صفحه اصلی / عمومی / آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ad banner

با شروع نقل و انتقالات تابستانی تیم‌ها، نگاهی داشته‌ایم به آخرین خبرها در این حوزه و خرید و فروش‌هایی که جدی‌تر از همیشه دنبال می‌شوند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آرون ون بیساکا میخواهد به منچستریونایتد برود

به گفته روزنامه سان، آرون ون بیساکا به کریستال پالاس گفته است که میخواهد به منچستریونایتد برود. گفته میشود پیشنهاد دوم منچستریونایتد به کریستال پالاس رد شده است و باشگاه میخواهد تا سال ۲۰۲۱ ستاره تیم خود را نگه دارد. اما مدافع راست انگلیسی امیدوار است با تحت فشار قرار دادن باشکاه بتواند در همین تابستان به منچستریونایتد برود.

تلاش چلسی برای نگه داشتن مائوریتزیو ساری

باشگاه چلسی تلاش میکند تا با ارائه پیشنهادی به ساری، این مربی در این باشگاه نگه دارد. باشگاه یوونتوس میخواهد تا این مربی ایتالیایی را جانشین مکس الگری کند. روزنامه سان میگوید که چلسی آمادگی جذب مربی جدیدی را ندارد و میخواهد این مربی را که برای آن ها قهرمانی لیگ اروپا را بدست آورده است را نگه دارد.

270915cb83fe7e0fcaef8fc5e0b60229
اخبار نقل و انتقالات اروپا – مائوریتزیو ساری در یک قدمی یوونتوس

پاری سن ژرمن در آستانه به خدمت گرفتن ده لیخت

مینو رایولا، ایجنت ماتیاس ده لیخت در شهر پاریس حضور دارد تا مراحل نهایی انتقال ده لیخت به پاری سن ژرمن را انجام دهد.به نقل از دی ماتزیو، کاپیتان ۱۹ ساله تیم آژاکس که مورد علاقه تیم های بارسلونا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و یوونتوس قرار دارد تصمیم گرفته است تا به قهرمان فرانسه بپیوندد.

پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی ناپولی به لوزانو

تیم ناپولی پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی خود را برای جذب ستاره تیم پی اس وی آیندهوون آماده کرده است.این ملی پوش مکزیکی مورد توجه باشگاه های منچستریونایتد و بارسلونا نیز قرار گرفته است. اما گازتا دلو اسپورت میگوید که ناپولی امیدوار است این بازیکن ۲۳ ساله را با ۴۰ میلیون یورو جذب کند و با پاداش این رقم را به ۵۰ میلیون یورو برساند.

منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد با داوید ده خیا

سران منچستریونایتد در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با داوید ده خیا. تلگراف میگوید که ده خیا آماده است تا قراردادش را تمدید کند.

این باشگاه کاملا مشخص کرده است که قصدی برای فروش ده خیا در این تابستان ندارد و این ریسک بالا میرود که این دروازه بان اسپانیایی فصل آینده به صورت آزاد به تیمی دیگر برود.

107d1e529a6fe6e57856eb8bcff9a8a0
اخبار نقل و انتقالات اروپا – داوید ده خیا فصل خوبی را با منچستریونایتد پشت سر نگذاشت

میلان به دنبال لاورن از لیورپول

به نقل از دی ماتزیو، تیم میلان به دنبال لاورن، مدافع باشگاه لیورپول است.

منچستریونایتد به دنبال دروازه بان آژاکس

در صورتی که داوید ده خیا از منچستریونایتد جدا شود، شیاطین سرخ به دنبال اونانا، دروازه بان کامرونی تیم آژاکس خواهند بود. روزنامه سان گزارش میدهد که شیاطین سرخ از بین اوبلاک و اونانا، دروازه بان آژاکس را انتخاب خواهند کرد چرا که قیمت ارزان تری نسبت به اوبلاک دارد.

چمبرلین به دنبال تمدید قرارداد با لیورپول

چمبرلین، ستاره تیم لیورپول به دنبال تمدید قرارداد با قرمزهای آنفیلد است. به نقل از دیلی میل، این بازیکن به دنبال دستمزد ۱۲۰ هزار پوندی است و تمایل دارد تا سال ۲۰۲۳ در این باشکاه بماند.

انتقال احتمالی بوفون به پورتو

پس از خروج از باشگاه پاری سن ژرمن، بوفون به دنبال یک تیم جدید است و احتمالا باشگاه پورتو بخواهد تا این دروازه بان ایتالیایی را به جای ایکر کاسیاس، به تیم خود بیاورد. ایکر کاسیاس چندی پیش به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد و احتمالا دیگر نتواند به فوتبال ادامه دهد.

اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا
اخبار نقل و انتقالات اروپا – عملکرد ضعیف بوفون باعث شد تا پاری سن ژرمن قرارداد او را تمدید نکند

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *