صفحه اصلی / عمومی / ابراز امیدواری به برگزاری ادامه مسابقات سری آ بعد از فروکش تب ویروس کرونا

ابراز امیدواری به برگزاری ادامه مسابقات سری آ بعد از فروکش تب ویروس کرونا

ad banner

در حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، آمار مرگ و میر در اروپا به بالاترین حد خود رسیده، تمامی مسابقات ورزشی در سرتاسر دنیا از جمله مسابقات سری آ ایتالیا به تعویق افتاده و بسیاری از بنگاه های شرط بندی فعالیت های ورزشی خود را تعطیل نموده اند.

ایتالیا در حال حاضر آمار بیشترین تعداد کشته بر اثر ویروس کرونا را در سرتاسر دنیا از خود به جای گذاشته است. با این حال صحبت ها حاکی از این است که امکان از سرگیری دوباره مسابقات سری آ ایتالیا در ماه می وجود دارد.

فرانچسکو آچربی، مدافع تیم لاتزیو از تاثیرگذاری با اهمیت فوتبال بر زندگی مردم ایتالیا می گوید. در حالی که لاتزیو در فصل جاری رقابت های سری آ ایتالیا تنها با یک امتیاز پایین تر از یوونتوس صدرنشین قرار دارد، آچربی معتقد است که سلامت هر شخص در حال حاضر مهم تر از هر مسئله ای است و اولویت تمام کشور باید بر این اساس پیش برود.

مارسلو نیچی، رئیس هیئت داوران فوتبال ایتالیا نیز در صحبت های خود ذکر کرده بود که وقتی روزانه ۶۰۰ نفر در ایتالیا کشته می شوند، نمی توان در مورد ورزش صحبت کرد. با این حال فوتبالدوستان ایتالیایی همچنان امیدوار هستند تا بعد از فروکش کردن تب ویروس کرونا در روزهای اخیر و بازگشت اوضاع به حالت عادی، مسابقات سری آ نیز بار دیگر از سر گرفته شود.

برگزاری ادامه مسابقات سری آ بعد از کاهش تعداد مرگ و میر در ایتالیا

سری آ

در حال حاضر ویروس کرونا، قشر کهنسال کشور ایتالیا را بیشتر مورد هجوم قرار داده است. میانگین سنی کشته های کشور ایتالیا بر اثر بیماری کرونا، حدود ۷۸.۵ سال است. این در حالیست که تاکنون ببش از ۱۸ هزار نفر در این کشور جان خود را به این دلیل از دست داده اند.

علی رغم تمام نشان های ناامیدی، در روزهای اخیر اما کمی امیدواری به ملت ایتالیا تزریق شده است. آمار های چند روز اخیر نشان از کاهش یافتن نفرات مبتلا به کرونا و همچنین کاهش مرگ و میر بر اثر این ویروس می دهد. با توجه به این مسئله، فوتبالدوستان نیز امیدوار خواهند بود تا به زودی مسابقات سری آ ایتالیا بار دیگر آغاز شده و به وضعیت عادی خود بازگردد.

سری آ از روز نهم ماه مارچ و هفته بیست و ششم این رقابت ها تاکنون به حالت تعلیق در آمده است در حالی که یوونتوس با یک امتیاز بیشتر از لاتزیو صدرنشین فعلی لیگ محسوب می شود و اینتر نیز با هشت امتیاز کمتر از تیم پایتخت نشین در تعقیب این دو تیم است. قرنطینه خانگی سراسری در ایتالیا تا ۱۳ آوریل ادامه خواهد داشت و انتظار می رود این مهلت در روزهای آتی باز هم تمدید شود.

در خوشبینانه ترین حالت انتظار می رود تمرینات تیم های ایتالیایی از چهارم ماه می آغاز شده و بعد از دو تا سه هفته تمرین، مسابقات از سر گرفته شود. با این حال هنوز تصمیم قاطعی در خصوص این موضوع گرفته نشده و باید دید نهایتا مسابقات فصل ۲۰۱۹/۲۰ سری آ از چه زمانی آغاز خواهد شد.

با بتکارت پیش بینی کنید

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *