نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ ساکرامنتو کینگز و هیوستون راکتس

WhatsApp Image 2019 02 06 at 14.29.16

ساکرامنتو کینگز و هیوستون راکتس از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه گلدن وان سنتر(ورزشگاه خانگی ساکرامنتو کینگز ) بامداد پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های نهم و پنجم کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۱ برد برای ساکرامنتو کینگزو ۵ برد برای هیوستون راکتس را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه، از زیباترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ ساکرامنتو کینگز: برای صعود به پلی آف فقط برد لازم است!

تیم ساکرامنتو کینگز اکنون در رده نهم جدول کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA قرار دارد و در ۵ بازی اخیر خود فقط در یک بازی شکست خورده و سه بازی پیاپی را با برد پشت سر گذشته و در خانه خود مقابل هیسوتون راکتس به دنبال چهارمین برد پیاپی خود می‌باشد. ساکرامنتو کینگز برای صعود به پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نیاز به برد در این بازی دارد که همین باعث می‌شود پیش بینی بسکتبال NBA برای این بازی بیش از پیش حساس شود. ساکرامنتو کینگز در بازی قبلی خود توانست سن آنتونیو اسپرز سرسخت را با نتیجه ۱۲۷-۱۱۲ از پیش رو بردارد و قدمی دیگر برای رسیدن به هدف خود بردارد. در این بازی ماروین بگلی ستاره میدان بود و توانست با ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۴ پاس منجر به امتیاز به تیم خود کمک کند در این بازی سخت پیروز شود. ساکرامنتو نشان داده در خانه می‌تواند هرتیمی را شکست دهد از همین رو پیش بینی بسکتبال NBA برای این بازی بسیار دشوار است.

ترکیب احتمالی: ویلی کاولی‌استین، دی‌آرون فاکس، بادی هیلد، نمانیا بیلیکا، ایمان شومپرت

پیشبینی بسکتبال NBA ؛ هیوستون راکتس: درخشش های ادامه‌دار آقای هاردن

تیم هیوستون راکتس اکنون در رده پنجم جدول کنفرانس غرب قرار دارد و با دو برد پیاپی به مصاف ساکرامنتو آماده این روزهای بسکتبال NBA می‌آید.هیوستون راکتس در آخرین بازی خود توانست فینیکس سانز را با نتیجه۱۱۸-۱۱۰ شکست دهد و جایگاه خود را در جدول بیش از پیش مستحکم کند. جیمز هاردن در ادامه روند نمایش‌های بی‌نظیر خود توانست در این بازی ۴۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به امتیاز ثبت کند و باعث پیروزی تیمش در مقابل حریف نه چندان قوی خود شود. عملکرد پر فراز ونشیب هیوستون راکتس در این فصل پیش بینی بسکتبال NBA را برای این بازی دشوار می‌کند. باید دید باز هم هاردن می‌تواند به تنهایی تیمش را برنده این مسابقه حساس کند یا خیر.

ترکیب احتمالی:پی جی تاکر، کریس پال، جیمز هاردن، اریک گوردون، نه نه هیلاریو

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل