نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ بررسی گروه B با حضور آرژانتین، کلمبیا، پاراگوئه و قطر

111

ویژگی های خاص فوتبال بار دیگر تورنمنتی را به همه نشان خواهد داد، تورنمنتی که هیچ یک از بازیکنان دوست ندارند آن را از دست بدهند. قاره آمریکا بار دیگر با برگزاری رقابت های کوپا آمریکا به لرزه در خواهد آمد، تورنمنتی که قدیمی ترین تورنمنت فوتبال ملی در تاریخ است. به همین منظور تیم های شرکت کننده در این رقابت ها به زودی اسامی بازیکنان منتخب برای حضور در این رقابت ها را اعلام خواهند کرد.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

رقابت سخت برای صعود از گروه دوم رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹

به همین منظور مربیان هر تیم به دنبال انتخاب بهترین ها برای رسیدن به هدفشان هستند. اسامی که در ادامه آن ها صفت هایی همچون کشنده، مرگبار، ایمن و … با توجه به پستی که در زمین دارند، به چشم می خورد. هر یک از این اسامی می توانند در هر تیم زوجی را تشکیل دهند که قاره را به لرزه بعد از گروه اول، به بررسی گروه دوم این رقابت ها با حضور تیم های آرژانتین، کلمبیا، پاراگوئه و قطر خواهیم پرداخت.

کلمبیا؛ رادامل فالکائو و جیمز رودریگز مهره های اصلی هستند

کارلوس کی روش، مربی جدید کلمبیا تیمش را یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در این جام می داند و اعتقاد دارد با حضور بازیکنان با کیفیت در تیم ملی کلمبیا می توانند نتایج خوبی در این رقابت ها به دست بیاورند. فالکائو و خامس رودریگز دو مهره کلیدی این تیم در رقابت های کوپا آمریکا می باشند. فالکائو با ۳۳ گل ملی و رودریگز با ۲۲ گل ملی تنها در ۲۴ بازی به میدان رفته با پیراهن تیم ملی کشورش، می توانند خط دفاعی تیم های حاضر در کوپا آمریکای ۲۰۱۹ را آزار دهند. کلمبیا ۱۸ سال پیش برای آخرین بار موفق شده بود قهرمان این رقابت ها شود. نکته جالب این جام که در خود کشور کلمبیا برگزار شده ، قهرمانی “تب زرد” بدون دریافت گل بود.

آرژانتین؛ مسی و دی ماریا زوج هجومی آلبی سلسته

لیونل مسی با وجود انتقاد های فراوانی که به او برای کیفیت بازی اش در دیدار های ملی شده است، همچنان امید اول آرژانتینی ها در زمین بازی می باشد. مسی در ۱۲۹ بازی ملی ۲۵ گل به ثمر رسانده و ۴۰ پاس گل به هم تیمی های خود داده است. آنخل دی ماریا وینگر سرعتی باشگاه پاری سن ژرمن نیز با ۲۵ گل و ۲۰ پاس گل می تواند نقش مهمی در حملات آرژانتینی ها در کوپا آمریکا داشته باشد.

پاراگوئه؛ سانابریا و رومرو امید های گل زنی تیمشان در کوپا آمریکا

ادواردو بریزو، سرمربی جدید تیم ملی پاراگوئه با اینکه فرصت کافی برای آماده سازی تیمش را نداشته است، امیدوار است با دو بازی دوستانه ای که قبل از رقابت های کوپا آمریکا داشته است به ترکیب مد نظر خود برسد و بتواند عملکرد خوبی در این جام داشته باشد. بریزو اهل کشور آرژانتین می باشد و در مقاطعی کوتاه به عنوان سرمربی روی نیمکت سویا و اتلتیک بیلبائو نشسته بوده است. از تونی سانابریا و آنخل رومرو به عنوان بازیکنان کلیدی پاراگوئه در این رقابت ها یاد می کنند.

قطر؛ با موئز علی قطر می خواهد شگفتی ساز شود

موئز علی ستاره ۲۲ ساله قطر امید اصلی این تیم برای گلزنی در رقابت ها می باشد. موئز موفق شده بود ۹ گل از ۱۹ گل تیمش در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را به ثمر برساند. در کنار او اکرم عفیف با ۱۰ پاس گل بهترین پاسور این جام شده بود و زوج موئز و عفیف می تواند خط حمله خطرناکی برای تیم های حاضر در رقابت های کوپا آمریکا باشد. قطر موفق شد در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ با شکست ژاپن در دیدار نهایی قهرمان شود. باید دید قطر می تواند در گروه سخت خود به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند یا خیر.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل