپا، لیون- یوونتوس
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، هفته بیست و ششم سری‌آ، یوونتوس- اینتر
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، دور نیمه نهایی جام حذفی، یوونتوس- میلان

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های آتالانتا و رم که امشب ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه اتلتی آزوری و تیم‌های یوونتوس و برشا که فردا ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم تورین از هفته بیست و چهارم سری‌آ برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش بینی بازی‌های مهم سری‌آ ایتالیا و پیش بینی گلزنان تیم‌ها در تورنومنت‌های مختلف،
همراه سایت بتکارت باشید

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

آرسنال نیوکاسل

راهنمای شرط بندی بازی آرسنال – نیوکاسل در بتکارت

دیدار دو تیم آرسنال – نیوکاسل در چارچوب بازیهای هفته ی ۱۹ لیگ برتر فوتبال …

2 دیدگاه‌ها

  1. آواتار Ali.alex

    Your informations About football Teams are very Complete and usefull
    Thank You Betcart Magazine ⚽️

  2. آواتار AffiliateLabz

    Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *