نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول :به رئال مادرید و بارسلونا حسودی نمی‌کنم

1 10

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که چهار قطب فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید، بارسلونا، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن به خاطر توانایی مالی هر طوری که بخواهند می‌توانند در بازار نقل و انتقالات عمل کنند و شرایط آن‌ها کاملا با لیورپول تفاوت دارد و هدف لیورپول در حال حاضر حفظ استعدادهایش است.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تابستان آرام یورگن کلوپ و تیم لیورپول در نقل و انتقالات

یورگن کلوپ در این خصوص با خبرنگار سایت گل مصاحبه کرد و گفت:

درست است که ما نتوانستیم در نقل و انتقالات تابستانی خرید های زیاد و گران قیمتی را انجام دهیم ولی از نظر من تیم ‌لیورپول کامل است و ما سرمایه گذاری خوبی را روی بازیکنان فعلی خودمان انجام داده‌ایم و نمی‌توانم در مورد سایر تیم ‌ها و شرایط اشان به صورت واضح چیزی بگویم ولی اکثر این تیم ها می توانند در نقل انتقالات بمب های بزرگ منفجر کنند و ۴ قطب فوتبال یعنی رئال مادرید بارسلونا منچسترسیتی و پاری سن ژرمن هرکسی را که بخواهند می توانند خریداری کنند و هر نیازی داشته باشند می‌توانند برآورده سازند ولی ما هم چنین شرایطی را نداریم و فقط می توانیم از پس مخارج خودمان بربیاییم.

آن ها می توانند مبالغ هنگفتی را بابت خرید بازیکنان بزرگ بپردازند و هر بازیکنی را جذب کنند ولی به هر حال ما به این صورت نیستیم که هر چیزی را که اراده کنیم بتوانیم به دست آوریم ولی هم اکنون نیز ترکیب خوبی داریم و می‌توان گفت به تغییرات اساسی نیازی نداریم. به هر حال نقل و انتقالات سال دیگر هم وجود دارد و ما می‌توانیم سال بعد خرید های بزرگی را انجام دهیم تا تیم کامل تر از این شود. طبیعی است که وقتی این تیم‌ها هر دستمزدی را پرداخت می‌کنند، دستمزدها بسیار بالاتر رفته و امکان خرید دیگر بازیکنان نیز سخت تر خواهد شد ولی شرایط به همین صورت در دنیای فوتبال نمی ماند و مدام تغییر می کند.

او در ادامه اذعان داشت:

وقتی اسم این چهار تیم را می‌برم نه این که بخواهم حسودی کنم یا بگویم که چرا آن ها این شرایط را دارند و لیورپول این شرایط را ندارد! من به هیچ وجه به هیچ تیمی حسودی نمی‌کنم و در خصوص این تیم‌ ها نیز هیچ تضمینی وجود ندارد که چون آنها خرید های جدید و بزرگی داشته اند پس می‌توانند با قطعیت گفت که موفق می شوند. در فوتبال هیچ ضمانتی وجود ندارد ما هم شاید به بازیکنان بیشتر و متفاوت تری نیاز داشته باشیم ولی چیزی که باید از آن مطمئن شویم این که در هر پست به اندازه کافی بازیکن خواهیم داشت.

یورگن کلوپ در ادامه در خصوص شرایط خوب دیوگ اوریگی در لیورپول صحبت کرد:

یکی از بازیکنان کشف شده و مهمی که در تیم ما وجود دارد اوریگی می‌باشد. که او در فصل گذشته توانست کمک زیادی را بکند و ما را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند به عبارت دیگر او نقش بسیار مهم و پر رنگی را در قهرمانی ما داشت. اوریگی قراردادش را با تیم تمدید کرده و از مصدومیت خود که در سال ۲۰۱۶ برایش رقم خورده بود، رها شده است و می تواند برای تیم ما مفید واقع شود.

او لایق این تمدید قرارداد بود نه فقط به خاطر تمرینات خوبی که انجام می داد بلکه به خاطر این که رشد بسیار محسوسی داشته است. دیوگ بازیکن بسیار خوبی است و باشگاه های زیادی به دنبال جذب او هستند ولی ما توانستیم او را حفظ کنیم و قرارداد جدید جدیدی را امضا کردیم. از نظر من این قضیه یک نکته مثبت برای لیورپول به حساب می‌آید و حتما شما نباید خرید های بزرگ و گرانقیمت انجام دهید تا در بازار نقل و انتقالات پر فروغ ظاهر شوید . همین که بتوانید بازیکنان مهم و خوب خود را حفظ کنید از خرید بازیکن جدید ارزشمندتر خواهد بود.

او در خصوص بازیکنان جوان این تیم نیز ادامه داد:

همه بازیکنانم مخصوصا بازیکنان جوان همانند هری ویلسون به خوبی در این فصل ظاهر شدند و در اردوی پیش فصل ما بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند. آن ها هر روز با شرایط تیم خود را بیشتر وفق می‌دهند و در تمرینات بسیار خوب ظاهر می‌شوند این اردوهای پیش فصل محکی بزرگ برای بازیکنان جوان ما بود که آن ها توانستند به خوبی از پس این چالش بر بیایند و از این بابت که آن ها را در تیمم دارم بسیار خوشحال هستم چون آن ها می تواند آینده لیورپول را رقم بزنند. ما هم هفته های خوبی را با همین بازیکنان پشت سر گذاشتیم و خوشحال هستم که هم چنین ترکیب و بازیکنانی را در اختیار دارم. بازی های پرفشاری را در آمریکا گذراندیم اما برای من و تیم بسیار مفید بود و توانستم شناخت خوبی را از بازیکنان به دست آورم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل