نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹: صعود رافائل نادال به مرحله یک چهارم نهایی

312

در روز هشتم تنیس یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹، رافائل نادال با برتری مقابل مارین چیلیچ راهی دور یک چهارم نهایی شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

حذف نائومی اوساکا زن شماره یک تنیس دنیا،از یو اس اوپن آمریکا

در مهم‌‌ترین مسابقه باقی‌مانده از دور چهارم یو اس اوپن آمریکا ، رافائل نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان بامداد امروز به مصاف مارین چیلیچ رفت و با پیروزی ۳-۱ برابر این تنیس ‌باز کروات برای ۹ امین بار به جمع ۸ نفر برتر این تورنمنت راه یافت. نتایج به دست آمده ۲-۶ ۱-۶ ۶-۳ ۳-۶ است. این ۴۰ امین حضور ماتادور در مرحله یک چهارم نهایی یک تورنمنت گرند اسلم به شمار می‌رود.
بازی بعدی رافائل نادال: دیه‌گو شوارتزمن از کشور آرژانتین
دیه‌گو شوارتزمن مرد شمارۀ ۲۱ جهان، شب گذشته با پیروزی برابر الکساندر زورف توانست برای دومین بار در سه سال گذشته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. نتایج به دست آمده ۳-۶ ۴-۶ ۲-۶ ۶-۳ است.
بد نیست بدانید این دو تنیسور یعنی رافائل نادال و شوارتزمن تاکنون ۷ مرتبه مقابل یک دیگر قرار گرفتند که در هر ۷ دیدار، نادال پیروز میدان بوده است.

پیش از بازی نیز که روز قبل انجام شد، مدعیان دیگری از جمله نواک جوکوویچ از دور رقابت ها حذف شد ولی راجر فدرر توانست به راحتی به دور بعدی صعود کند. نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در همین مرحله در ست سوم بازی در مقابل استن واورینکا انصراف داد و در کمال شگفتی از دور رقابت ها کنار رفت. راجر فدرر اما صعود بی دردسری را مرحله یک چهارم نهایی تجربه کرد.

در سایر مسابقات دور چهارم، متئو برتینی و گائل مونفیس به‌ترتیب با غلبه بر آندری روبلف و پابلو آندوخار، حریف یک‌دیگر در مرحلۀ یک چهارم نهایی شدند. برتینی و مونفیس هر دو بدون واگذاری ست به حریفان به پیروزی رسیدند.


در بخش زنان:

اما نفر اول تنیس جهان و مدافع عنوان قهرمانی یعنی نائومی اوساکا برابر بلیندا بنچیچ سوئیسی تن به شکست با نتیجه ۴-۶ ۵-۷ داد و از دور رقابت های تنیس یو اس اوپن آمریکا حذف شد. این سومین پیروزی متوالی بنچیچ مقابل اوساکا در سال جاری به‌حساب می‌آید. اوساکا در مسابقات ایندین ولز ۲۰۱۹ و مادرید ۲۰۱۹ نیز بازی را به شمارۀ ۱۲ جهان واگذار کرده بود.
بیانکا آندریسکو تنیس ‌باز ۱۹ ساله کانادایی نیز که امسال اولین حضور خود در جدول اصلی مسابقات آزاد آمریکا را تجربه می‌کند، با غلبه بر تیلور تاونزند آمریکایی به دور یک‌ چهارم نهایی رقابت‌ ها راه یافت. نتایج به دست آمده ۲-۶ ۶-۴ ۱-۶ بودند. آندریسکو نخستین بازیکن اهل کانادا از سال ۱۹۹۲ به بعد است که راهی یک چهارم نهایی تنیس آزاد آمریکا می‌شود.الینس مرتنس بلژیکی حریف آندریسکو در دور بعد خواهد بود.
الینس مرتنس نفر ۲۶ ام تنیس زنان با پیروزی ۰-۲ مقابل کریستی آن از کشور میزبان موفق شد به مرحلۀ یک ‌چهارم صعود کند.بنچیچ برای حضور در جمع ۴ نفر برتر اپن آمریکا در یک چهارم نهایی باید با دونا وکیچ کروات مسابقه دهد.
دونا وکیچ نیز توانست یولیا گرگس آلمانی را در سه ست شکست دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل