صفحه اصلی / عمومی / آموزش تصویری بازی انفجار با گوشی

آموزش تصویری بازی انفجار با گوشی

ad banner بازی انفجار با گوشی

بازی انفجار با گوشی یکی از راحت ترین روش ها برای تجربه این بازی است و افرادی زیادی هستند که بازی انفجار را با گوشی بازی می‌کنند. گوشی‌ها امروزه، وسایل الکترونیکی هستند که در هر ساعت و شرایطی در دسترس ما قرار دارند.

به همین دلیل، انجام بازی انفجار با گوشی چه از طریق سایت و چه از طریق اپلیکیشن، طرفداران خودش را دارد. بخصوص استفاده از اپلیکیشن بازی انفجار بسیار می‌تواند کاربردی و راحت باشد.

در این مطلب به آموزش تصویری بازی انفجار با گوشی می‌پردازیم و شما را با نکات مرتبط با آن آشنا می‌کنیم.

آموزش تصویری بازی انفجار با گوشی

در سایت معتبر بتکارت، بازی انفجار با گوشی قابل انجام است. برای این کار کافی است بتکارت را با گوشی باز کنید. ابتدا می‌توانید وارد شوید یا اگر از قبل ثبت نام نکرده بودید، ثبت نام کنید و وارد محیط بازی شوید. در صورتی که حساب‌تان موجودی کافی داشته باشد، می‌توانید در بازی شرکت کنید. برای شروع بازی انفجار در بتکارت نیاز به داشتن حداقل 20 هزار تومان در حساب‌تان دارید. شرط بندی را البته از مبلغ 1500 تومان می‌توانید شروع کنید.

در بازی انفجار با گوشی بتکارت، دکمه سبزرنگ شرکت در پیش بینی‌ها وجود دارد که می‌توانید از طریق آن در بازی شرکت کنید. اگر زودتر این دکمه را نزده باشید، ثانیه‌شمار صفر شود و توپ شلیک شود، به بازی نرسیده‌اید و می‌توانید در دورهای بعدی شرکت کنید. برای حضور در بازی، نیاز است که مبلغی را شرط ببندید. سپس می‌توانید ضریب خودکار را انتخاب کنید. در این حالت، حین بازی نیاز نیست، دکمه پایان بازی را بزنید و اگر به آن ضریب مورد نظر شما برسد، خودکار عمل می‌کند.

همچنین در هر دور می‌توانید دو پیش بینی مجزا ثبت کنید که این از مزایای بازی انفجار در سایت بتکارت به حساب می‌آید. توجه کنید که اگر ضریب خودکار را انتخاب نکرده‌اید، حین بازی باید سرعت عمل داشته باشید و در ضریب مورد نظرتان بازی را متوقف کنید تا گلوله منفجر نشود و نبازید.

تماشای تاریخچه ضرایب بازی انفجار در گوشی

blast betcart application

در سایت بتکارت و باقی سایت‌های معتبر بازی انفجار، قسمتی هم وجود دارد که می‌توانید تاریخچه ضرایب و عملکرد خودتان و دیگران را ببینید. می‌توانید برای خودتان نمودارهایی رسم کنید و عملکرد خودتان را با بازیکنان حرفه‌ای مقایسه کنید.

یکی از نکات مثبت بازی انفجار، این است که می‌توانید وارد بازی نشوید و بازی دیگران را تماشا کنید. در این شرایط، به عنوان یک ناضر بیرونی وقتی تاریخچه عملکرد بازیکنان را ببینید می‌توانید به عنوان الگو از آن‌ها بهره ببرید.

همانطور که در آموزش بازی انفجار به آن اشاره کردیم، قسمت تاریخچه بازی‌ها هم که بخش مهمی از بازی انفجار در گوشی یا رایانه است. این قسمت به شما کمک می‌کند از روند ظاهر شدن ضرایب اطلاع پیدا کنید. ضرایب در بازی انفجار معمولا هر 25 تا 30 دور الگوهای مشابهی را طی می‌کنند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن بازی انفجار در گوشی

blast betcart application

سایت معتبر بتکارت علاوه بر امکاناتی که در سایت، برای بازی انفجار در گوشی یا رایانه فراهم کرده است، یک اپلیکیشن اختصاصی هم ارائه داده است. استفاده از این اپلیکیشن مزیت‌های ویژه‌ای برای کاربران خواهد داشت.
اولین نکته این است که اپلیکیشن مشکل فیلترینگ را ندارد. در نتیجه با دردسر خیلی کمتری می‌توانید وارد بازی شوید. همچنین با توجه به این نکته و اختصاصی بودن این برنامه، سرعت عمل در آن بالا است. داشتن سرعت عمل در بازی انفجار از اهمیت بالایی برخوردار است.

تجربه کاربری در اپلیکیشن سایت بتکارت بسیار راحت و دلپذیر است. منوها به راحتی قابل دسترسی هستند. ضمنا در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق گوشی یا تبلت در اختیار شما خواهد بود. با توجه به اینکه بازی انفجار را در ساعت‌های مختلفی باید بازی کنید، این موضوع بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

معتبرترین سایت بازی انفجار در گوشی

یکی از مهم‌ترین نکات برای موفقیت در بازی انفجار در گوشی یا رایانه، انتخاب یک سایت معتبر و مناسب برای این کار است. چون یک سایت معتبر، امکانات عادلانه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد که احتمال سودهای میلیونی شما بالا می‌رود. برعکس حضور در یک سایت نامعتبر می‌تواند باعث از دست رفتن پول شما شود.

این‌روزها خیلی مهم است که سایت‌ها، توان تطابق با صفحه گوشی را هم داشته باشند. چون خیلی‌ها بازی انفجار را با گوشی انجام خواهند داد. خوشبختانه سایت حرفه‌ای بتکارت، کاملا نسخه مطابق با صفحه نمایش گوشی دارد و این موضوع، بسیار تجربه کاربری دلپذیری به کاربر بازی انفجار خواهد داد.

دیگر مزیت سایت بتکارت استفاده از برنامه‌نویسی قوی و الگوریتم استاندارد ضرایب است که باعث می‌شود شانس برد بازیکن بالا رود. درگاه امن و مستقیم بانکی و بونوس‌ها و کد هدیه‌های مناسبتی هم دیگر مزیت‌های بتکارت هستند که این سایت را به سایت معتبر بازی انفجار تبدیل می‌کنند.

1 2 بازی انفجار با گوشی

مزیت دو پیش بینی همزمان در انفجار

در قسمت آموزش تصویری بازی انفجار با گوشی این را ذکر کردیم که شما در سایت بتکارت می‌توانید دو پیش بینی همزمان را ثبت کنید. ماا این به چه معناست؟
همان‌طور که حتما اطلاع دارید در بازی انفجار باید ضرایبی که در ظاهر می‌شود را بتوانید حدس بزنید تا مطابق با همین اعداد ضرایب، سود برد شما مشخص شود. در سایت بتکارت، گزینه‌ای وجود دارد که بوسیله آن می‌توانید دو پیش بینی ثبت کنید.یعنی می‌توانید دو ضریب مختلف در بازی را ثبت کنید. یعنی احتمال برد شما دو برابر می‌شود چون با ضریب‌های مختلف می‌توانید در بازی شرکت کنید. حتما سعی کنید از این امکانات بازی انفجار بتکارت نهایت استفاده را در کسب سود ببرید.

رازهای برنده شدن در بازی انفجار با گوشی

در حالت کلی، نحوه برنده شدن و ترفندهای بازی انفجار با گوشی فرقی با بازی انفجاری که با رایانه انجام می‌دهید، ندارد. یکی از مهم‌ترین ترفندها استفاده از تاریخچه ضرایب بازی است. این تاریخچه به شما کمک می‌کند که ضرایب را روندیابی کنید و بتوانید دورهای بعدی بازی را با تقریب بهتری حدس بزنید.

همچنین چت کردن با دیگران از دیگران امکاناتی که در بازی انفجار با گوشی هم وجود دارد. شما در گزینه گفت‌وگو می‌توانید با افراد مختلف درباره بازی صحبت کنید. این امکان برای گفت‌وگو با بازیکنان حرفه‌ای و آگاهی از دیدگاه آن‌ها بسیار کاربردی خواهد بود.

مدیریت سرمایه در بازی انفجار با گوشی

WhatsApp Image 2022 10 17 at 1.33.12 AM بازی انفجار با گوشی

در بازی انفجار با گوشی هم مدیریت سرمایه و پول‌تان اهمیت بالایی دارد. شما قرار نیست با ریسک بالا همه پول‌تان را وارد بازی کنید. بلکه بهترین کار این است که بخشی از پول‌تان را در بازی شرط ببندید و باقی پول‌تان را برای شرایط ضرر نگه دارید.

بهترین کار در مدیریت سرمایه بازی انفجار، استفاده از گردش سود در بازی است. به این معنی که وقتی در بازی، سود می‌کنید، پول اصلی را خارج کنید و فقط با سود بازی کنید.

مزیت استفاده از این ترفند مالی، ثابت بودن پول اصلی شما خواهد بود. یعنی اگر بازی را ببازید هم نهایتا سودتان را از دست می‌دهید و پول اصلی سر جای خودش خواهد بود.

bomb 5 بازی انفجار با گوشی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره Sam

آواتار Sam

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *