نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ بررسی شرایط دو تیم یوونتوس و اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا

dsscds

تیم فوتبال یوونتوس امشب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، پذیرای اتلتیکو مادرید خواهد بود و باید دید سرمربیان دو تیم مائوریسیو ساری و دیگو سیمئونه با توجه به وضعیت مصدومان خود و شرایط دیگر بازیکنان چه تدابیری را برای این بازی مهم اندیشیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بیش‌تر افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی بازی دو تیم یوونتوس و اتلتیکو مادرید را ۱-۱ پیش‌بینی کرده‌اند

تیم‌های فوتبال یوونتوس و اتلتیکو مادرید امشب در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این گروه یوونتوس از چهار بازی برگزار شده با ۱۰امتیاز صدرنشین این گروه است و اتلتیکو مادرید با ۷امتیاز، لوکوموتیو مسکو با ۳ و بایرلورکوزن نیز با همین امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند. یوونتوس با پیروزی در بازی امشب می‌تواند خیال خود را به صورت کامل از صعود به دور بعدی راحت کند و اتلتیکو نیز برای قطعی شدن صعودش به این سه امتیاز نیاز مبرم خواهد داشت. لازم به ذکر است بازی رفت دو تیم در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید ۲-۲ مساوی به پایان رسید. مائوریسیو ساری سرمربی یووه اما با توجه به حضور کریستیانو رونالدو، گونزالو هیگواین و پائولو دیبالا خیالش بابت خط حمله این تیم راحت است ولی موضوعی که به تازگی مطرح شده افت محسوس رونالدو در گلزنی است که همین موضوع باعث شده است تا ساری در نیمه دوم بازی او را تعویض کند و رونالدو نیز از این موضوع عصبانی شود. با توجه به آمادگی هیگواین و دیبالا نیز این موضوع برای رونالدو سخت و سخت‌تر خواهد شد. رونالدو در سری آ در ده بازی که به میدان رفته ۵گل و در چهار بازی لیگ قهرمانان ۱گل زده است در صورتی که دیبالا در این رقابت‌ها دو گل به ثمر رسانده و هیگواین نیز آماری شبیه به رونالدو دارد.


اتلتیکو مادرید نیز دیگو کاستا مهاجم ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و البته بازیکنانی نظیر استفان ساویچ و شیمه ورسالیکو نیز دیگر غایبان اتلتی می‌باشند. یووه نیز جورجه کیه لینی، مارکو پیاتسا، ماتیا پرین و فدریکو برناردسکی را به دلیل مصدومیت در بازی امشب در اختیار نخواهد داشت.
مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی در مورد شرایط تیم خود توضیحاتی را ارائه داد که در زیر می‌خوانید:

وی درباره هم‌زمان بازی کردن پائولو دیبالا، هیگواین و رونالدو گفت:

خوشبختانه در این پست بازیکنان خوبی داریم که هر کدام برای خود بازیکن کاملی هستند. ولی در هه بازی‌ها نمی‌توان از هر سه به صورت ثابت استفاده کرد و مقابل هر تیمی که بازی خواهیم کرد با توجه به نیاز تیم از آنها بازی خواهیم گرفت. هیگواین یک مهاجم کامل است. رونالدو مهاجم دیگری است اما در سمت چپ بازی می‌کند و دیبالا می‌تواند در نوک حمله بازی کند. زمانی که همه می‌توانند کاری انجام دهند هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما سه مهاجم قوی داریم. هیچ یک از آنها نمی‌توانند در ۶۵ بازی به میدان بروند. ما در حال بررسی نحوه بازی هر یک از آنها هستیم و می‌خواهیم از همه‌شان بهره ببریم. دیبالا خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و می‌تواند با هر بازیکنی خوب بازی کند. مشکلی میان آنها و انتخاب کردنشان وجود ندارد و ترکیب مناسب را خواهیم چید.


سرمربی یوونتوس در مورد رابطه‌ خود با کریستیانو رونالدو گفت:

مشکلی بین من و او وجود ندارد و همه‌چیز همانطور است که باید باشد. از خبرهایی که از اسپانیا می‌آید اطلاعی ندارم. رابطه‌مان خوب است. اگر زمانی که زمین را ترک می‌کند عصبانی می‌شود نکته‌ای مثبت است. به این خاطر است که انگیزه قوی دارد. سال‌هاست که می‌بینم بازیکنان با عصبانیت زمین را ترک می‌کنند. موضوع رونالدو برایم عادی است زیرا خیلی از بازیکنان حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند. رونالدو به همراه هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد و به نظر می‌رسد بهتر است. او دیروز تمریناتش را به طور کامل انجام داد و به نظر می‌رسد نکته مثبتی است. درباره برناردسکی هم بستگی به شرایطش دارد. باید دید چگونه دردش را تحمل می‌کند ولی قطعا به بازی امشب نخواهد رسید.

ساری در خصوص بازی با اتلتیکو مادرید افزود:

بازی سختی پیش رو خواهد بود ولی ما از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم. هدفمان در این بازی عدم دریافت گل و البته گلزنی است و اتلتی هم برای صعود به این سه امتیاز نیاز دارد. زمانی که به میدان می‌روید تا گلی دریافت نکنید باید بیشتر ریسک کنید. اتلتیکو تیمی است که شخصیت دارد و کمی تغییر پیدا کرده است. بیش از قبل پاس می‌دهد و به دنبال بازی متفاوت است. روخی بلانکو تیم سرسختی است. بازی دشواری خواهد بود. اگر فکر کنیم که صعود کردیم مرده‌ایم. آنها برای اینکه خیالشان بابت صعود راحت شود باید پیروز میدان باشند و این کار را برای ما سخت خواهد کرد.


سرمربی ایتالیایی درباره موافق بودن با نحوه بازی تیم دیگو پابلو سیمئونه اظهار کرد:

لالیگا شرایط متفاوتی دارد و آنها تیم خوبی را دارند. اتلتیکو در شرایط سختی بازی می‌کند چون باید با تیم‌هایی همچون بارسلونا و رئال مادرید رقابت کند. در همه سال‌ها جنگنده ظاهر می‌شود و می‌تواند عنوان به دست آورد. تنها می‌توان سیمئونه را تحسین کرد او تیم خوبی را ساخته که شایسته تمجید است.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در خصوص بازی مهم امشب گفت:

می‌دانم که یوونتوس تیمی قدرتمند است. آن‌ها بازیکنانی عالی دارند و سرمربی این تیم نیز سبک بازی دقیقی دارد. یوونتوس همواره در تاریخ خود قهرمان بوده و امسال نیز قهرمان خواهد بود. امیدوارم در استادیوم زیبای یوونتوس، بازی خوبی به نمایش بگذاریم. رونالدو یک قهرمان است و چیز بیشتری نمی‌توان در این باره گفت. رونالدو، شماره یک است و همیشه تفاوت‌ها را رقم می‌زند. البته حریف ما رونالدو نیست بلکه تمرکز من روی بازی با تیم یوونتوس است.


سیمئونه در پاسخ به انتقادات از سبک بازی تیمش گفت:

نتیجه از همه چیز مهم‌تر است و مهم این است که چگونه بازی را مدیریت کنید تا به پیروزی برسید. دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. در آینده کسی به خاطر نخواهد آورد شما در یک بازی ۵ پاس خوب داده‌اید یا ۳۰ پاس خوب. پیروزی مسئله‌ای است که اهمیت دارد و در تلاش هستیم نتایج تیم را بهتر کنیم. در تیم همه وضعیت خوبی دارند و من و کادرفنی هم از بازی تیم راضی هستیم.

سیمئونه در خصوص شرایط ژائو فیلیکس گفت:

طی یک ماه گذشته ژائو مصدوم بود و نمی‌توانستیم روی او حساب کنیم اما او مدتی است بازگشته است. به او نیاز داریم زیرا بازیکنی متفاوت است و ویژگی‌هایی دارد که تمام بازیکنان ما ندارند. او بسیار بااستعداد است و باید با تواضع و میل به پیشرفت، تلاش کند. هررا؟ عادلانه نیست که فقط در مورد او صحبت کنیم. فلیپه، ژائو فلیکس و تریپیر همه بازیکنان خوب و باپرستیژی هستند. رنان لودی اخیرا به تیم ملی برزیل دعوت شد و اولین گل ملی خود را نیز زد. همه بازیکنان در حال پیشرفت هستند و نتایج عالی ما نیز فرا خواهد رسید.


در خصوص آمار این دو تیم بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای بین تیم‌های یوونتوس و اتلتیکو مادرید در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، که سه‌شنبه شب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه تورین ایتالیا برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل