صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های بسکتبال NBA : پیش‌بازی رقابت پورتلند تریل بلیزرز و ممفیس گریزلیز

رقابت‌های بسکتبال NBA : پیش‌بازی رقابت پورتلند تریل بلیزرز و ممفیس گریزلیز

ad banner

رقابت‌های بسکتبال NBA ؛ دیدار یاران دیمین لیلارد با خرس‌ها، در خانه

دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و ممفیس گریزلیز از سری رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. هر چه به پایان فصل عادی نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی بسکتبال NBA هم جذاب‌تر از گذشته دنبال می‌شود. تقریبا هر شب یا دو شب یکبار، بازی‌هایی هستند که تمام ذهنیت‌های ما را بر هم می‌ریزند و باز به ما ثابت می‌کنند که درخشش در این میدان، کار هر کسی نیست. رقابت بر سر حضوردر پلی‌آف مخصوصا در کنفرانس غرب، به اوج خود رسیده است. هر تیمی که در پایان بتواند مجوز حضور در این رقابت‌ها را در این کنفرانس کسب کند، کار بزرگی انجام داده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پورتلند تریل بلیزرز: باز هم روی نوار پیروزی

یکی از پر افت و خیزترین تیم های بسکتبال NBA، پورتلند تریل بلیزرز است. حضور چنین تیم‌هایی است که پیش‌بینی رقابت‌های بسکتبال NBA را به کاری سخت اما در عین حال، لذت‌بخش تبدیل می‌کند. پورتلندی‌ها در دیدار گذشته خود، در یک بازی نفس‌گیر، مقابل لس آنجلس کلیپرز به پیروزی رسیدند. ۳۹ امتیاز دیمین لیلارد، باز هم نشان داد که او یکی از بهترین گارد راس‌های بسکتبال NBA است. سی جی مک کالم نیز با کسب ۲۷ امتیاز، شب خوبی را سپری کرد. حالا باید دید پورتلند تریل بلیزرز می‌تواند سومین پیروزی متوالی خود را، در خانه و مقابل ممفیس گریزلیز جشن بگیرد؟

رقابت‌های بسکتبال NBA

ممفیس گریزلیز: بازگشت به اصل خویش؟

سه باخت متوالی، یعنی اوضاع در اردوی ممفیس گریزلیز خوب نیست. حالا دستشان برای تیم‌ها رو شده است و تاکتیک‌های اول فصل دیگر در این تیم جواب نمی‌دهند. سرمربی این تیم یعنی جی بی بیکراستاف، باید به فکر تاکتیک‌هایی باشد که با مهار مایک کانلی و مارک گسول، هنوز کارایی خود را داشته باشند. به هر حال پیش بینی رقابت‌های بسکتبال NBA، یک امر قطعی نیست. شاید خرس‌های ممفیس گریزلیز توانستند پورتلند تریل بلیزرز را در خانه‌اش شکست دهند. همان طور که یک بار و در خانه، موفق به انجام این کار در فصل جاری شدند.

رقابت‌های بسکتبال NBA

پیش‌بینی رقابت‌های بسکتبال NBA پورتلند تریل بلیزرز- ممفیس گریزلیز

با توجه به بازی در خانه خود و فرم بهتر پورتلند تریل بلیزرز، به نظر می‌رسد که شانس این تیم برای برد در مسابقه بیش‌تر است. با این وجود ممفیس گریزلیز یکبار در خانه‌اش موفق به شکست پورتلند تریل بلیزرز شده و شاید آن‌ها قلق پیروزی مقابل یاران دیمین لیلارد را خوب می‌دانند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند تریل بلیزرز)

تاریخ: پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷- ۲۰ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۶:۳۰ صبح

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *