نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رضایت یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از برد مقابل چلسی در هفته ششم لیگ جزیره

1 17

تیم های فوتبال چلسی و لیورپول در هفته ششم لیگ جزیره شب گذشته۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و تیم لیورپول توانست با نتیجه دو بر یک بر یاران فرانک لمپارد چیره شود. یورگن کلوپ سرمربی قرمز پوشان در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص این مسابقه ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

هفته ششم لیگ جزیره برای یورگن کلوپ و لیورپول ؛ شش مسابقه شش پیروزی!


خلاصه بازی : در این بازی ابتدا ترنت الکساندر- آرنولد با پاس گل محمد صلاح گل اول این دیدار را در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند. ۱۶ دقیقه بعد روبرتو فیرمینو با پاس گل اندرو رابرتسون صاحب موقعیت شد و گل دوم لیورپول را در دقیقه ۳۰ وارد دروازه چلسی کرد. در ادامه چلسی تلاش خود را بیشتر کرد و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان از آن آبی پوشان بود. آن ها در ابتدا یک گل زدند که توسط داور ویدئویی یا همان VAR مردود اعلام شد و پس از آن در دقیقه ۷۱ سزار آزپیلیکوئتا به انگولو کانته پاس داد و او نیز با یک شوت سهمگین و زیبا دروازه لیورپول را گشود. بعد از این گل چلسی موقعیت های زیادی داشت که یک به یک از دست رفتند و بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود لیورپول به اتمام رسید.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز در کنفرانس خبری بعد از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

در کل بازی خوبی را از هر دو تیم مشاهده کردیم ولی در نهایت یک تیم پیروز میدان خواهد شد. به این پیروزی نیاز داشتیم تا خود را در صدر جدول تثبیت کنیم. در دقایقی بسیار خوب بودیم. البته که چلسی هم لحظات خوب خود را داشت. دو گل فوق‌ العاده به ثمر رساندیم و می‌ توانستیم شانس‌ های بیشتری هم خلق کنیم. البته چلسی گل خوبی به ثمر رساند. از بازی شاگردانم رضایت دارم و هر آن چه که گفته بودم را اجرا کردند.


یورگن کلوپ در خصوص جو ورزشگاه افزود:

استمفورد بریج، ورزشگاه دشواری برای بازی کردن است و هواداران نیز کار را برای تیم ها سخت تر می کنند. با این حال ما پیروزی بزرگی را در این ورزشگاه به دست آوردیم. انتظار داشتم برای همه چیز بجنگیم. تمام تمرکز ما روی فوتبال بازی کردن بود و بچه‌ها بسیار خوب کار کردند. گل اول می‌توانست یک شوت مستقیم باشد، اما با کمی تغییر جهت، کار برای کپا سخت شد. آنالیزور‌ های ما کار فوق‌ العاده‌ای درباره ضربات آزاد انجام داده‌ اند. این پیروزی خارج از خانه آن هم در برابر چلسی بسیار ارزشمند بود و امیدوار هستم بتوانیم در ادامه به همین شکل به کار خود ادامه دهیم.

آیا بازی تیم های منچستر سیتی و واتفورد را مشاهده کردید؟ منچستر توانست هشت گل به ثمر برساند.

واقعاً می‌خواستم گل‌های‌ اشان را ببینم. منچسترسیتی بسیار خوب است. این را می‌ دانیم و اتفاقی که برای واتفورد افتاد، ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید. شاگردان گواردیولا در لحظاتی فوق‌ العاده هستند. ما هم تیم بدی نیستیم و می‌ خواهیم شرایط را برای‌ اشان سخت کنیم. فکر نمی‌کنم جنگ قهرمانی محدود به دو تیم باشند. ۳۲ بازی باقی مانده است. در چنین بازی‌ هایی باید از فرصت‌ ها نهایت بهره را برد و در بازی های بزرگ خود را آماده هر اتفاقی کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل