صفحه اصلی / عمومی / دودک: استیون جرارد بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول است

دودک: استیون جرارد بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول است

ad banner

یرزی دودک، دروازه بان سابق لیورپول و قهرمان فینال استانبول معتقد است که استیون جرارد، اسطوره لیورپولی ها بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ، مربی آلمانی است.

کلوپ اخیرا طی مصاحبه ای اعلام کرد که احتمال دارد پس از اتمام قراردادش از لیورپول جدا شود. این در حالی است که قرارداد مربی آلمانی با لیورپول تا سال 2022 اعتبار دارد. دودک اعتقاد دارد که استیون جرارد که در حال حاضر مربی گلاسکو رنجرز می باشد، بهترین گزینه برای جانشینی سرمربی سابق ماینتس و دورتموند است.

استیون جرارد

استیون جرارد بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ؟

به نقل از سایت گل، یرزی دودک که از سال 2001 تا 2007 به مدت 6 فصل عضو لیورپول بود، در خصوص این مسئله بیان کرد:

 اخیرا سفری به لیورپول داشتم و همه در خصوص این صحبت می کردند که وقتی کلوپ از لیورپول برود، استیون جرارد بهترین گزینه برای جانشینی او است. البته همه مردم می دانند که دیر یا زود، استیوی به لیورپول باز می گردد. جرارد به تازگی دوران حرفه ای خود را در مربیگری شروع کرده و از شروع خوب او واقعا شگفت زده شدم. شما می دانید که اکثر فوتبالیست هایی که رو به مربیگری می آورند، به مدتی زمان برای بازگشت به فوتبال نیاز دارند ولی استیون به خوبی از عهده این کار برآمد.

دودک معتقد است که کاپیتان سابق لیورپول در زمینه مربیگری موفق خواهد شد. دروازه بان سابق تیم ملی لهستان در واکنش به این مسئله بیان کرد:

می توان دلایل زیادی را برای موفقیت جرارد در مربیگری بیان کرد. او کسی است که بازیکنان خود را درک می کند و می تواند در شرایط سخت با وضعیت مقابله کند و البته همچنان در حال یادگیری و کسب تجربه می باشد. البته مسئله مهم این است که افراد خوبی حول جرارد حضور دارند. در این بین او فرصت خوبی دارد که از نگرش یورگن کلوپ نیز بهره ببرد که قطعا برایش در آینده مفید خواهد بود.

استیون جرارد فوتبال خود را با لیورپول آغاز کرد و 17 سال در عضویت این تیم بود. او 2 سال آخر فوتبالش را نیز در لس آنجلس گلکسی سپری کرد و پس از آن در سال 2016 کفش هایش را آویخت. در ژانویه سال 2017 جرارد در اولین تجربه مربیگری خود به عنوان مربی جوانان لیورپول برگزیده شد. سپس پیشرفتش به شکلی خوب بود که به عنوان مربی زیر 18 ساله ها و پس از آن مربی زیر 19 ساله های لیورپول برگزیده شد. در ماه آوریل 2018 بازیکن سابق تیم ملی انگلستان در اولین تجربه بزرگ مربیگری خود هدایت گلاسکو رنجرز اسکاتلند را بر عهده گرفت و در 71 مسابقه ای که هدایت تیم اسکاتلندی را بر عهده گرفته است، 41 پیروزی، 20 تساوی و 10 شکست کسب کرده است.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *