صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال آمریکا : پیش بازی بوستون سلتیکس- تورنتو رپترز

بسکتبال آمریکا : پیش بازی بوستون سلتیکس- تورنتو رپترز

ad banner

رقابت‌های بسکتبال آمریکا: پیش بازی بوستون سلتیکس- تورنتو رپترز

دو مدعی اصلی کنفرانس شرق بسکتبال آمریکا، برای دومین بار در فصل جاری، به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار اول با برتری کانادایی‌ها‌ خاتمه یافت. حالا سبز و سفید‌پوشان بوستون سلتیکس، به دنبال انتقام شکست بازی قبلی هستند. دو تیم از لحاظ دفاعی، بسیار مستحکم هستند و علاقه‌مندان به بسکتبال، انتظار یک بازی کم‌امتیاز اما حساس را دارند.

بوستون سلتیکس: عطش انتقام در خانه

بوستون سلتیکس، در بازی گذشته خود، با یک نتیجه قاطع، شیکاگو بولز را شکست‌ داد. آنها که با وجود بازی در خانه، از شانس نسبتا بالاتری نسبت به حریف خود برخوردارند، به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی در خانه‌اند. میانگین 101.9 امتیاز حریفان در برابر بوستون سلتیکس، هنر مدافعین بوستون را بارز می‌کند. تیمی که در حال حاضر، بهترین تیم دفاعی در لیگ است. با تکیه بر حمایت هواداران پرشور، باخت در مسابقه پیش‌رو، ناکامی بزرگی برای پرافتخارترین رقابت‌های بسکتبال آمریکا خواهد بود. ستارگان این تیم، نسبت به اول فصل خیلی بهتر عمل می‌کنند و همین مسئله، امید‌ها را افزایش داده است. در جدالی که پیش‌بینی آن بسیار سخت است‌‌، بوستون بسیار باانگیزه خواهد بود.

بسکتبال آمریکا

تورنتو رپترز: بحران در کانادا شروع شده است؟

صدرنشین کنفرانس شرق بسکتبال آمریکا ، حالا در دو بازی پیاپی، چیزی جز شکست عایدش نشده‌است. هر دوی این بازی‌ها در خانه تورنتو رپترز برگزار شدند و این زنگ خطر را برایشان به صدا درآورده است. در سومین بازی نیز، آزمون و چالش سختی در پیش‌رو دارند. شاید از دلایل شکست تورنتو، ناکامی در به ثمررساندن پرتاب‌های 3 امتیازی، مهم‌ترین آن باشد. در بازی‌های اول فصل که بازیکنانی چون گرین و لنارد، میانگین 4 یا 5 پرتاب سه امتیازی را در اختیار داشتند، اوضاع برای تورنتو عالی پیش می‌رفت. حالا باید دید شاگردان نیکس نرس، به این بحران چگونه پاسخ خواهند داد. یک پیروزی خارج از خانه مقابل تیم قدرتمندی چون بوستون سلتیکس، می‌تواند تمام ناکامی‌های گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

بسکتبال آمریکا

مشخصات بازی

ورزشگاه: تی دی گاردن (استادیوم خانگی بوستون سلتیکس)

تاریخ: 26 آبان 1397- 17 نوامبر 2018

ساعت: 3:30 بامداد

پیش‌بینی بازی‌های بسکتبال ان بی ای در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *