صفحه اصلی / عمومی / آلبرتو آکویلانی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

آلبرتو آکویلانی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

ad banner

آلبرتو آکویلانی هافبک سابق تیم های آاس رم، لیورپول و تیم ملی ایتالیا در سن ۳۴ سالگی از خداحافظی خود از مستطیل سبز خبر داد.

آکویلانی که در سری آ ایتالیا سابقه بازی برای تیم های بزرگی نظیر آ اس رم، آث میلان و یوونتوس را در کارنامه خود دارد سرانجام در سن ۳۴ سالگی تصمیم گرفت که کفش هایش را آویزان کند. این هافبک متولد شهر رم در یک سال اخیر برای تیمی به میدان نرفت و آخرین حضور او در میادین مربوط به لالیگا فصل ۲۰۱۷-۱۸ و تیم لاس پالماس بود. با سقوط لاس پالماس به دسته پایینتر آلبرتو آکویلانی از این تیم جدا شد. او که دوران ناموفقی را در لیگ برتر انگلیس طی حضور دوساله در جمع قرمز های لیورپول گذراند ۳۸ مرتبه برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفت و موفق شد ۵ گل ملی به ثمر برساند. وی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از بازنشستگی از مستطیل سبز داد.

پیام خداحافظی آلبرتو آکویلانی از دنیای فوتبال

بعد از تفکر بسیار در این مورد، اکنون فکر می کنم زمان آن رسیده تا کفش هایم را از آن میخی که همگی از آن نفرت داریم آویزان کنم. اما برای انجام هر کاری زمانی وجود دارد. اکنون زمانش رسیده تا مسیر های جدیدی را دنبال کنم. این با مسیر طی شده گذشته متفاوت است اما در عین حال چالش جدیدی برایم خواهد بود. مدت زمانی باید بگذرد تا متوجه شوم بهترین تصمیم چه چیزی بوده است اما علی رغم پیشنهاداتی که در این مدت داشتم فکر می کنم زمان خداحافظی فرا رسیده است.

آلبرتو آکویلانی
آلبرتو آکویلانی در پیراهن تیم لیورپول

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم و لوکا تونی از همبازیان سابق آکویلانی در پیام هایی برای این بازیکن آرزوی موفقیت کردند و از زحماتش تشکر و قدردانی به عمل آوردند. آکویلانی فوتبال را از شهر زادگاهش رم شروع کرد و بعد از حضور در تیم آکادمی رم سرانجام در سال ۲۰۰۲ و در سن ۱۸ سالگی به تیم اصلی رم رسید. بعد از حضور هفت ساله در تیم محبوبش وی به انگلستان و لیورپول رفت و در آنجا دوران پر از مصدومیت و ناامید کننده ای را سپری کرد. پس از حضور قرضی در تیم هایی مثل یوونتوس، آث میلان، فیورنتینا و ساسولو وی آخرین سال بازی خود را در لالیگا اسپانیا و تیم لاس پالماس گذراند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *