نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نگرانی سران لیورپول بابت عدم پاسخ یورگن کلوپ برای تمدید قرار داد !

223

تیم فوتبال لیورپول مدتی است که به دنبال قرار داد یورگن کلوپ سرمربی این تیم است و کلوپ پاسخی را در این خصوص به سران این تیم ارائه نکرده است. از طرفی با توجه به روزهای نه چندان جالب تیم ملی آلمان و یواخیم لو، قرمز پوشان ترس این را دارند این سرمربی آلمانی پس از اتمام قرارداد اش به تیم ملی آلمان ملحق شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یورگن کلوپ قرارداد خود را با تیم لیورپول تمدید خواهد کرد ؟!

به نقل از خبر گذاری دیلی میل، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در دو فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و امسال نیز با کسب ۷ برد پیاپی در شروع فصل نشان داده که مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی است و به نظر می رسد لیورپول به روز های اوج خود باز گشته و می تواند در عرصه های مختلف مدعی قهرمانی باشد. با این حال سران تیم لیورپول می‌ ترسند این مربی آلمانی ترغیب شود تا جانشین یواخیم لوو در تیم ملی فوتبال آلمان شود. قرارداد این مربی ۵۲ ساله آلمانی با لیورپول تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و این مربی تاکنون به درخواست های باشگاه برای مذاکره درباره تمدید قرارداد پاسخی نداده است تا این احتمال بیش از پیش افزایش یابد که او شاید جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان شود که این روزها وضعیت مناسبی ندارد.
کلوپ اخیرا در مراسم بهترین فیفا سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مربی سال فوتبال جهان انتخاب شد و این نشان از موفقیت بالای او دارد. هم چنین او پیش تر از علاقه خود برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال آلمان سخن به میان آورده بود و به نظر می رسد طفره رفتن از تمدید قرار داد بی ربط به این موضوع نباشد.

در خصوص کارنامه رو به رشد یورگن کلوپ بدانید که او در سال ۲۰۰۱ رسما سرمربی گری خود را با تیم ماینتسی آغاز کرد که در طی سال های ۱۹۹۰ تا همان سال ۲۰۰۱ به عنوان بازیکن در آن فعالیت می کرد. این تیم همراه کلوپ برای نخستین بار به مسابقات بوندس لیگا صعود کرد. کلوپ حتی به همراه این تیم جواز حضور در جام یوفا سال ۰۶–۲۰۰۵ را کسب کرد. در پایان فصل ۰۷–۲۰۰۶ کلوپ به همراه این تیم به بوندس لیگا ۲ سقوط کرد، هر چند که کلوپ هم چنان به عنوان سرمربی در این باشگاه به کار خود ادامه داد. در پایان فصل ۰۸–۲۰۰۷ پس از اینکه کلوپ نتوانست تیم ماینتس را به رقابت های بوندس لیگا بازگرداند، از سمت خود استعفا داد. کلوپ در مجموع ۲۷۰ بار بر روی نیمکت تیم ماینتس نشست که در مجموع این بازی‌ها توانست ۱۰۹ بار با این تیم در رقابت‌های گوناگون به برد دست یابد و در سال ۲۰۰۸ در نهایت از این تیم جدا شد. در ماه مه ۲۰۰۸، کلوپ با قراردادی دو ساله با باشگاه بروسیا دورتموند جایگزین توماس دالی شد که به همراه این تیم نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده‌ بود. در نخستین فصل حضور اش در دورتموند، این تیم را در پایان فصل به جایگاه ششم و در فصل پس از آن به جایگاه پنجم رساند. درخشش او در رهبری این تیم، سبب تمدید قرارداد او با باشگاه بروسیا دورتموند شد. در فصل سوم حضورش در دورتموند، این تیم ضعیف را متحول کرد و با این تیم حتی در حضور بایرن مونیخ به عنوان قهرمانی بوندس لیگا دست یافت. هم چنین در پایان این فصل دورتموند در بازی پایانی جام حذفی با شکست ۵ بر ۲ بایرن مونیخ توانست عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز از آن خود کند. در فصل ۲۰۱۱–۱۲ دورتموند توانست بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع نماید و با کسب ۸۱ امتیاز رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در بوندس لیگا توسط یک تیم قهرمان را نیز از آن خود نماید، هرچند که در فصل پس از آن ۲۰۱۲–۱۳ بایرن مونیخ با کسب ۹۱ امتیاز، توانست هم نوار قهرمانی‌ های دورتموند در بوندس لیگا را پاره کند و هم این رکورد را در تاریخ بوندس لیگا به نام خود ثبت کند.درآغاز فصل ۲۰۱۲–۱۳، دورتموند تحت هدایت کلوپ نتایج خوبی را کسب نمی‌ کرد هرچند که در لیگ قهرمانان این تیم خوب می‌ درخشید و توانست به عنوان سرگروه در گروه مرگ بالاتر از رئال مادرید، آژاکس آمستردام و منچستر سیتی به دور یک‌ هشتم نهایی راه یابد که پس از حذف شاختار دونتسک و مالاگا به نیمه نهایی راه یافت. در بازی نیمه نهایی با شکست رئال مادرید در مجموع ۴ بر ۳ به بازی پایانی لیگ قهرمانان راه یافت هر چند که در بازی پایانی که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌ شد با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب بایرن مونیخ شد.

در فصل ۲۰۱۴ –۱۵ کلوپ به همراه دورتموند نتایجی ضعیف را کسب کرد. البته در لیگ قهرمانان اروپا توانست از گروه خود به دور یک‌ هشتم نهایی صعود کند اما نتایج ضعیف این تیم در طول فصل هم چنان ادامه داشت. در آوریل ۲۰۱۵ او اعلام کرد که در پایان این فصل از سمت سرمربی‌ گری باشگاه دورتموند استعفا خواهد داد و به استراحت خواهد پرداخت. واپسین مرتبه‌ ای که او بر روی نیمکت دورتموند نشست در بازی پایانی جام حذفی بود که در برلین با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب باشگاه وولفسبورگ شد. کلوپ در مجموع ۳۱۸ بار بر روی نیمکت دورتموند نشست که به همراه این تیم ۱۷۹ برد را در پیکار های مختلف به‌ دست‌ آورد. در ۸ اکتبر ۲۰۱۵، یورگن کلوپ پس از اخراج برندان راجرز با عقد قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی باشگاه لیورپول انتخاب شد. او نخستین بار در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۵ به عنوان سرمربی در برابر تاتنهام بر روی نیمکت لیورپول نشست که در پایان این بازی با نتیجه بدون گل مساوی خاتمه یافت. وی در سال ۲۰۱۸ توانست با لیورپول به فینال لیگ قهرمانان صعود کند ولی در فینال از رئال مادرید شکست خورد و نائب قهرمان شد. اما در سال ۲۰۱۹ توانست با شکست تاتنهام در فینال این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند و همان طور که گفته شد لیورپول در حال ادامه دادن به موفقیت های خود است. در لیگ جزیره سال گذشته نیز تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به منچستر سیتی قهرمانی را واگذار کرد.
شاگردان این مربی آلمانی طی روزهای آتی، بازی های مهمی را پیش رو دارند. قرمز پوشان باید چهارشنبه شب ۱۰ مهر ۱۳۹۸ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سالزبورگ به میدان بروند تا شکست هفته نخست لیگ قهرمانان برابر تیم ناپولی را به دست فراموشی بسپارند. در ادامه لیورپول در هفته هشتم لیگ برتر باید در خانه به دیدار لستر سیتی برود که هدایت این تیم را برندان راجرز بر عهده دارد و در صورت پیروزی این تیم هشتمین برد متوالی خود را جشن خواهد گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل