نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ برزیل ۲-۰ آرژانتین؛ جشن و پایکوبی زردها برابر چشمان مسی

0245645

بت کارت- در یکی از حساس ترین بازی های برگزار شده در کوپا آمریکا ، تیم ملی برزیل موفق شد با درخشش گابریل ژسوس با ۲ گل برابر آرژانتین به برتری برسد و یک قدم دیگر به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک تر شود.

در این دیدار که در ماراکانا برگزار می شد، برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و فیرمینو در همان دقیقه ۲ بازی، یک موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد اما در نهایت داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد. برتری تیم میزبان ادامه داشت اما در دقیقه ۱۲، این آرژانتینی ها بودند که می توانستند به گل اول بازی برسند ولی ضربه پاردس به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازیکنان آرژانتین ابتکار عمل را در دست گرفته بودند، این برزیل بود که در دقیقه ۱۹ به گل رسید. حرکت خوب دنی آلوس و پاس او به سمت راست با پاس در عرض فیرمینو به دهانه دروازه همراه شد و گابریل ژسوس با یک ضربه بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد. بعد از این گل آرژانتینی ها تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۳۰ به گل تساوی برسند اما ضربه سر سرخیو آگوئرو، روی ارسال خوب مسی، به تیر دروازه آلیسون برخورد کرد. در دقایق پایانی نیمه او ل بازی متعادل تر شد اما باز هم این آرژانتین بود که صاحب موقعیت بهتری برای گلزنی شد ولی در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری ۱-۰ سلسائو به پایان رسید. نیمه دوم را آرژانتین هجومی آغاز کرد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه ۵۷ آرژانتین تا آستانه باز کردن دروازه برزیل پیش رفت اما این بار هم ضربه مسی به تیر دروازه برخورد کرد و این فرصت از دست رفت. حملات آرژانتینی ها برای زدن گل تساوی ادامه داشت اما این تیم میزبان بود که در دقیقه ۷۱ به گل دوم دست پیدا کرد. روی یک ضد حمله سریع بود که گابریل ژسوس با یک فرار عالی و به هم ریختن مدافعان آرژانتین، فیرمینو با صاحب موقعیت کرد و او هم به راحتی با ضربه بغل پا، حساب کار را ۲-۰ کرد. در ادامه مسابقه باز هم آرژانتینی ها تمام تلاششان را کردند ولی به نتیجه ای نرسیدند و سلسائو موفق شد یک قدم دیگر به پیروزی در این دیدار به قهرمانی در کوپا آمریکا نزدیک تر شود.

لیونل مسی مغلوب تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا


شرح گل ها:

ژسوس – ۱۹ (برزیل): دنی آلوز، توپ را در سمت راست به فیرمینو رساند. سانتر زمینی این بازیکن را ژسوس در برابر دروازه به گل اول بازی تبدیل کرد.
فیرمینو – ۷۱ (برزیل): ژسوس پا به توپ به سمت دروازه حریف یورش برد. او دو بازیکن آلبی سلسته را پشت سر گذاشت و با یک پاس زمینی فیرمینو را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم برزیل هم به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پیش بینی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل