نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یورگن کلوپ: این لیورپول بهترین تیمی است که با آن در فینالها حضور داشته ام

klopp 1

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول در مصاحبه ای مفصل در مورد مسائل مختلفی از جمله مقایسه تیم های خود در فینال های اروپا، حرف های پپ گواردیولا و شایعات انتقال به یوونتوس صحبت کرد.

کلوپ معتقد است که تیم حال حاضرش مخلوطی از بازیکنان با پتانسیل و نگرش فوق العاده است که آن ها را در جایگاه مناسبی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا قرار می دهد. یورگن کلوپ ترکیب این لیورپول را بهترین تیمی می داند که تا بحال روانه فینال کرده است. فینالی که شنبه شب به صورت تمام انگلیسی و مقابل تاتنهام هاتسپر انجام خواهد شد. بورسیا دورتموند تحت هدایت کلوپ سال ۲۰۱۳ بود که در فینال تماما آلمانی مغلوب بایرن مونیخ شد در حالیکه سال گذشته نیز در شهر کیف کلوپ با لیورپول بار دیگر طرف بازنده فینال در مواجهه با رئال مادرید زین الدین زیدان بود. قرمزها فصل بی نظیری را پشت سر گذاشته اند. علیرغم ناکامی در کسب لیگ برتر جزیره که آن ها با امتیاز بسیار بالای ۹۷ و تنها یک امتیاز کمتر از منچستر سیتی جایگاه دوم را کسب کردند، یک کامبک به یاد ماندنی را در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از این تیم شاهد بودیم و در حالیکه تیم کلوپ بازی رفت را ۳-۰ بازنده شده بود در آنفیلد با ارائه یک نمایش فوق العاده ۴-۰ بارسلونا را شکست داد تا شنبه آینده در واندا متروپولیتانو رو در روی تاتنهام قرار گیرد. کلوپ از عملکرد شاگردانش در این فصل به وجد آمده و بر این باور است که آن ها شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

یورگن کلوپ در صحبت های خود گفت:

عاشق بازیکنانم هستم. آن ها همه چیز خود را برای تیم می گذارند. در هیچ کدام از فینال های قبلی با چنین ترکیب کاملی حاضر نشده بودم. این حقیقت است. پتانسیل و نگرش بالای شاگردانم که در بهترین حالتی است که تا بحال شاهد آن بودم مرا زیاد معتجب نمی کند. این بی نظیر و استثنایی است و همین امر ما را تا اینجا بالا آورده است. در موقعیت حساسی حضور داریم. بودن دوباره در اینجا خیلی خوب است. رسیدن به اینجا را دوباره می خواستیم اما به نظر می رسید که کار در مرحله گروهی داشت اندکی از دستمان خارج می شد. خوشحالم که بار دیگر فرصت انجام این بازی را داریم.

کلوپ تعاریف بسیاری را برای جیمز میلنر و جردن هندرسون، کسی که به باور او عطش و میل به پیشرفت را در تیم تجسم می سازد ذخیره کرد و از اهمیت حضور آن ها در ترکیب تیمش گفت.

کلوپ در مورد دو بازیکن باتجربه تیمش اضافه کرد:

بهترین بخش شخصیتی این تیم، آمادگی همیشگی برای پیشرفت است. به جیمز میلنر نگاه کنید. او اکنون ۳۳ ساله است اما هنوز در حال بهتر شدن است. او قدم های بزرگی در این راه برداشته و به خوبی در اینجا توانایی های شگفت انگیز خودش را به نمایش در آورده است. او مثل هندرسون یک الگو برای بقیه بازیکنان می باشد. آن ها همیشه می خواهند قدم بعدی را بردارند و این در وجود آنهاست. این به ما کمک زیادی می کند.

لیورپول در دیدار های مقابل تاتنهام در این فصل لیگ جزیره در هر دو بازی رفت و برگشت پیروز بوده که آخرین تقابل آن ها به بازی در آنفیلد در ماه مارچ باز می گردد اما سرمربی آلمانی بازی تیمش را ساده در نظر نمی گیرد. کلوپ در این زمینه گفت: بدون شک بازی بسیار سختی خواهد بود. کیفیت بازی تاتنهام و ما به نوعی شبیه یکدیگر است. تفاوت بین ما در لیگ وجود ثبات بود. هر دو بازی را در لیگ پیروز شدیم اما نتیجه هر دو بازی نزدیک و ۲-۱ بود. بازیمان در خانه بسیار دشوار بود و با یک گل شانسی در دقیقه های آخر بازی پیروز شدیم. مائوریسیو درست می گوید؛ احساسات برای این بازی متفاوت خواهد بود. شما باید این احساسات را در زمین بازی اما در شرایط درست نشان دهید. یک بازی خاص برای هر دو تیم خواهد بود و باید خودمان را در بهترین شرایط قرار دهیم.

لیورپول برای کسب ششمین عنوان اروپایی خود در این بازی حاضر می شود. کلوپ به صحبت های پپ گواردیولا که کسب سه گانه داخلی فوتبال انگلیس را مهم تر از لیگ قهرمانان دانسته بود واکنش نشان داد و به دوری چندین ساله گواردیولا از این جام اشاره کرد.

یورگن کلوپ در واکنش به صحبت های گواردیولا اظهار داشت:

لیگ برتر مشخصا برای گواردیولا مهم تر است چون او مدتیست که در فینال های لیگ قهرمانان حضور نداشته است. منظورم را اشتباه متوجه نشوید. همه می دانیم که او بهترین مربی دنیاست و شایسته تمام تحسین هایی است که متوجهش می شود. من می گویم که چمپیونز لیگ اهمیت بیشتری دارد زیرا هنوز شانس پیروزی آن را دارم و ما لیگ برتر را به دلیل اینکه آن ها تیم بهتری داشتند از دست دادیم اما در مجموع فکر می کنم فصل ما بهتر از منچستر سیتی بود. می خواهم تا جایی که ممکن است رو به جلو پیش برویم و این نشان می دهد که خواهان فتح جام هستیم. شنیده ام که پپ گفته مردم تنها زمانی او را به عنوان مربی موفق می بینند که فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. این نشان می دهد که این فرد چه مشکلات مجلل و با کلاسی دارد. در طول فصل برای قهرمانی لیگ جزیره در جنگ با آن ها بودیم و حالا اینجا یک رقابت دیگر است. امسال ما در چمپیونز لیگ بهتر از آن ها عمل کردیم.

یوونتوس در جستجوی یافتن جانشین برای مکس الگری به کلوپ به عنوان یکی از گزینه های مد نظر خود چشم دوخته است و این در حالیست که این مربی آلمانی تنها برای بازی فینال تمرکز دارد و به نظر نمی رسد تمایلی برای ترک لیورپول داشته باشد. از سیمونه اینزاگی، مائوریتسیو ساری، آنتونیو کنته به عنوان اسامی مدنظر در شایعات مربوط به این باشگاه یاد می شود. به تازگی از یورگن کلوپ و پپ گواردیولا نیز به عنوان گزینه های جانشینی الگری نام برده شده که این مربی آلمانی این مسئله را تکذیب می کند

کلوپ در خصوص شایعات به یوونتوس گفت:

البته که سری آ از لیگ هایی هست که آن را می پسندم. ایتالیا کشور زیبایی می باشد اما این شایعات پیرامون من و یوونتوس مزخرف است. هیچ مطلب واقعی در این مورد وجود ندارد. قصد ترک لیورپول را ندارم. سری آ را به خوبی میشناسم و آن را دنبال می کنم اما هدفم ماندن در لیورپول خواهد بود.

لیورپول برای دست خالی نماندن از این فصل درخشان امیدوار است تا بتواند برای ششمین بار در اروپا تاجگذاری کند جایی که آن ها شنبه شب در واندا متروپولیتانو به مصاف حریف انگلیسی خود تاتنهام می روند. قرمزها سال گذشته در بازی فینال ۳-۱ مغلوب رئال مادرید شدند. نتیجه ای که با اشتباهات وحشتناک دروازبان سابقشان لوریس کاریوس رقم خورد. گلر آلمانی با انداختن توپ جلوی پای کریم بنزما باعث شد تا رئال دقایقی بعد از شروع نیمه دوم از حریف جلو بیفتد. با وجود به تساوی کشاندن بازی توسط سادیو مانه یک ضربه برگردان فوق العاده از گرت بیل و همچنین گل سوم خود بیل که باز هم با اشتباه مرگبار کاریوس همراه بود جام را به غول اسپانیایی هدیه داد. لیورپول در صدد جبران ناکامی های فصل خود به خصوص در رقابت با منچستر سیتی برای لیگ جزیره است. آن ها در روز آخر لیگ ولورهمپتون را شکست دادند و به رکورد تاریخی ۹۷ امتیاز دست پیدا کردند اما تنها با یک امتیاز کمتر در این راه مغلوب منچستر سیتی شدند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل