نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ گلدن استیت واریرز و سن آنتونیو اسپرز

پیش بینی بسکتبال NBA

گلدن استیت واریرز و سن آنتونیو اسپرز از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه اوراکل آرنا (ورزشگاه خانگی گلدن استیت واریرز ) بامداد پنجشنبه ساعت ۷:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های اول و ششم کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد برای گلدن استیت واریرز و ۲ برد برای سن آنتونیو اسپرز را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه، از جذاب‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA؛ گلدن استیت واریرز: جنگجویان این روزهاتوقف ناپذیرند.

تیم گلدن استیت واریرز اکنون در رده اول جدول کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA قرار دارند و در ۱۳ بازی اخیر خود فقط یک شکست در کارنامه خود دارند، که این نشان از آمادگی بسیار بالا این تیم در این مقطع از فصل می‌دهد و این، کار را برای پیش بینی بسکتبال NBA برای این تیم آسان می‌کند. جنگجویان با اضافه کردن دی‌مارکوس کازینز به ترکیب خود، تیم خود را بیش از پیش قدرتمند کرده‌اند و شاید بتوان گفت امسال نیز شانس اول قهرمانی لیگ بسکتبال NBA، تیم گلدن استیت واریرز خواهد بود. گلدن استیت واریرز در آخرین بازی خود توانست لس آنجلس لیکرز بدون لبران جیمز را با نتیجه ۱۱۵-۱۰۱ در خانه خود شکست دهد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن کلی تامپسون بود که توانست ۲۸ امتیاز در این بازی ثبت کند. پیش ار این بازی گلدن استیت در خانه خود با نتیجه ای عجیب مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز شکست خورده بود که این نشان می‌دهد گاهی پیش بینی بسکتبال NBA برای این تیم با نتیجه‌ای عجیب همراه است.

ترکیب احتمالی: کوین دورانت، دی‌مارکوس کازینز، کلی تامپسون، استفن کری، دریموند گرین

پیشبینی بسکتبال NBA؛ سن آنتونیو اسپرز: به دنبال خلق شگفتی در خانه مدافع عنوان قهرمانی

تیم سن آنتیونیو اسپرز اکنون در رده ششم جدول کنفرانس غرب قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد در جمع هشت تیم بالای جدول برای صعود به پلی آف بسکتبال NBA قرار خواهد گرفت. این تیم در شش بازی آخر خود فقط در یک بازی شکست خورده که آن هم در آخرین بازیشان مقابل ساکرامنتو کینگز با نتیجه ۱۲۷-۱۱۲ بوده‌است. طبق معمول در این بازی دمار دروزان بهترین بازیکن تیمش بود و توانست ۲۴ امتیاز،۴ ریباند و ۴ پاس منجر به امتیاز ثبت کند. از آمار جالب تیم سن آنتونیو اسپرز در این فصل، درصد پرتاب‌های سه امتیازی موفق بوده که این تیم توانسته ۴۰ درصد پرتاب‌های سه امتیازی خود را وارد سبد کند که از این نظر در رده اول لیگ بسکتبال NBA قراردارد. سن آنتونیو اسپرز در این روز ها تیم خوبی برای پیش بینی بسکتبال NBA شده است اما آنها در خانه تیم گلدن استیت واریرز شانس بسیار کمی برای پیروزی خواهند داشت.

ترکیب احتمالی: برین فوربس، جاکوب پولتل، دیویس برتنس، رودی گی، مارکو بلینلی

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل