نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ کلمبیا ۱-۰ پاراگوئه؛ صعود بی دردسر شاگردان کارلوس کیروش

coll

از گروه دوم رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ در استادیوم فونته نوا تیم های ملی کلمبیا و پاراگوئه در آخرین دیدار گروهی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تک گل گوستاوو سولار به سود کلمبیا به پایان رسید تا آن ها با گرفتن تمامی امتیازات مرحله گروهی را به عنوان صدرنشین به پایان برسانند.

پیروزی تیم ملی کلمبیا مقابل پاراگوئه و صعود به مرحله حذفی رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹

گوستاوو سولار زننده تک گل بازی

کارلوس کیروش سرمربی تیم کلمبیا در این بازی به سایر بازیکنان خود که در این تورنومنت زیاد به آن ها فرصت بازی نرسیده بود میدان داد و با یک برد اقتصادی دیگر، با ۹ امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کرد. علی رغم تغییرات گسترده ای که کیروش در این بازی به وجود آورده بود و نسبت به دو بازی گذشته تیمش ۱۰ تغییر درون میدان مسابقه ایجاد کرده بود باز هم کلمبیا تیم برتر زمین بود. اواسط نیمه اول بود که گوستاوو سولار که تنها ششمین تجربه ملی خود را تجربه می کرد با یک شوت محکم پای راست توانست تفاوت را میان دو تیم ایجاد کند. در نیمه دوم کلمبیا باز هم نبض بازی را در دست داشت و می رفت که در دقیقه ۶۹ برتری خود را دو گله کند. پاس با بیرون پای زیبای خامس رودریگز در محوطه جریمه به لوئیز دیاز رسید تا دروازه باز شود اما در بازبینی ویدئویی مشخص شد توپ به دست بازیکن برخورد کرده تا گل مردود اعلام شود. با این برد کلمبیا ۹ امتیازی شد و حالا باید منتظر تیم دوم گروه سوم بماند. پاراگوئه هم با دو امتیاز شانس اندکی برای صعود از مرحله بعدی دارد و باید دید در پایان بازی های امشب گروه سوم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

شرح گل ها:

گوستاوو سولار (۳۱): سولار در اولین بازی خود در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ با اولین شوت و اولین لمس توپ در محوطه جریمه حریف با یک شوت پای راست محکم دروازه پاراگوئه را باز کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل