صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی های روز سوم مرحله یک هشتم نهایی

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی های روز سوم مرحله یک هشتم نهایی

ad banner

در بازی های روز سوم از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، در ورزشگاه شهر اسکندریه تیم ملی ماداگاسکار مقابل تیم ملی جمهوری کنگو قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شانزدهم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ ماداگاسکار – جمهوری کنگو

وضعیت و نکات آماری تیم ماداگاسکار

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

  • تیم ملی ماداگاسکار برای این دیدار یکی از مهمترین بازیکنانش در خط هافبک یعنی مارکو ماهاریترا را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
  • ماداگاسگار یکی از شگفتی های بزرگ جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ در مرحله گروهی بود و بدون شکست توانست در صدر گروه دوم بازیها بالاتر از نیجریه قرار بگیرد.
  • تیم ماداگاسکار در ابتدا با گینه به تساوی رسید، سپس بوروندی را از پیش رو برداشت و در بازی آخر با نتیجه دور از انتظار، با دو گل نیجریه نامدار را شکست داد تا صدرنشین شود.

وضعیت و نکات آماری تیم جمهوری کنگو

  • مرویل بوکاندی پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در بازی مقابل زیمبابوه، بار دیگر برای ترکیب تیم ملی کنگو در دسترس خواهد بود.
  • سدریک باکامبو مهاجم آماده این روزهای کنگو در کنار جاناتان بولینگی امیدهای اصلی گلزنی برای هواداران جمهوری کنگو بشمار می آیند.
  • اوضاع صعود به دور حذفی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ برای کنگو متفاوت از ماداگاسکار بود و آنها برای اطمینان از صعود باید تا روز آخر مرحله گروهی منتظر سایر نتایج گروهها باقی می ماندند تا شاید بعنوان یکی از تیمهای سوم برتر صعود کنند. برتری چهار گله در بازی آخر برابر زیمبابوه باعث شد تا کنگو با تفاضل مناسب به مرحله بعدی صعود کند.
  • کنگو در سه دیدار اخیر مقابل ماداگاسکار به پیروزی رسیده است. آخرین تقابل دو تیم به سال ۲۰۱۶ و همین رقابتها باز میگردد که کنگو در آن بازی با نتیجه ۶-۱ به پیروزی قاطعانه دست یافت.

 

در بازی های روز سوم از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، در ورزشگاه ۳۰ ژوئن شهر قاهره تیم ملی الجزایر مقابل تیم ملی گینه قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شانزدهم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ الجزایر – گینه

وضعیت و نکات آماری تیم الجزایر

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

  • انتظار می رود جمال بلماضی سرمربی تیم الجزایر پس از استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیمش در جریان پیروزی ۳-۰ مقابل تانزانیا، در این دیدار بار دیگر از وجود تمامی ستارگانش در ترکیب اصلی بهره ببرد.
  • بعد از ارائه نمایشی خوب در دیدار قبلی، آدام یوناس برای رسیدن به ترکیب اصلی الجزایر تلاش خواهد کرد اما بنظر می رسد که در این بازی باید او را روی نیمکت ذخیره های الجزایر ببینیم.
  • الجزایر در دور گروهی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ یکی از بهترین تیمهای جام بود. آنها در هر سه دیدار موفق شدند به پیروزی دست یابند. شش گل به ثمر رساندند و هیچ گلی دریافت نکردند.

وضعیت و نکات آماری تیم گینه

  • تیم ملی گینه برای این دیدار به احتمال زیاد نبی کیتا ستاره خط میانی اش را در اختیار نخواهد داشت.
  • انتظار می رود پل پوت با همان ترکیب هفته گذشته مقابل بوروندی، در این دیدار برابر الجزایر صف آرایی کند.
  • محمد یاتارا پس از دبل برابر بوروندی در بازی گذشته، به احتمال زیاد باز هم در خط حمله گینه بکار گرفته خواهد شد.
  • گینه در دور گروهی نمایش متوسطی از خود ارائه داد و آنها توانستند بعنوان یکی از تیمهای سوم برتر به مرحله حذفی صعود کنند. گینه در گروه دوم پایینتر از ماداگاسکار صدرنشین و نیجریه قرار گرفت.
  • در شش تقابل اخیر میان دو تیم گینه تنها یکبار طعم شکست را مقابل الجزایر چشیده است و امیدوار است روند خوب آماری را ادامه دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *