صفحه اصلی / عمومی / مقامات رئال مادرید برای مذاکره با نیمار در پاریس حضور دارند

مقامات رئال مادرید برای مذاکره با نیمار در پاریس حضور دارند

ad banner

رئال مادرید در تلاشی مشابه با تیم فوتبال بارسلونا، با فرستادن مدیران خود به پاریس برای امضای قرارداد با نیمار تلاش خواهد کرد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، باشگاه جاه طلب پاری سن ژرمن بارها به وضوح اعلام کرده که اگر تمایلی برای فروش ابر ستاره خود، نیمار داشته باشد ترجیح می‌دهد به جای بارسلونا با دشمن خونی این تیم یعنی رئال مادرید معامله کند. روزنامه اسپانیایی و نزدیک به باشگاه رئال مادرید یعنی مارکا مدعی شده که مقامات رئال به پایتخت فرانسه سفر کرده اند تا با جزئیاتی دقیق مذاکره برای انتقال نیمار را نهایی کنند. پاری سن ژرمن اولویت زمان مذاکره را برای رئال قائل شده است. این در حال است که باشگاه بارسلونا نیز هفته پیش هیئتی از نمایندگان خود را برای مذاکره بر سر نیمار به پارک دو پرنس فرستاده بود اما این گروه در نهایی کردن قرارداد برای بازگرداندن ستاره برزیلی به نیوکمپ ناکام بودند. تصور بر این است که PSG در معامله خود برای نیمار پول نقد زیادی می خواهد تا با استفاده از آن جانشین مناسب برای ستاره خود را در بازار پیدا کند.

رئال مادرید خواهان معاوضه بازیکنان خود برای جذب نیمار

رئال مادرید نیمار

نیمار که خود در این تابستان تقریبا به صورت رسمی اعلام کرده بود خواهان ترک پاریس است در حال حاضر در کنار تیم حضور دارد. از طرفی دیگر، هم رئال مادرید و هم بارسلونا در این تابستان خرج های قابل توجهی انجام داده اند پس امیدوارند که بتوانند در معامله خود یک بازیکن را بگنجانند تا پول نقد کمتری پرداخت کرده باشند. مارکا در گزارش خود اضافه کرده که مذاکره تلفنی بین زین الدین زیدان و پاری سن ژرمن به طور مثبتی با پیشرفت همراه بوده است. همین امر در نهایت موجب شد تا تعدادی از مدیران رئال با یک پرواز به پاریس رفته و سعی کنند تا پیش از دوم سپتامبر معامله خرید ستاره تیم ملی برزیل را نهایی کنند.

پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ دوم سپتامبر مصادف با یازدهم شهریور بسته خواهد شد. در خبرها آمده است که کیلور ناواس در مذاکرات به PSG پیشنهاد خواهد شد. ناواس چه در فصل گذشته و چه در فصل جاری انتخاب دوم زیدان برای پست دروازه بانی است. دروازه بان اصلی تیم مربی فرانسوی تیبو کورتوا خواهد بود. نکته جالب توجه آن که ناواس خود از شرایط فعلی در رئال راضی نیست و احتمالا از این باشگاه جدا خواهد شد.

نیمار، دو سال پس از ترک بارسلونا، در تلاش بوده است تا پاری سن ژرمن را برای بازگشت به لالیگا تحت فشار قرار بدهد. بازیکن برزیلی با 200 میلیون یورو، مبلغی که رکورد جهان را شکست بارسا را به مقصد پاریس ترک کرد. این فوروارد خوش تکنیک این فصل در بازی های PSG حضور نداشته و همین امر موجب شد تا هواداران افراطی باشگاه علیه وی موضع بگیرند. آنها خواستار ترک PSG توسط ستاره 26 ساله شده اند. هرچند کاپیتان پاری سن ژرمن، تیاگو سیلوا، امیدوار است که دوست و هم وطنش در باشگاه بماند. سیلوا در رابطه با نیمار گفت:

البته که دلمان برایش تنگ خواهد شد. امیدوارم که در پایان، او بتواند در کنار ما باقی بماند چرا که نیمار یک انسان خارق العاده و یک بازیکن غیرقابل جانشین برای این تیم است اما ما باید تا انتهای مهلت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی توانم بگویم که آیا او باشگاه را ترک خواهد کرد یا نه اما احساس می کنم که می تواند بماند. نیمار در تیم ما یک بازیکن کلیدی است و اگر خوشحال باشد تصمیم می گیرد که با ما بماند یا نه. لازم نیست که ما با هم صحبت کنیم. این موضوع بنا به دلایل بسیاری همیشه پیچیده است، سعی می کنیم در این زمینه کمتر صحبت کنیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *