نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یورگن کلوپ: امیدوارم فوتبال یک معجزه دیگر برایمان داشته باشد

klopp

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول امیدوار است معجزه ای که سه شنبه شب گذشته در آنفیلد رخ داد، در هفته آخر لیگ برتر جزیره هم برای تیمش اتفاق بیفتد. او همچنین از کامبک فوق العاده لیورپول مقابل بارسلونا باز هم یاد کرد و آن را از بهترین لحظات تاریخ فوتبال قلمداد کرد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

قرمزهای بندر لیورپول در کامبکی رویایی سه شنبه گذشته توانستند باخت ۳-۰ بازی رفت را با نتیجه ۴-۰ در آنفیلد جبران کرده و در مجموع ۴-۳ بارسلونا را حذف کنند. دیووک اوریگی و جینی واینالدوم هر کدام با به ثمر رساندن دو گل از عوامل رقم خوردن این بازگشت استثنایی بودند. این دومین فینال متوالی تیم یورگن کلوپ است. تیم کلوپ درست سال گذشته هم در یک نیمه نهایی جذاب توانست تیم رم را کنار زده و به فینال برسد اما در بازی پایانی با اشتباهات بچگانه دروازبان سابق خود لوریس کاریوس و همچنین درخشش گرت بیل ۳-۱ مغلوب رئال مادرید و زین الدین زیدان شد. امسال اما اوضاع کاملا با سال گذشته متفاوت است و با وجود آلیسون و وجود خط دفاعی قدرتمندی به رهبری ویرجیل فن دایک لیورپول خود را آماده فینال می سازد.

یورگن کلوپ صحبت های خود را بدین شکل آغاز کرد:

سه شنبه به قطع یقین یکی از بهترین لحظات تاریخ نه فقط لیورپول بلکه تاریخ فوتبال بود. تاتنهام دیگر تیم انگلیسی به فینال رقابت ها رسید اما شاید مردم انتظار داشتند که فینال بین منچستر سیتی و بارسلونا را ببینند. اما ما و تانتهام با اراده کامل به اینجا رسیدیم. همچنین شما فینال لیگ اروپا را می بینید که اینجا هم دو تیم انگلیسی حضور دارند. این چیزی نیست که بیشتر اوقات اتفاق بیفتد و کم نظیر است. شاید در اول فصل حضور تنها یک تیم در فینال این رقابت ها نیز میتوانست امیدوار کننده باشد اما حالا هر دو فینال انگلیسی داریم. باشگاه های بزرگ انگلستان با تمام توان می خواهند تا آخرین لحظه در رقابت های اروپایی حاضر باشند. مصدومان زیادی داریم اما یک جمله معروف در رختکن پیچیده و بازیکنان با گفتن “این یک درد معمولی ایست” سعی می کنند خود را به بازی های بعدی تیم برسانند. جردن هندرسون این را گفت. اندی رابرتسون هم همین جمله را تکرار کرد اما می دانیم که این یک درد واقعی بود. این حرکات برای جوانان تیم یک الگو خیلی خوب خواهد بود. محمد صلاح روز گذشته شروع به دویدن کرد و انتظار داریم به بازی با ولورهمپتون برسد. برای یکشنبه تنها روبرتو فیرمینیو و نبی کیتا را در اختیار نخواهیم داشت. یکشنبه بازی بسیار سختی مقابل ولوز در پیش رو داریم و نتایج قبلی آن ها نشان می دهد که برای هر تیمی یک رقیب سرسخت خواهند بود. با این حال تنها کاری که می توانیم انجام دهیم پیروزی در مسابقه خودمان هست و بعد از آن باید منتظر بازی سیتی باشیم. برایتون بازیکنان خیلی خوبی در تیمش دارد و اطمینان دارم بازی آن ها تشریفاتی نخواهد بود. هفته ای پر از معجزه را سپری کردیم و زیبا خواهد بود اگر فوتبال یک معجزه دیگر برایمان داشته باشد.

بعد از سلطه پنج ساله باشگاه های اسپانیایی (رئال مادرید ۴ قهرمانی، بارسلونا ۱ قهرمانی) امسال برای اولین بار از فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ که چلسی قهرمان چمپیونز لیگ شد، یک قهرمان از لیگ جزیره خواهیم داشت. در این بین لیورپول علاوه بر اروپا همچنان در لیگ داخلی نیز شانس فتح جام داشته و چشم انتظار بازی برایتون و منچستر سیتی خواهد ماند. جایی که با یک لغزش ممکن است لیورپول را بعد از نزدیک به ۳۰ سال قهرمان لیگ برتر انگلیس کند.

یورگن کلوپ

کلوپ در مورد فصل پرفشار لیورپول و تاثیرش بر خود گفت:

روزهای کمی برای استراحت داشتیم اما این دلیلی برای ناکام شدن نیست. بازی های لیگ به تنهایی فشار سنگینی روی تیم می گذارد ولی اضافه شدن بازی های چمپیونز لیگ باعث ناراحتی نمی شود. تنها دو بازی تا پایان فصل مانده که این دو تکلیف هردو جام این فصل را برایمان مشخص خواهد کرد. خسته نیستم و به عنوان مربی به این امر عادت کرده ام. خیلی راحت و در صورت امکان زود می خوابم. تنها مشکلی که امثال من در این سن و سال داریم این است که ما صبح بسیار زود بیدار شده و شبها خیلی زودتر از حد معمول خواب آلود می شویم.

فینال در شهر مادرید

مادرید به طرز غیرقابل باوری گران است اما حداقل یک گوشه دیگر از دنیا نخواهد بود! رفتن به باکو برای برگزاری یک بازی در فینال لیگ اروپا واقعا جالب است! افرادی که این تصمیمات را می گیرند، واقعا نمی دانم که برای صبحانه چه چیزی می خورند (می خندد) سال گذشته ما به کیف اوکراین رفتیم که شهر زیبایی هست اما شما به ندرت تیم های روسیه ای و دیگر کشور های آن اطراف را در مراحل پایانی رقابت های اروپایی می بینید و این باعث می شود که آن ها شهر و کشور خود را کاملا آماده کنند. حالا شهر مادرید باید خود را آماده پذیرایی از حدود ۲۰۰هزار نفر انگلیسی کند که این برای آن ها یک امر عادی است و می دانستند این اتفاق خواهد افتاد اما باکو؟ من حتی نمی دانم چطور باید به آن جا بروم یا حتی نمی دانم پرواز مستقیم وجود دارد یا خیر. این تصمیمات باید منطقی تر و با دلایل کافی گرفته شود. این بیشتر یک بی مسئولیتی را نشان می دهد. نمی دانم آنها چطور این کار را انجام می دهند. باید برای شهرهایی که میزبانی را برعهده می گیرند یک سقف قیمت رعایت شود. به تازگی شنیده ام که یک اتاق در مادرید با قیمت معمول ۱۰۰ پوند حالا قیمتش به ۲۷۰۰ پوند رسیده است. این دیوانگی است! چیزی نمی توانم بگویم و تنها با هواداران تیم ابراز همدردی می کنم.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل