صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ پاری‌سن‌ژرمن فصل را با ادینسون کاوانی ادامه می‌دهد؟

تحلیل شرط‌بندی؛ پاری‌سن‌ژرمن فصل را با ادینسون کاوانی ادامه می‌دهد؟

ad banner

سرنوشت ادینسون کاوانی ، ستاره اروگوئه‌ای ۳۲ساله پاری‌سن‌ژرمن مدتی است به یکی از مسائل مبهم این تیم تبدیل شده است. کاوانی از تمدید قرارداد خود با PSG خودداری کرده و اخیرا از سوی توماس توخل مورد استفاده قرار نمی‌گرفت و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی معتقد بودند توخل اعتقادی به استفاده از او ندارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اتلتیکو از مدتها پیش به جذب کاوانی علاقه داشته، به خصوص با توجه به اینکه کاوانی به دلیل تمدید نکردن قرارداد خود در ماه ژانویه می‌تواند رسما با این باشگاه مذاکره کند چرا که قرارداد او با PSG در فصل تابستان به پایان می‌رسد و بر اساس قوانین یوفا، مذاکره او با باشگاه‌های دیگر از شش ماه قبل امکان‌پذیر است. شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که میگل آنخل خیل مدیر اجرایی اتلتیکو، در پاریس با کاوانی دیدار کرده و دو طرف برای تابستان آینده به توافقاتی رسیده‌اند. خیل همچنین با لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی هم ملاقات کرده و در مورد دیدار با کاوانی به وی توضیح داده است تا باشگاه پاریسی نیز در جریان این انتقال قرار بگیرد.

04568
اتلتیکو البته مشتاق به جذب کاوانی برای زمستان است و برای همین منظور نیز پیشنهادی به لئوناردو ارائه داده است. در صورت موافقت پی اس جی، کاوانی می‌تواند همین زمستان راهی اتلتیکو شود. درخواست کاوانی از اتلتیکو نیز دستمزد ۱۳ میلیون یورویی و قراردادی دو ساله به علاوه دو سال مشروط است. کاوانی از اینتر، منچستریونایتد و آرسنال هم پیشنهاد دارد ولی در صورتی که با درخواست او از سوی اتلتیکو موافقت شود، این باشگاه را اولویت خود می داند. از سوی دیگر روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد دو باشگاه لیگ برتری آرسنال و منچستریونایتد درخواست‌های پیشنهادی خود برای جذب ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای PSG را به این باشگاه ارائه کرده‌اند. اما این دو باشگاه انگلیسی برای جذب کاوانی با رقیب سرسختی روبرو هستند که از اسپانیا می‌آید: اتلتیکو مادرید.

کاوانی ۳۲ساله در فصل جاری کمتر در ترکیب PSG به کار گرفته شده. بخشی از این به مصدومیت او و بخشی دیگر به افزایش رقابت درون‌تیمی بین مهاجمین پاری‌سن‌ژرمن، بعد از انتقال قرضی مائورو ایکاردی برمی‌گردد. کاوانی در لوشامپیونا تنها چهار بار فیکس بازی کرده و روی هم‌ رفته ۱۳ بار به میدان رفته که اکثر آنها به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. درحالیکه قرارداد کاوانی تابستان آینده به پایان می‌رسد پاریس قصد دارد او را در ژانویه بفروشد تا اینکه در تابستان مجبور شود شاهد خروج رایگان او از باشگاه باشد. بر اساس گزارش دیلی‌میل پیشنهادهای دو باشگاه انگلیسی آرسنال و منچستریونایتد از هم‌اکنون به دفتر PSG رسیده و فرانسوی‌ها در حال بررسی آنها هستند. تنها رقیب قدرتمند این دو باشگاه، اتلتیکو مادرید اعلام شده هر چند به گزارش ال‌چیرینگیتو، اینترمیلان هم به جذب ستاره اروگوئه‌ای تمایل دارد.

توماس توخل سد بزرگ جدایی ادینسون کاوانی از پاری‌سن‌ژرمن

توماس توخل سد بزرگ جدایی ادینسون کاوانی از پاری‌سن‌ژرمن 
از سوی دیگر اما توماس توخل سرمربی پاریس در مورد احتمال جدایی ادینسون کاوانی گفته است:

نظر ما در مورد فصل نقل و انتقالات زمستانی تغییر نکرده و علاقه ای نداریم بازیکنی جدا شود، زیرا به تغییرات فراوان در این مقطع اعتقاد نداریم. لئوناردو تجربه زیادی دارد و می داند قهرمانی چگونه حاصل می شود. او همچنین می داند که برای رسیدن به موفقیت داشتن یک تیم قدرتمند چقدر ضروری است. ما می خواهیم همه عناوین ممکن را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف به تیم بزرگی احتیاج داریم.

با این حال در اسپانیا معتقدند که او با اتلتیکو به توافق نهایی رسیده و برای تقویت خط حمله این باشگاه گزینه شماره یک محسوب می شود. خیل مارین مدیر اجرایی اتلتیکو نیز روز گذشته در پاریس بود و با سران پی اس جی وارد مذاکره شد اما پاسخ نهایی در مورد کاوانی یک نه قاطع بود. پی‌اس‌جی برای فتح همه جام ها شانس دارد و علاقه ای ندارد تا یکی از بهترین مهاجمان خود را از دست بدهد. هرچند کاوانی با آمدن ایکاردی نیمکت نشین شده و پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود؛ ولی پی اس جی هیچ مشکل مالی ندارد و برای سران باشگاه مهم نیست که او را رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

پس از پاسخ منفی پی اس جی، نام کاوانی از فهرست بازی امشب برابر موناکو نیز حذف شد. علت غیبت او مصدومیت عنوان شده ولی آاس به نقل از منابع نزدیک به کاوانی فاش ساخت که او هیچ مشکلی ندارد و به درخواست خودش در بازی امشب حاضر نخواهد بود. شورش در واقع آخرین حرکت کاوانی برای جدایی است و باید دید نتیجه خواهد داد یا خیر. سابقه اما نشان داده است که پی‌اس‌جی در مورد این مسائل نرمش نشان نمی‌دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *