نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش بینی بازی آرژانتین – کلمبیا

arg

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از گروه دوم در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری فونته نوا تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی مقابل تیم ملی کلمبیا تحت هدایت سرمربی جدیدش کارلوس کیروش قرار می گیرد. بازی راس ساعت ۲:۳۰ بامداد روز یکشنبه ۲۶ خرداد به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ آرژانتین – کلمبیا

وضعیت و نکات آماری تیم آرژانتین

استبان آندرادا دروازبان تیم بوکاجونیورز در تمرینات اخیر آرژانتین از ناحیه زانو مصدوم شده و انتظار می رود او تنها غایب آرژانتین در اولین بازی این تیم در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ باشد.

در پست دفاع چپ به نظر می رسد لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین، مارکوس آکونا را بالاتر از نیکولاس تاگلیافیکو در ترکیب قرار دهد. گویدو رودیگز و ماتیاس سوارز نیز در بازی های اخیر نمایش های خوبی از خود به جا گذاشته اند و ممکن است شاهد حضور آنها در ترکیب اصلی آرژانتین باشیم.

لاتارو مارتینز که در بازی دوستانه برابر نیکاراگوئه به عنوان یار تعویضی دو گل به ثمر رساند فشار سنگینی بر سرخیو آگوئرو برای رسیدن به ترکیب اصلی وارد می کند اما به نظر می رسد مهاجم سیتیزن ها را بازیکن فیکس آلبی سلسته ببینیم.

در پست بال تهاجمی چپ رقابت شدیدی میان سه بازیکن آرژانتینی وجود دارد. از میان آنخل دی ماریا، روبرترو پریرا و رودریگو دی پائول احتمالا یکی را در ترکیب اصلی آرژانتین ببینیم.

تیم ملی آرژانتین در پنج بازی اخیر خود مقابل کلمبیا موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است.

وضعیت و نکات آماری تیم کلمبیا

تیم ملی کلمبیا بدون هیچ مصدومی پا به کوپا آمریکا ۲۰۱۹ خواهد گذاشت.

هیچ شکی وجود ندارد که با این فرم خوب دوان زاپاتا شایسته حضور در ترکیب اصلی کلمبیا است اما در رقابت با کاپیتان تیم رادامل فالکائو، ممکن است زاپاتا را در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی در بازی ببینیم.

رقابت سنگینی برای حضور در مرکز خط میانی کلمبیا میان گوستاوو سوئلار، ویلمار باریوس و جفرسون لرما وجود دارد. به نظر می رسد تنها یکی از این سه بازیکن در ترکیب اصلی کلمبیا حضور داشته باشد.

ماتئوس اریبه با به ثمر رساندن دو گل در دیدار دوستانه مقابل پرو به نظر می رسد جایگاه خود را به عنوان بازیکن فیکس قطعی کرده باشد. انتظار می رود خوان کوادرادو را در سمت راست خط میانی و پشت سر خامس رودریگز ببینیم.

کلمبیا در پنج دیدار اخیر مقابل آرژانتین در گلزنی ناکام بوده است. سه تا از این پنج دیدار با نتیجه بدون گل خاتمه یافته است.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل