صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی بازی رئال بتیس و بارسلونا

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی بازی رئال بتیس و بارسلونا

ad banner

تیم‌های فوتبال رئال بتیس و بارسلونا امشب ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۳-۲ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند

امروز دو تیم رئال بتیس و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. بارسا در تلاش است خود را به صدر جدول نزدیک نگه دارد تا در صورت لغزش حریف صدرنشین خود یعنی رئال مادرید، جای این تیم را بگیرد. رئالی‌ها نیز امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف اوساسونا خواهند رفت. بارسلونا که با نبود لوییس سوارز در گلزنی دچار مشکل شده است، در تلاش است تا جای خالی این بازیکن را پرکند. در بازی هفته گذشته این تیم، آنسو فاتی بازیکن ۱۷ ساله بارسا، دو گل پیروزی بخش بلوگرانا برابر لوانته را به ثمر رساند ولی لیونل مسی چند بازی است که موفق به گلزنی نشده است و باید دید در بازی خارج از خانه امشب آیا موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

از سوی دیگر عثمان دمبله بازیکن فرانسوی و همیشه مصدوم بارسلونا که به تازگی مصدومیت دو ماهه خود را پشت سر گذاشته بود، روز گذشته تمرین بارسا را نیمه کاره رها کرد. دمبله اولین تمرین گروهی خود را انجام می‌داد ولی به دلیل مصدومیتی غیرمنتظره، دیگر نتوانست به کار خود ادامه دهد. پس از معاینات پزشکی اعلام شد که او با پارگی تاندون پای راست مواجه شده و حداقل سه ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب عملا ادامه فصل را از دست خواهد داد. دمبله ۲۷ نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و پزشکان برای او دو ماه دوری از میادین را پیش بینی کردند. او سخت در تلاش بود تا به بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که بار دیگر مصدوم شد. این دهمین مصدومیت دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا است و او تاکنون ۶۳ بازی بارسا را به همین دلیل از دست داده است. بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی اخیر، کارلس پرز را به رم واگذار کرد و در جذب رودریگو موره نو از والنسیا هم ناکام ماند. لازم به ذکر است نشریات اسپانیایی و فرانسوی مدعی شدند بارسا برای جذب ادینسون کاوانی مهاجم پاری سن ژرمن وارد عمل شده که این بازیکن اروگوئه‌ای پیشنهاد کاتالان‌ها را رد کرده است.

رئال بتیس و بارسلونا
حذف از کوپادلری

لازم به ذکر است رئال مادرید و بارسلونا هر دو روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در مرحله یک چهارم نهایی کوپادلری مقابل حریفان بازی خود را واگذار کردند و از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند. رئال با نتیجه ۴-۳ از رئال سوسیداد شکست خورد و بارسلونا با یک گل بازی را به اتلتیکو بیلبائو واگذار کرد تا یک جام مهم به راحتی از دست دو تیم پرقدرت اسپانیایی از دست برود.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۴۹ امتیاز از ۲۲ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا با ۴۶ امتیاز در رده دوم و ختافه از ۲۳ بازی و ۴۲ امتیاز در رده سوم جای دارد.
رئال بتیس حریف آبی اناری‌ها نیز با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی و با نگاهی به مسابقات دیگر می‌تواند تا رده نهم جدول صعودی را داشته باشد.
سهم بارسا تا به اینجا از ۲۲ مسابقه برگزار شده، ۱۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ شکست بوده است و بتیس ۷ پیروزی، ۷ تساوی و ۸ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم رئال بتیس و بارسلونا

این بازی در استادیوم خانگی رئال بتیس، بنیتو ویامارین به قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

بارسلونا: عثمان دمبله و لوییس سوارز مصدومان قطعی و نتو مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر. ضمن اینکه جرارد پیکه به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود.

رئال بتیس: خوانمی و آندرس گواردادو مصدومان قطعی و آلفنسو پدرازا مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر. ضمن اینکه زهیر فدال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود.

0e4a1d801ca902f8056ed2a345944c94
کیکه ستین
سرمربی بارسلونا پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با بتیس را چطور می‌بینید؟

بازی سختی در پیش است زیرا این بازی خارج از خانه است و بتیس از حمایت هواداران خود برخوردار است. ضمن اینکه آنها در این فصل خوب ظاهر شدند و به دنبال این هستند جایگاه خود را در جدول رده بندی سر و سامانی دهند. به همین خاطر باید حتما در بازی امشب پیروز شویم. این بازی نسبت به بازی برابر اتلتیک بیلبائو در کوپادلری متفاوت خواهد بود. دیدار برابر رئال بتیس برایم خاص است. دو سال فوق العاده را آنجا سپری کردیم. تیم را می‌شناسیم ولی آن‌ها بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته‌اند. از شکست برابر بیلبائو نیز چیزهایی یاد گرفتیم ولی آن فقط یک بازی بود و ازین به بعد باید همه تلاش خود را برای پیروزی در بازی‌های آینده به کار بگیریم. بازی‌های مهمی در پیش است که نمی‌خواهیم با فکر شکست در بازی قبل، آنها را نیز از دست بدهیم.

خرید مهاجم؟

اصولا در زمستان نمی‌توان بازیکن مورد نظر را خریداری کرد. اگر بازیکن شماره نه باشد و از توانایی بالایی برخوردار باشد از آن استقبال خواهیم کرد. ولی پیدا کردن چنین بازیکنی آسان نیست و نمی‌دانم این پروژه چگونه پیش خواهد رفت. بیش از این همه چیزی نمی‌دانم که با شما در میان بگذارم. بازار به همین شکل است و این حقیقت دارد که مجبوریم به دنبال جایگزینی برای دمبله باشیم. نام‌هایی را زیر نظر داریم ولی این موضوع به خیلی چیزها بستگی دارد. باید در ادامه صبر کنیم تا همه جوانب احتمالی را در نظر بگیریم.

نظر شما در مورد لورن مورون برترین گلزن بتیس؟

او یک بازیکن بسیار خوب است و کیفیت بالایی دارد. فکر می‌کنم همه او را بشناسند و بدانند که چه بازیکن توانمندی است. باید به مهار او نیز فکر کنیم.

27c8ed0c74b3c30a3650b4fa2dedb941
محرومیت پیکه؟ وضعیت دیگر بازیکنان؟

از مصدومیت سوارز و دمبله که باخبرید. پیکه از این بازی محروم است و باید به دنبال جانشین برای او باشیم. به همین خاطر ما از برخی بازیکنان تیم بارسلونا ب دعوت کردیم تا به تمرینات اضافه شوند. آرائوخو قطعا با ما به سویل سفر خواهد کرد. به دنبال بازیکنان دیگری نیز هستیم. به دنبال پیدا کردن راه حلی در خط دفاعی هستیم. جایی که نیاز داریم تا قوی باشیم، خط حمله است. با این حال فکر می‌کنم اگر شما سخت تلاش کنید و با برنامه باشید، هم پیروزی را به دست خواهید آورد و هم شانس را و باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. وضعیت دیگر بازیکنان نیز تغییر خاصی نکرده است.

در خصوص آمار دو تیم رئال بتیس و بارسلونا بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم بارسلونا، کیکه ستین شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال بتیس، روبی شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۱.۴.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم بارسلونا در لالیگا لیونل مسی با ۱۴ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رئال بتیس در لالیگا لورن مورون با ۸ گل زده می‌باشد.
  • بارسلونا تاکنون با ۵۲ گل زده و ۲۶ گل خورده تفاضل +۲۶ را به نام خود ثبت کرده است. ضمن اینکه کاتالان‌ها برترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارند.
  • رئال بتیس تاکنون با ۳۰ گل زده و ۳۴ گل خورده تفاضل _۴ را به نام خود ثبت کرده است.
  • بارسلونا در بازی قبلی خود در لالیگا برابر لوانته به پیروزی ۲-۱ رسیده است.
  • رئال بتیس در بازی قبلی خود در لالیگا برابر ایبار به تساوی ۱-۱ دست پیدا کرده است.
  • بارسلونا در ۱۱ بازی از ۱۳ بازی قبلی خود مقابل رئال بتیس پیروز شده است.
  • بارسلونا در ۱۴ بازی از ۱۵ بازی قبلی خود مقابل رئال بتیس حداقل ۲ گل زده است.
  • در ۶ بازی قبلی خانگی رئال بتیس در لالیگا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خانگی رئال بتیس مقابل بارسلونا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • بارسلونا در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود در لالیگا حداقل ۲ گل خورده است.
  • پنج بازی اخیر بارسلونا در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال بتیس در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های رئال بتیس و بارسلونا که امشب ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه بنیتو ویامارین برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های جذاب و مهم لالیگا را همراه ما باشید. بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

آرسنال نیوکاسل

راهنمای شرط بندی بازی آرسنال – نیوکاسل در بتکارت

دیدار دو تیم آرسنال – نیوکاسل در چارچوب بازیهای هفته ی ۱۹ لیگ برتر فوتبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *