صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی رده بندی نیجریه – تونس

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی رده بندی نیجریه – تونس

ad banner

در بازی رده بندی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، در ورزشگاه السلام شهر قاهره تیم ملی نیجریه مقابل تیم ملی تونس قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه بیست و ششم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی بازی رده بندی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ نیجریه – تونس

وضعیت و نکات آماری تیم نیجریه

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

  • تیم ملی نیجریه برای این دیدار دو مدافع خودش، شهو عبدالله را به دلیل مصدومیت و چیدوزی آوازیم را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
  • با توجه به محرومیت آوازیم از این دیدار، به احتمال زیاد اولا آینا در سمت راست خط دفاعی جایگزین این بازیکن در ترکیب نیجریه خواهد شد.
  • بعد از باخت در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ مقابل الجزایر، بنظر می رسد که در این دیدار تغییراتی را در ترکیب نیجریه توسط گرنات روهر سرمربی آلمانی این تیم شاهد باشیم.
  • ادیون ایگالو به احتمال زیاد جای خود را در ترکیب ثابت نیجریه در نوک پیکان خط حمله حفظ خواهد کرد. ایگالو تا بدینجای کار با چهار گل زده، آقای گل جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ محسوب می شود.
  • دو تیم در حالی مسابقات را به پایان می رسانند که حذف دراماتیکی مقابل رقبایشان در مرحله نیمه نهایی داشتند. نیجریه در آخرین لحظات بازی برابر الجزایر با ضربه ایستگاهی زیبای ریاض محرز در دقیقه ۹۵ مغلوب شد.

وضعیت و نکات آماری تیم تونس

  • تیم ملی تونس برای این دیدار هیچ بازیکن غایبی در لیست خود ندارد.
  • آلن ژیرس سرمربی تیم تونس بعد از باخت یک بر صفر مقابل سنگال در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ به احتمال زیاد تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال خواهد کرد.
  • بازیکنانی همچون انیس بدری، ایمن بن محمد، فاروق بن مصطفی و نعیم سلیتی امیدوار هستند تا با توجه به سیستم چرخشی در این بازی فرصت حضور در میدان را داشته باشند.
  • تیم ملی تونس در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ در دیداری جنجالی با یک گل مغلوب سنگال شد. در دقیقه ۱۱۵ آن بازی پنالتی واضحی به سود تیم تونس گرفته نشد تا بازیکنان این تیم با اعتراض شدید زمین را ترک کنند.
  • در شش تقابل اخیر میان دو تیم تونس هرگز نتوانسته نیجریه را شکست بدهد. پنج تساوی و یک باخت حاصل کار تونس در این شش دیدار بوده است.
bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *