نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس ؛ جدال آنجلیک کربر و باربورا استریکووا در دوحه

پیش بینی تنیس

آنجلیک کربر و باربورا استریکووا از سری تورهای WTA در دوحه قطر ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه به مصاف هم خواهند رفت. تنیس قطر، امسال با حضور برترین تنیسورها در بخش زنان بسیار جذاب ودیدنی شده‌است و پیش بینی تنیس در این مسابقات بسیار داغ دنبال می‌شود. در ۶ بازی رودررو قبلی این بازیکن ۵ برد سهم آنجلیک کربر آلمانی بوده و ۱ برد نیز سهم باربورا استریکووا اهل جمهوری چک بوده است. آخرین دیدار این دو بازیکن به فوریه سال قبل و در مسابقات تنیس دبی بازمیگردد که درآن بازی کربر موفق شد حریف خود را در دو ست پیاپی شکست دهد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ؛ آنجلیک کربر: به دنبال فراموش کردن ناکامی در ملبورن

پروفایل آنجلیک کربر

سن: ۳۱

قد: ۱۷۳ سانتی متر

دست: چپ

شروع فعالیت: ۲۰۰۳

رنکینگ جهانی: ۶

آنجلیک کربر سال ۲۰۱۸ را با حذف زود هنگام از اوپن آمریکا (US OPEN) بد تمام کرد و طرفداران این تنیسور آلمانی انتظار داشتند او در ابتدای سال ۲۰۱۹، با تمام قدرت بازگردد و پایان بد سال ۲۰۱۸ را جبران کند اما او ابتدا در تنیس سیدنی مغلوب پترا کوویتوا، فینالیست اوپن استرالیا، شد و پس از آن در مسابقات گرند اسلم استرالیا در راند چهارم، در مقابل دانیله کالینز شکست خورد تا ناکامی‌ای دیگر در کارنامه ورزشی او ثبت شود. او که اکنون نفر ششم جهان در رنکینگ جهانی است برای پس گرفتن عنوان شماره ۱ دیگر حق اشتباه کردن ندارد و باید در مقابل هر حریفی که مقابلش می‌ایستد پیروز شود، برای همین در پیش بینی تنیس برای این بازی شانس آنجلیک کربر بیشتر است. حالا او پس از پیروزی در دو ست پیاپی مقابل آنت کونتاویت تنیسور آینده‌دار استونیایی حریف سرسختی به نام استریکووا را در مقابل خود می بیند که بازی های گذشته نشان می‌دهد کربر راه بردن او را به خوبی بلد است.

پیش بینی تنیس ؛ باربورا استریکووا: در جستجوی خلق شگفتی

پروفایل باربورا استریکووا

سن: ۳۲

قد: ۱۶۴ سانتی متر

دست: راست

شروع فعالیت: ۲۰۰۳

رنکینگ جهانی: ۴۹

باربورا استریکووا تنیسور اهل جمهوری چک است. او در زمانی که در بخش نوجوانان بازی می‌کرد از قدرتمند ترین بازیکنان بود و حتی شماره ۱ را نیز بدست آورده بود و دو بار نیز برنده گرند اسلم در بخش نوجوانان شده بود، اما با ورود به بخش حرفه‌ای در سال ۲۰۰۳ او نتوانست موفقیت های خود را تکرار کند و در این سال‌ها حتی نتوانسته‌است به نیمه نهایی یک گرنداسلم صعود کند. او تا بدین جا در تنیس قطر با شکست دادن فاطما النهابی و آنا بلینکووا توانسته به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند اما برای صعود به نیمه‌نهایی به حریف دشواری چون آنجلیک کربر برخورده‌است. در پیش بینی تنیس برای این بازی شاید شانس کربر بیشتر باشد اما تنیس زنان نشان داده می‌تواند کاملا غیرقابل پیش بینی باشد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن قطر در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل