صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹؛ تقابل الکساندر زورف و متیو ابدن

پیش‌بینی تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹؛ تقابل الکساندر زورف و متیو ابدن

ad banner

پیش‌بینی تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹؛ تقابل الکساندر زورف و متیو ابدن

نوزدهمین دوره‌ی رقابت‌های تنیس جام هاپمن از روز شنبه در شهر پرت استرالیا آغاز شده است و ۸ تیم در قالب رقابت‌های انفرادی مردان، زنان و دوبل به مصاف هم می‌روند. تیم سوئیس متشکل از بلیندا بنچیچ و راجر فدرر، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در یکی از حساس‌ترین مسابقات گروه دوم این رقابت‌ها، روز جمعه تیم‌های آلمان متشکل از الکساندر زورف و آنجلیک کربر و استرالیای میزبان متشکل از متیو ابدن و اشلی بارتی، با‌ یکدیگر پیکار خواهند کرد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در هر دو دیدار گذشته‌ی خود مقابل اسپانیا و فرانسه به پیروزی رسیده اند. آلمان مدعی و استرالیای میزبان برای کسب صدرنشینی در این بازی حاضر می‌شوند و این موضوع مطمئناً پیش‌بینی بازی دو تیم را جذاب‌تر خواهد کرد.

الکساندر زورف؛ در اندیشه‌ی پیکار فینال مقابل سوئیسی‌ها

مشخصات: سن: ۲۱ سال، قد: ۱۹۷ سانتیمتر، راست دست، رنکینگ فعلی: ۴

الکساندر زورف جوان از سال ۲۰۱۳ وارد تور حرفه‌ای تنیس شد و در سالیان اخیر با بهبود مهارت‌هایش تبدیل به حریفی قدرتمند و چالش‌ برانگیز برای قدرت‌های تنیس جهان شده است. او که به ساشا نیز شهرت دارد در سال ۲۰۱۸ موفق‌ترین سال دوران حرفه‌ای خود را سپری کرد و امیدوار است سال جدید برای او همراه با موفقیت‌های بزرگ‌تر و دست‌یابی به اولین گرند اسلم دوران حرفه‌ای‌اش باشد.

زورف در اولین بازی آلمان در این دور از مسابقات جام هاپمن ، در بازی انفرادی مردان مقابل داوید فرر و در دیدار دوم مقابل لوکاس پوئیه به پیروزی رسید و در سومین بازی حریفی به مراتب سرسخت‌تر را مقابل خود می‌بیند.

او در مقابل هر دو رقیب خود با سرویس‌های سهمگین خود ریتم بازی را به دست گرفت و این نشانگر قدرت ذهنی و فیزیکی ستاره جوان آلمانی است. هرچند هر دو بازی او به ست سوم کشیده شد اما بر کسی پوشیده نیست که وقتی ساشا خوب سرویس بزند، شکست دادن او تقریباً غیرممکن می‌شود و پیش‌بینی بازی کابوس‌واری برای حریفش دور از ذهن نیست.

ساشا ۱۴ بازی از ۱۸ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. او هم‌چنان مانند چند ماه گذشته، در فرمی بسیار ایده‌آل قرار دارد و از حالا در اندیشه‌ی رویارویی با فدرر و تیم سوئیس به سر می‌برد.

جام هاپمن

متیو ابدن؛ تجربه مرد جنوبی، روزنه‌ی امید میزبان مقابل ژرمن‌ها

مشخصات: سن: ۳۱ سال، قد: ۱۸۸ سانتیمتر، راست دست، رنکینگ فعلی: ۴۶

متیو ابدن از سال ۲۰۰۰ در تور حرفه‌ای تنیس حضور دارد و در طول این سال‌ها تجارب گرانبهایی اندوخته است. او که تاکنون موفق به کسب قهرمانی در رقابت‌های انفرادی نشده، در رقابت‌های دوبل چهار عنوان قهرمانی از جمله مسابقات آزاد استرالیا را به دست آورده است.

او در سال ۲۰۱۸ به بالاترین رنکینگ دوران ورزشی خود یعنی ۳۹ رسید و امیدوار است در سال جدید به سیر صعودی خود ادامه دهد. او در سال ۲۰۱۸ از مجموع ۳۸ بازی روی هارد کورت، ۱۹ پیروزی و ۱۹ شکست را تجربه کرد.

او در این رقابت‌ها در دیدار اول مقابل لوکاس پوئیه ۲-۱ پیروز شد اما در دیدار مقابل اسپانیا در دیداری که 25 گیم داشت، در دو ست مغلوب داوید فرر شد. این دو تاکنون روبه‌روی یکدیگر قرار نگرفته‌اند اما نتایج پرنوسان ابدن در پیش‌بینی بازی او و زورف، وزنه را به سمت جوان آلمانی سنگین می کند.

جام هاپمن

پیش‌بینی رقابت های تنیس جام هاپمن در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *