نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا قهرمان رقابت های یورو جوانان شد

02452045

تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا دیشب با شکست تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان با نتیجه ۲ بر ۱ برای پنجمین بار به مقام قهرمانی یورو جوانان رسید.

تیم ملی اسپانیا در ابتدا در گروه A با تیم های لهستان، بلژیک و ایتالیا هم گروه بود و در مسابقات برگزار شده گروهی در ابتدا در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۸ به مصاف ایتالیا رفت که با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب این تیم شد. ولی بعد از آن در ۲۹ خرداد و ۱ تیر به ترتیب با تیم های بلژیک و لهستان مسابقه داد که ۲-۱ و ۵-۰ آن ها را مغلوب کرد و با ۶ امتیاز به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کرد. در مرحله نیمه نهایی در مقابل فرانسه در تاریخ ۶ تیر صف آرایی کردند که با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ فرانسه را در هم کوبیدند. گل های اسپانیا را در این دیدار مارک روکا در دقیقه ۲۸، میکل اویارسابال در دقیقه ۴۵+۵ از روی نقطه پنالتی، دنی المو در دقیقه ۴۷ و بورخا مایورال در دقیقه ۶۶ به ثمر رساندند و تک گل آلمان را نیز در ابتدا ژان فلیپ ماتتا در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه اسپانیا کرد.

بازی فینال :
در بازی برگزار شده فینال دیشب ۰۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ دو تیم در ورزشگاه فریولی ایتالیا اودینه، به قضاوت سردان جوانوویچ به مصاف هم رفتند. سرمربی تیم اسپانیا آقای خوزه لوییس دلا فونته و سرمربی تیم ملی آلمان استفن کونتز می باشد.

اسپانیا بار دیگر قهرمان رقابت های یورو جوانان


اسپانیا خیلی زود به گل رسید. فابیان رویز با پاس گل میکل اویارسابال در دقیقه ۷ نتیجه را برای اسپانیا ۱ بر صفر کرد. در دقیقه ۳۳ خسوس وایخو به دلیل خطا بر روی بازیکن آلمان کارت زرد دریافت کرد. نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه داشت که دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. اولین تعویض بازی در دقیقه ۵۵ برای اسپانیا رقم خورد. میکل اویارسابال به بیرون و کارلوس سولر به زمین آمد. در دقیقه ۶۱ اولین تعویض آلمان به ثبت رسید. زوئات زردار به بیرون و فلورین نویهاوس به زمین آمد. در دقیقه ۶۹ دنی اولمو بازی را برای اسپانیا ۲ بر ۰ کرد و دومین گل این تیم رقم خورد. اونای نونیز از اسپانیا دومین کارت زرد را در دقیقه ۷۱ دریافت کرد. یک دقیقه بعد دومین تعویض اسپانیا صورت گرفت.بورخا مایورال در دقیقه ۷۲ به جای پابلو فورنالس وارد زمین شد. برای آلمان نیز مارکو ریچر به جای لوین اوزتونالی پا به میدان گذاشت. فابیان روئیز در دقیقه ۷۸ به عنوان آخرین تعویض اسپانیا از زمین خارج شد و به جای او میکل مرینو داخل زمین شد. ماکسیمیلیان اگشتاین از آلمان سومین تعویض کونتز بود و لوکاس انمچا به جای او وارد شد. سومین دریافت کننده کارت زرد باز هم از تیم اسپانیا بود و داور در دقیقه ۸۳ به آنتونیو سیورا کارت داد. در دقیقه ۸۸ فلورین نویهاوس به ندیم امیری پاسی را داد که امیری گل اول تیم اش را به ثمر رساند و ترس بر جان اسپانیا افتاد. زیرا آن ها برای این قهرمانی با حداقل گل از حریف جلو بودند و تنها ۳.۴ دقیقه تا پایان مسابقه زمان باقی مانده بود. آلمان که چیزی برای از دست دادن نداشت بی مهابا در دقایق آخر حمله کرد و در نهایت با همان نتیجه ۲ بر ۱ اسپانیا پیروز نبرد با آلمان شد و پنجمین قهرمانی خود در این رقابت ها را جشن گرفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل