صفحه اصلی / عمومی / ۱۰ بازیکن دنیای فوتبال که بیشترین دستمزد را در سال ۲۰۲۱ دریافت می‌کنند

۱۰ بازیکن دنیای فوتبال که بیشترین دستمزد را در سال ۲۰۲۱ دریافت می‌کنند

ad banner ده بازیکن برتر دنیای فوتبال

با شروع سال ۲۰۲۱ بحث دوباره دستمزد میان ستارگان فوتبال داغ شده است و به همین منظور به بررسی لیست ده بازیکن برتر دنیای فوتبال با بیشترین دستمزد سالانه پرداخته ایم.

ورود به سایت بت کارت

با وجود تعداد زیادی از قرارداد های با رقم های هنگفت در دنیای فوتبال، به بررسی لیستی از ده بازیکن برتر دنیای فوتبال با بیشترین دستمزد دریافتی سالانه پرداخته ایم. لیستی که نام های آشنایی در آن به چشم می خورد. با توجه به اینکه قرارداد ها و دستمزدها هر ساله در حال سیر صعودی است، این لیست ممکن است در آینده ای نزدیک کاملا متفاوت از نفرات حال حاضرش باشد.

لیست ده بازیکن برتر دنیای فوتبال با بیشترین دستمزد سالیانه

۱۰. گرت بیل – ۱۹.۵ میلیون یورو

گرت بیل

گرت بیل ۲ هفته پیش و در جریان پیروزی تاتنهام در جام اتحادیه مقابل استوک سیتی مصدوم و مجبور به ترک زمین شد. اگرچه در ابتدا به نظر می رسید مشکل خاصی ستاره ولزی و باتجربه اسپرز را تهدید نمی کند، اما باشگاه تاتنهام اعلام کرد برای چند هفته قادر به استفاده از این بازیکن نخواهد بود.

مصدومیت گرت بیل خبر خوبی برای رئال مادرید نبود. بیل فصل جاری تنها ۳ گل برای تاتنهام زده و هرگز ستاره مورد انتظار تاتنهامی ها نبوده است به طوری که بعید به نظر می رسد بند خرید قطعی او فعال شود. در رئال مادرید از حالا نگران بازگشت بیل هستند و معتقدند نه تاتنهام و نه هیچ باشگاهی حاضر نیست او را به خدمت بگیرد. با تمام این اتفاقات بیل به لطف قراردادی که چند سال پیش با مادریدی ها امضا کرده است سالیانه ۱۹.۷ میلیون یورو دستمزد می گیرد.

۹. داوید دخیا – ۱۹.۷ میلیون یورو

داوید دخیا

داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد بازیکنی با بالاترین دستمزد ماهانه در فوتبال انگلیس است که رقم دستمزد ماهانه اش ۱.۷۶ میلیون یورو است. این دروازه بان که در ماه های اخیر فراز و فرودهای زیادی داشته است با توجه به عملکرد و درخششی که در سال های اخیر داشته است به یکی از مهره های قابل اتکا شیاطین سرخ تبدیل شده است و به همین منظور در آخرین قرارداد وی با بالابردن دستمزد وی او را به ماندن در یونایتد راضی کردند تا با ۱۹.۷ میلیون یورو یکی از بالاترین حقوق ها را در انگلیس بگیرد.

۸. محمد صلاح – ۱۹.۷ میلیون یورو

محمد صلاح

محمد صلاح ستاره تیم ملی فوتبال مصر تابستان ۲۰۱۷ با قراردادی بلند مدت به تیم فوتبال لیورپول انگلیس ملحق شد. این بازیکن خیلی زود توانست خود را با سایر بازیکنان لیورپول هماهنگ کند و به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شود. قرارداد صلاح با لیورپول تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد. این بازیکن هفته‌ای ۲۰۰ هزار پوند حقوق دریافت می‌کند. ستاره مصری لیورپول توانسته است در ۲ فصل متوالی جایزه بهترین گلزن لیگ جزیره را از آن خود کند. حال طبق اعلام سایت فوربس صلاح هم یکی از بالاترین دستمزدها را در جزیره می گیرد.

۷. رابرت لواندوفسکی – ۱۹.۷ میلیون یورو

رابرت لواندوفسکی

به نظر می رسد روبرت لواندوفسکی می خواهد در بایرن مونیخ بازنشست شود. مهاجم ٣١ ساله لهستانی سرانجام قرارداد جدیدش با بایرن مونیخ را امضا کرد و تا ٢٠٢٣ در این باشگاه ماندگار شد. قرارداد قبلی لوا تا ٢٠٢١ معتبر بود و باشگاه می خواست قراردادش را تنها برای یک سال تمدید کند که با مخالفت این مهاجم گلزن لهستانی همراه شد و سرانجام حرف او به کرسی نشست. طبق جزئیاتی که در این قرارداد امده است لواندوفسکی تا پایان سال ۲۰۲۳ از بایرن سالیانه ۱۹.۷ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

۶. پل پوگبا – ۲۳ میلیون یورو

پل پوگبا

پل پوگبا در واقع محصول آکادمی فوتبال منچستر یونایتد است و برای مدتی هم در یوونتوس بازی کرده است. هنگام اتمام قرارداد این بازیکن با یوونتوس منچستر یونایتد رقمی معادل ۸۹.۲ میلیون پوند را برای خرید این بازیکن پیشنهاد کرد و پس از آن هم سالیانه ۱۳.۹ میلیون پوند حقوق به این بازیکن پرداخت کرده است (حقوق هفتگی او با این اوصاف رقمی معادل ۲۹۰ هزار پوند خواهد بود) هر چند که عملکرد پوگبا در منچستر یونایتد به خوبی یوونتس نبوده است. در حال حاضر طبق آماری که نشریه فوربس منتشر کرده است پوگبا در یونایتد در سال نزدیک به ۲۳ میلیون یورو دستمزد می گیرد.

۵. آنتوان گریزمان – ۲۳ میلیون یورو

آنتوان گریزمان

درحالیکه انتقال آنتوان گریزمان از تیم اتلتیکو مادرید به بارسلونا همچنان قابل بحث به لحاظ قانونی است، چیزی که در مورد آن بحثی وجود ندارد، افزایش دستمزد دریافتی ملی پوش فرانسوی از قبال این انتقال است. بعضی از کارشناسان معتقدند که این انتقال برای بارسلونا چندان هم قابل قبول نخواهد بود. مهاجم فرانسوی در لالیگا فصل گذشته موفق شد ۱۵ گل به ثمر برساند که هفت بازیکن بالای او آمار بهتری را ثبت کرده بودند. در این فصل نیز او وارد ۲۹ سالگی خواهد شد و کم کم به پایان دوران فوتبالش نزدیک می شود.

۴. کیلیان امباپه – ۲۳ میلیون یورو

فوتبال

پاری سن ژرمن عاجزانه خواهان ادامه حضور او در تیم و نصف باشگاه های بزرگ اروپایی به شدت خواهان امضای قرارداد با این پدیده فرانسوی هستند. باعث تعجب خوهاد بود اگر تا دو سال آینده نام امباپه را باز هم در شماره چهارم این لیست ببینیم. مطمئنا او یکی از وارثان توپ طلا پس از دوران رونالدو و مسی خواهد بود. در فصل گذشته او ثابت کرد که ارزش تمام دستمزد هایی را که بابتش پرداخت می شود دارد. امباپه فصل گذشته در تمام رقابت ها ۳۹ بار موفق به گلزنی شد و ۱۷ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

۳. کریستیانو رونالدو – ۵۷.۶ میلیون یورو

کریستیانو رونالدو

و سرانجام به یکی از فوق ستارگان دنیای فوتبال رسیدیم. کریستیانو رونالدو پس از انتقال پر سروصدا از رئال مادرید به یوونتوس در سال ۲۰۱۸ به رتبه های بالای این لیست رسید. رونالدو در مقام ناجی اروپایی به یوونتوس آمد تا شاید بتواند بیانکونری را پس از سالهای طولانی قهرمان اروپا سازد. اما حذف بانوی پیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آژاکس با وجود گلزنی رونالدو در هر دو دیدار رفت و برگشت، ناامیدی بزرگی برای هواداران قهرمان ایتالیا رقم زد. با پیوستن دلیخت به جمع بازیکنان یووه ممکن است این رویا برای یوونتوس محقق شود. در فصل ۲۰۱۸/۱۹ رونالدو در تمامی رقابت ها موفق شد تنها ۲۸ گل به ثمر برساند. این پایینترین آمار گلزنی فوق ستاره پرتغالی در یک دهه اخیر بود. آخرین بار رونالدو در فصل آخرش در منچستر یونایتد آمار گلزنی ضعیفتری داشت و موفق شده بود ۲۶ مرتبه برای شیاطین سرخ گلزنی کند.

۲. نیمار – ۶۴.۲ میلیون یورو

دنیای فوتبال نیمار

نیمار ممکن است که در حال حاضر خوشحال ترین بازیکن دنیا نباشد اما بدون شک یکی از ثروتمند ترین آنهاست. پاری سن ژرمن دو سال پیش بود که در راستای رسیدن به اهداف بزرگتر در فوتبال اروپا و رسیدن به قله افتخار تاج پادشاهی را به ستاره برزیلی هدیه داد. آنها هنوز نتوانسته اند به چنین مقامی دست پیدا کنند اما ستاره اصلی آنها آمار بسیار خوبی را در این باشگاه ثبت کرده است. ۵۱ گل و ۲۹ پاس گل در تنها دو فصل حضور در ترکیب پی اس جی، نشان می دهد نیمار فرم خوب خود را در پاریس همچنان حفظ کرده است اگرچه انتقاداتی به این ستاره برزیلی نسبت به عدم حضور در بازی های حساس این تیم بخصوص بازی های دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا می شود. با وجود حواشی به وجود آمده در خصوص مسئله ترک کردن باشگاه توسط نیمار، پاری سن ژرمن ترجیح می دهد نیمار را از دست ندهد. خروج ستاره برزیلی به معنی شکست خوردن پروژه ورزشی این باشگاه خواهد بود و آنها را با یک جای خالی بزرگ در ترکیب تیمشان تنها خواهد گذاشت اما به لحاظ مالی مقادیر زیادی بودجه به باشگاه اضافه می کند.

۱. لیونل مسی – ۷۵.۶ میلیون یورو

دنیای فوتبال لیونل مسی

لیونل مسی در پایان فصل ۲۰۱۸/۱۹ وارد ۳۲ سالگی شد. درست قبل از آن مسی در ۵۰ مسابقه این فصل برای بارسلونا موفق به ثبت آمار بینظیر ۵۱ گل و ۲۲ پاس گل شد. اگرچه او به سالهای پایانی دوران فوتبالش نزدیک می شود اما آمار فوق العاده او درون زمین همچنان ادامه دارد. با این حال بنظر می رسد نشانه هایی از کاهش تدریجی میل و رغبت و اشتیاق این ستاره آرژانتینی را در نوع فوتبال این بازیکن شاهد هستیم. بارسلونا اما در حال حاضر در حال بررسی بستن قراردادی جدید با فوق ستاره آرژانتینی است تا این بازیکن تا پایان بازنشستگی خود در بارسلونا بماند. اما آیا او بهترین بازیکن تاریخ است؟ شاید. آیا او لایق بیشترین دستمزد دریافتی است؟ در حال حاضر مطمئنا کسی شایسته تر از او وجود ندارد.

ورود به سایت بت کارت

bomb 5 ده بازیکن برتر دنیای فوتبال
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

دانلود بهترین بازی تخته نرد

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

تخته نرد یکی از قدیمی‌ترین و محبوبترین بازی‌های دنیاست. قدمت این بازی جذاب به 3000 …

2 دیدگاه‌ها

  1. آواتار دانیال

    بیچاره امپراطور هری کین چیزی که لایق اش هست رو نمیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *