نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مارکا مدعی شد؛ کیلیان امباپه و تلاش برای پیوستن به رئال مادرید

0145456

به نوشته خوزه فلیکس دیاز از مارکا، علی رغم تمام تلاش های ناصر الخلیفی و کادر فنی تیم پاری سن ژرمن به نظر می رسد کیلیان امباپه قصد دارد از این تیم جدا شود و از تیم رئال مادرید به عنوان مشتری سفت و سخت او می توان نام برد.

او که با همین سن و سال کم علاوه بر کسب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ همراه تیم فرانسه، در طی سه سالی نیز که در تیم پاری سن ژرمن فرانسه نیز حضور دارد هر سه بار قهرمان لیگ ۱ فرانسه شده است ولی از کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بازمانده است که به نظر می رسد این جام برای او اهمیت زیادی دارد. او امسال مشتری های زیادی را در پی خود می بیند که مهم ترین آن تیم رئال مادرید است و این بازیکن گران قیمت در صورت انتقال به تیم رئال مادرید قطعا به یکی از گران ترین انتقالات تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد ولی از آن که فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید رابطه حسنه و نزدیکی را با سران پاری سن ژرمن دارد دوست ندارد این بازیکن جوان را به زور پول و بدون رضایت کادر پاریسی ها وارد جمع کهکشانی ها کند و از آن جایی که کادر فنی تیم پاری سن ژرمن از این انتقال راضی نیستند ولی رئال مادرید پیشنهاد بالایی مالی به آن ها جهت انتقال او داده اند، این نقل و انتقال در هاله ای از ابهام و نا مشخص قرار دارد چرا که هنوز اخبار جدی پیرامون رد پاریسی ها یا تایید کهکشانی ها به گوش نخورده است. کهکشانی ها که در این تابستان در حالی که هنوز به صورت جدی حتی مذاکرات باشگاه های دیگر شروع نشده فعلا رکورد نقل و انتقالات را شکسته اند و حدود ۴۰۰ میلیون یورو و حتی بیشتر صرف خرید بازیکن های جدید همانند ادن هازارد، لوکا یوویچ، مندی و چندین ستاره دیگر کرده اند و به نظر می رسد هنوز این خرید ها ادامه خواهد داشت و گزینه هایی از قبیل پوگبا، امباپه، اریکسن و حتی ده لیخت نیز به گوش می خورد و باید دید آیا پرز موفق می شود که این فوق ستاره جوان را به مادرید بیاورد یا خیر.

کیلیان امباپه ، کهکشانی بعدی رئال مادرید ؟


به گزارش نشریه مذکور در حال حاضر یکی از منابع نزدیک به او در باشگاه اعلام کرده که کسب عنوان لیگ قهرمانان اروپا برای این بازیکن بسیار مهم است و او نتوانسته در پاریس رویاهای خود را محقق سازد و قصد تمدید ندارد. او که در سال ۲۰۱۷ بین پاریس و مادرید، پاریسی ها را انتخاب کرد به نظر می رسد از این باشگاه خسته و خواستار جدایی شده است. چند هفته پیش بود که او درخواست داشتن مسئولیت و نقشی بزرگ‌تر در تیمش شد و پس از چند روز، ناصر الخلیفی رییس قطری این باشگاه اعلام کرد او در فصل آینده قطعا در پاری سن ژرمن می‌ماند و به تمام شایعات پایان داد اما نتوانست قولی برای فصل بعد از آن بدهد و همین دلیل به نظر می رسد این بازیکن ۱۹ ساله و جوان فرانسوی را آزره خاطر کرده است.زیرا از قرارداد او با این فصل مجموعا سه سال باقی مانده است و سران پاری سن ژرمن هیچ چیزی در خصوص آینده این بازیکن بعد از او اعلام نکرده اند و این بدین معنی است که بعد از این دو فصل در صورت داشتن مشتری بهتر او را خواهند فروخت.

مصاحبه هفته گذشته ناصر الخلیفی در صورتی بود که رئال مادرید به شدت بر روی خرید این بازیکن تاکید داشت و از آن جایی که رابطه این دو باشگاه با هم بسیار خوب است و پرز قصد خراب کردن آن را ندارد، به حرف خلیفی احترام گذاشت و بعد از آن خبرگزاری ها اعلام کردند که امباپه به احتمال قوی فصل بعد راهی مادرید خواهد شد. ولی امروز این نشریه و منبع نزدیک به او اعلام کردند او به زودی تصمیم جدایی دارد. با توجه به این قضیه محتمل ترین گزینه برای او رئال مادرید است زیرا فلورنتینو پرز قطعا به تیم دیگری اجازه نخواهد داد که او را به خدمت بگیرند و خود این ستاره نیز قبلا چراغ سبز به کهکشانی نشان داده و به خاطر افتخارات فراوانی که رئال در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده و با خرید چند بازیکن جدید نیز شاید فصل بعد این عنوان را کسب کند و برای خود امباپه کسب این جام و داشتنش در کارنامه افتخاراتش بسیار مهم است به نظر می رسد در صورت جدایی و اجازه پاریسی ها او به مادرید منتقل شود. او که چند روز پیش نیز از سوی وبسایت ترانسفر مارکت با ارزش ترین بازیکن دنیا نیز انتخاب شد باید دید برای تامین مخارج مالی او از طرف رئال مادرید که تاکنون خریدهای گرانی را انجام داده است چه تدبیری اندیشیده خواهد شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل