نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یورگن کلوپ : دیدار لیورپول با آرسنال یکی از سخت ترین چالش های ما خواهد بود

21 10

تیم های فوتبال لیورپول و آرسنال امروز در هفته سوم لیگ جزیره از ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف یکدیگر می روند و یورگن کلوپ سرمربی قرمز پوشان در کنفرانس خبری قبل از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یورگن کلوپ و لیورپول صاحب سومین پیروزی خود در هفته سوم خواهند شد؟!

این بازی که در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول آنفیلد از ساعت ۲۱:۰۰ آغاز می شود و قضاوت این بازی را آنتونی تایلر بر عهده دارد.
لازم به ذکر است تیم لیورپول از دو بازی قبلی خود با دو پیروزی ۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه اول جدول قرار دارد و تیم آرسنال نیز با شرایط مشابه و با کسب دو پیروزی در رتبه دوم جدول جای دارد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:


نظرتان در خصوص شرایط بازی با آرسنال؟

آن ها در حال حاضر شرایط خوبی دارند. فکر می کنم پپه را از ابتدا در بازی قرار دهند و ترکیب متفاوت تری را به زمین بفرستند. از آن جایی که تیم ما هم همیشه هجومی بازی می کند فکر می کنم که تغییر رویه در کار آن ها باشد. ما هم باید شرایط آن ها را آنالیز کنیم و به آن ها اجازه استفاده از موقعیت هایشان را ندهیم. آن ها امسال سرعت بالایی را پیدا کردند و نباید به آن ها برای حمله فضا داد. هدف ما پیروزی در برابر آرسنال است و آن ها نیز با همین هدف پا به میدان خواهند گذاشت و از این رو چالش بزرگ و سختی را در پیش خواهیم داشت.

نظرتان در خصوص تمدید قرارداد الکس اوکسلید چمبرلین؟

او در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد و می توانم بگویم بهترین فرمی است که تاکنون از او دیده ام. این تمدید قرار داد نیز برای لیورپول بسیار خوب بود و او می تواند برای ما مفید باشد و در طول فصل قطعا به او نیاز پیدا خواهیم کرد. دو فصل پیش او مصدوم شد ولی اکنون وضعیت خوبی دارد و در آمادگی کامل به سر می برد. وقتی می گویم اوضاعش خوب است فقط در خصوص وضعیت جسمانی صحبت نمی کنم او روحیه خوبی را نیز دارا می باشد که ما به آن احتیاج داریم.

شرایط تیم یورگن کلوپ به چه صورت است؟

ما به خوبی تمرینات لازم را انجام دادیم و امیدوار هستم حاصل این تلاش را در زمین نشان دهم زیرا بسیار روی مسائل تاکتیکی و فنی نیز زمان گذاشتیم. در واقع سه روز طی هفته گذشته وقت داشتیم تا روی این چیزها و بهبود برخی مسائل کار کنیم. تاکید من همواره بر روی تمرین کردن در شرایط خوب است و به نظرم هفته خوبی را گذراندیم. مزیت بازی با آرسنال هم این است که ما از حمایت تماشاگران بهره می بریم و این به نفع ماست. بخشی از کار ما که از انجام آن خوشحال بودم، برداشتن قدم بعدی و رسیدن به سطح واقعی مان بود و این چیزی است که در حال تلاش برای انجامش هستیم. این بدان معنی نیست که فصل را عالی شروع کرده ایم ولی به هر حال می توانیم پیشرفت کنیم. عالی بودن در حال حاضر مهم نیست؛ مهم این است که آمادگی کاملی داشته باشیم زیرا تا انتهای فصل مسیر طولانی در پیش داریم و فقط در ابتدای فصل نیز که به این آمادگی احتیاج پیدا خواهید کرد.

نظرتان در خصوص دیدار سوپر کاپ با چلسی؟

خوشبختانه در ضربات پنالتی توانستیم چلسی را ببریم و از این بابت خوشحال هستم ولی شاید همیشه شرایط و شانس آن گونه به ما روی نیاورد. به همین خاطر است که می گویم باید میزان آمادگیمان را از همین ابتدا بالا ببریم.


نظرتان در خصوص پیر امریک اوبامیانگ که قبلا شاگرد شما بوده و در حال حاضر با لباس آرسنال او را در مقابل خود خواهید دید ؟

از نظر من مهار او کار دشواری است و ما باید برای مهار او هر چه توان داریم را بگذاریم. او ضعفی در بازی اش ندارد و ما قبلا هم در مقابل او موفق ظاهر شدیم. کافی است رویه موفق قبل را کامل تر برای او اعمال کنیم.
قبلا که در تیم دورتموند شاگرد من بود ابتدادر پست وینگر بازی می کرد ولی بعد تر که روبرت لواندوفسکی از دورتموند رفت، به دنبال شماره ۹ می گشتیم. درباره این موضوع زیاد فکر کردیم و بعد اوبامیانگ آمد و به عنوان وینگر بازی کرد. سپس فهمیدیم که او مهاجم نوک خوبی است و همان شماره ۹ است. به این شکل نبود که او به سرعت به مهاجم نوک تبدیل شود، او پیشرفت کرد و بازی اش را توسعه داد و به یک ماشین گلزنی تبدیل شد. باید بگویم که تمام کنندگی او فوق العاده است. تمام کنندگی اوبامیانگ با سرعتی که در اختیار دارد، ترکیب جالبی را به وجود می آورد.

نظرتان در خصوص بازار نقل و انتقلات تابستانی؟

سوال من این است که چرا نباید همزمان این پنجره نقل و انتقالات باز و بسته شود و فقط برای انگلیس زودتر به پایان می رسد. به نظرم برای همه لیگ ها تا قبل از شروع فصل باید تمام شود تا تیم ها دچار مشکل نشوند ولی این که همه بتوانند این کار را انجام دهند و در انگلیس بسته باشد برایم قابل پذیرش نیست زیرا واقعا شاید تیم ها را دچار مشکل کند. لیگ جزیره با باقی لیگ ها چه تفاوتی دارد.

کلوپ در خصوص اینکه امری گفته بود دوست ندارد برابر تیمی مانند لیورپول قرار گیرد گفت:

قطعا او شوخی کرده است و چیزی که در فکرش هست اینی نیست که بیان کرده. خوب است که ما تیمی باشیم که کسی دوست نداشته باشد با ما دیدار کند ولی این صحبت او جدی نبوده است.

آلیسون کی به ترکیب باز خواهد گشت؟

او در حال حاضر در شرایط خوبی است و به نظرم می تواند زودتر به تمرینات باز گردد ولی نمی توانم زمانش را به شما بگویم چون شرایط او باید بررسی شود و نمی خواهیم برای بازگشتش فشاری را وارد کنیم زیرا سلامتی و بهبودش به صورت کامل برای ما از همه چیز هم تر است. مهم ترین چیز در خصوص او این است که فکر می کنم او دیگر با عصا راه نمی رود و به نظر می رسد شرایط اش رو به بهبود است.

نظرتان در خصوص کوتینیو که به بایرن مونیخ ملحق شد؟

از نظر من فیلیپ بازیکن خوب و مسلطی است و بایرن می تواند از او بهره لازم را ببرد زیرا او شاگرد من بوده و من او را به خوبی می شناسم. به نظرم مهمترین خصوصیت کوتینیو این است که درک فوق العاده ای از وضعیت زمین و بازی دارد و خیلی سریع می تواند تصمیم بگیرد. به نظر می رسد که در بایرن مونیخ با پست شماره ۱۰ به میدان می رود که در تیم من این پست در اختیارش نبود. او علاوه بر پست شماره ۱۰ که مورد علاقه خودش نیز هست می تواند در پست شماره ۸ و وینگر چپ هم بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد زیرا او در فضای بسته و کم سرعتی عمل می کند و این می تواند برای هر تیمی مفید باشد. او از هر جایی از زمین هم می تواند به خوبی شوت بزند که من از زمان الکس دلپیرو به بعد واقعا این مهارت را در کسی جز کوتینیو مشاهده نکردم. به نظر من بایرن مونیخ نیز انتخاب خوبی برای او محسوب می شد و بایرن هم به وجود بازیکنی مثل کوتینیو احتیاج داشت. فیلیپ فقط باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد و بایرن نیز متقابلا از کیفیت او استفاده کند تا ستاره جدیدی را در تیم خود پرورش دهد.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی امروز تیم های لیورپول و آرسنال رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل