نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ حواشی ادامه‌دار گرت بیل و دوری از ترکیب فیکس رئال مادرید

876345

گرت بیل ، ستاره ولزی رئال مادرید باز هم حاشیه‌ساز شده است و در گفتگویی اعلام کرد حضور در عرصه ملی برای وی از باشگاهی مهم تر است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

گرت بیل بارها از سوی مطبوعات و هواداران رئال مادرید به این متهم شده که این باشگاه به اندازه تیم ملی ولز برای وی اهمیت ندارد و او با جدیت برای کهکشانی‌ها بازی نمی‌کند. حالا گرت بیل بخش از این اتهام را تایید کرد، اما مدعی شد در هر تیمی که باشد با تمام وجود به میدان می رود. گرت بیل گفت:

من قطعا با هیجان بیشتری برای ولز نسبت به رئال مادرید بازی می‌کنم. من از زمان حضور در رده زیر ۱۷ ساله‌ها با بیشتر بازیکنان قدیمی تیم ملی هم بازی بوده‌ام و شرایط مثل این است که یکشنبه با دوستان خود در پارک بازی کنید و همه چیز طبیعی است. در اردوی ولز من به زبان خودم صحبت می‌کنم و احساس راحتی بیشتری دارم، اما این وظیفه من در زمین را تغییر نمی‌دهد و هر جا که باشم با تمام توان بازی خواهم کرد.

گرت بیل تا زمان جدایی از رئال مادرید نیمکت‌نشین خواهد بود؟

گرت بیل تا زمان جدایی از رئال مادرید نیمکت‌نشین خواهد بود؟
گرت بیل در مورد انتقاد مطبوعات اسپانیا در مورد علاقه بیشتر وی به گلف بازی کردن نسبت به حضور در ترکیب رئال مادرید گفت:

صادقانه بگویم در مورد برخی از عکس‌ها و چیزهایی که دوستانم برای من ارسال می‌کنند فقط می‌خندم و به نظرم مسخره می‌آید. گاهی مردم متوجه نمی‌شوند در مورد چه چیزی حرف می‌زنند و به نظر من این مسائل تنها خنده‌دار است.

بیل یکی از پرحاشیه ترین ماه‌های فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد. او ۲۷ روز نه در بازی‌های رئال حاضر بود و نه حتی در تمرینات گروهی این تیم. بهانه او مصدومیت بود ولی چند روز پیش توانست در تمرینات تیم ملی ولز بدون هیچ مشکلی حاضر شود و نشان داد که مصدومیتی اگر داشته، آن را پشت سر گذاشته است. در اسپانیا ستاره ولزی را به کم‌تعهدی نسبت به رئال متهم می‌کنند و خود او نیز در نشست خبری روز گذشته خود تایید کرد که از بازی برای ولز بیش از رئال لذت می‌برد.

چندی پیش پدراک میاتوویچ زننده گل قهرمانی هفتم رئال در چمپیونزلیگ در مورد بیل گفته بود:

شنیده‌ام بیل شخصیت خاصی دارد. او را خیلی خوب نمی‌شناسم ولی چیزهایی که در مورد او می‌شنوم، عجیب هستند. بیل مشغولیت‌هایی است که برای او از رئال مهم‌ترند. بیل اول به گلف و تیم ملی ولز فکر می کند و سپس رئال مادرید. هرگز نمی‌توان فهمید که می‌توان روی او حساب کرد یا خیر. نمی‌توان متوجه شد که انگیزه بازی کردن دارد یا اینکه بی‌میل است ولی به طور مشخص هر زمان برای رئال بازی کرده، تاثیرگذار بوده است. مشکل اینجاست که برای او، رئال در درجه اول اهمیت قرار ندارد. باشگاه قصد فروش او در تابستان را داشت ولی نتوانست. معتقدم باید تصمیمی قاطع در مورد بیل اتخاذ شود.

ستاره ولزی در نشست خبری بازی ولز و آذربایجان و در واکنش به حرف های میاتوویچ گفت:

ببینید، منتقدان در مورد من عقیده خود را دارند. حرف های میاتوویچ نیز یکی دیگر از انتقادات موجود از من است. خوب یا بد، هر حرفی در مورد من زده شود، به فروش روزنامه های‌شان کمک می‌کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل