صفحه اصلی / عمومی / تئو هرناندز رسما به تیم آث میلان پیوست

تئو هرناندز رسما به تیم آث میلان پیوست

ad banner

تئو هرناندز مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید همانند چندتن از بازیکن دیگر تیم مثل مارکوس یورنته، متئو کواچیچ و رائول دی توماس سرانجام مجبور به ترک سانتیاگو برنابئو شد.

باشگاه آث میلان ایتالیا با عقد قراردادی ۲۰ میلیون یورویی موفق به امضای قرارداد با مدافع چپ تیم رئال مادرید شد تا این بازیکن از فصل آینده برای روسونری توپ بزند. بازیکن ۲۱ ساله فرانسوی فصل گذشته را بطور قرضی در تیم رئال سوسیه داد سپری کرد و در تمام رقابتها موفق به انجام ۲۴ بازی برای این تیم ایالت باسک شد. تئو هرناندز یکی از هفت بازیکنی بود که زین الدین زیدان از لیست بازیکنان مورد نیازش برای فصل آینده آنها را خط زده بود. تئو هرناندز به همراه برادرش لوکاس از تیم جوانان اتلتیکو مادرید بود که به دنیای فوتبال معرفی شد. در سال ۲۰۱۷ تئو در انتقالی جنجالی با ۲۴ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به رئال مادرید پیوست. با این وجود تنها دو سال بعد از آن انتقال، هرناندز در لیست مازاد کهکشانی ها قرار گرفت.

توافق تیم آث میلان برای انتقال تئو هرناندز

تئو هرناندز

تیم آث میلان ایتالیا برای بدست آوردن هرناندز فرانسوی مذاکرات را با باشگاه مادریدی آغاز کرد تا او را جانشین ریکاردو رودریگز در پست مدافع چپ کند. بنظر می رسد که تنها عقد قرارداد رسمی تا این زمان به طول انجامیده چرا که تئو تست های پزشکی میلان را ماه قبل انجام داده بود. غول ایتالیایی موظف است مبلغ ۲۰ میلیون یورویی را طی قسطی یک ساله به رئال مادرید پرداخت کند. پائولو مالدینی اسطوره آث میلان که به تازگی منصب مدیرفنی باشگاه محبوبش را عهده دار شده است مسئول اصلی ثبت این قرارداد پنج ساله بود. برخی خبرنگاران گزارش کرده اند که رئال امیدوار بود تا میلان این بازیکن را بصورت قرضی با بند خرید به سن سیرو ببرد اما میلان اصرار داشته که این یک انتقال دائمی باشد. هرناندز بعنوان چهارمین خرید رسمی میلان در فصل جدید بعد از فرانک کسیه، راده کرونیچ و ایسماعیل بن ناصر به زودی به هواداران روسونری معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است انتقال تئو هرناندز به میلان بدین معنی است که باشگاه اسپانیایی توانست مبلغ حاصل از فروش بازیکنانش را به بالای ۱۰۰ میلیون یورو برساند. لوس بلانکوس پیش از این مارکوس یورنته را به اتلتیکو مادرید، متئو کواچیچ را به چلسی، رائول دی توماس را به بنفیکا و آلوارو تخرو را به ایبار فروخته بود. در روزهای اخیر نیز شایعات زیادی در خصوص جدایی قریب الوقوع گرت بیل و ایسکو از سانتیاگو برنابئو شنیده می شود تا آنها برای فصل جدید بتوانند با فرم خوبی مسابقات را شروع کنند. تابستان امسال برای رئال مادرید تابحال با خرید حدود ۳۰۰ میلیون یورویی بازیکنانی چون ادن هازارد، لوکا یوویچ، فرلان مندی و رودریگو بسیار شلوغ دنبال شده است و همچنین شایعاتی در مورد انتقال ستاره های دیگری به این تیم از جمله نیمار، پل پوگبا و کریستین اریکسن شنیده می شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *