نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ شیلی ۰-۳ پرو؛ سفید و قرمزها شگفتی آفریدند

51410425

در چارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ تیم های شیلی و پرو در مرحله نیمه نهایی بامداد ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰ به مصاف یکدیگر رفتند که تیم پرو در کمال ناباوری، مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم شیلی را با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ شکست داد و حریف برزیل در فینال این دوره رقابت ها شد.

این بازی ساعت ۰۵:۰۰ بامداد دیشب به وقت تهران در استادیوم آرنا دو گرمیو در حضور ۳۳۰۵۸ هزار نفر به قضاوت ویلمار روندان برگزار شد، تیم پرو موفق شد با گل های ادیسون فلورس، یوشیمار یوتون و پائولو گررو شیلی مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بر دارد و شگفتی ساز شود.

سرمربی های دو تیم و ترکیب بازی:
آقای ریکاردو کارگا به عنوان سرمربی پرو بازیکنانش را با ترکیب ۴-۲-۳-۱ و آقای رینالدو روئدا سرمربی شیلی با ترکیب ۴-۳-۳ به میدان مسابقه فرستادند.

شرح گل ها:
گل اول پرو: در دقیقه ۲۱ آندره کاریو به شکل ناقص روی توپ اثر گذاشت و مدافعان شیلی که نتوانستند در این ارسالی که از سمت راست انجام شد توپ را به صورت درست از دروازه دور کنند باعث شد تا ادیسون فلورس گل اول این دیدار را به ثمر برساند.
گل دوم پرو: در دقیقه ۳۸ دروازه‌بان شیلی نیز که عملکرد خوبی در این صحنه به جا نگذاشت در یک خروج اشتباه مجددا پاسور گل اول آندره کاریو او را دیبل زد و با ارسال یک پاس رو به بیرون، توپ را در پشت محوطه به یوشیمار یوتون داد و او با یک شوت از پشت محوطه جریمه نتیجه را دو بر صفر به نفع شیلی کرد.
گل سوم پرو: در دقیقه ۹۱ رناتو تاپیا که توپ را بین بازیکنان می چرخاند و پاس کاری هایی را با هم انجام می دادند پاس را به پائولو گررو داد و او نیز گل سوم پرو و تمام کننده این تیم را در دقایق پایانی به ثمر رساند.

لازم به ذکر است تیم شیلی یک ضربه پنالتی را توسط ادواردو وارگاس در دقیقه ۹۵ از دست داد. هر چند این پنالتی تاثیری در نتیجه بازی در آن زمانی که سوت بازی در حال زدن بود نداشت ولی می توانست تا حدودی تجربه باخت سنگین را برای شاگردان روئدا سبک تر کند.

پرو با شکست شیلی راهی فینال کوپا آمریکا شد


تعویض های بازی:
پرو : کریستوفر گنزالس به جای ادیسون فلورس در دقیقه ۵۰، اندی پولو به جای آندره کاریو در دقیقه ۷۱ و جوسمیر بالون به جای کریستین کوا در دقیقه ۸۰ برای پرو تعویض شدند.
شیلی: آنخلو ساگال به جای خوزه پدرو فوئنزالیدا در دقیقه ۴۶ و نیکولاس کاستیو به جای گیرمو ماریپان در دقیقه ۸۹ تعویض های شیلی را رقم زدند.
آمارکارت زرد :
برای پرو لوئیس ادوینکولا در دقیقه ۷۲ و برای شیلی اریک پولگار در دقیقه ۷۴ و آنخلو ساگال در دقیقه ۸۶ از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

پای دیگر فینال نتیجه برزیل- آرژانتین:
دیگر فینالیست این دوره ازرقابت ها برزیل، ۱۲ تیر ۹۸ ساعت ۵:۰۰ بامداد، به مصاف آرژانتین رفت و توانست با گل های گابریل ژسوس در دقیقه ۱۹ و روبرتو فیرمینو در دقیقه ۷۱ بار دیگر مسی و یارانش را در راه یابی به فینال و کسب جام ناکام بگذارد.

تاریخ برگزاری بازی فینال:
۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰دو تیم برزیل و پرو در ورزشگاه دو ماراکانا ریو د ژنیرو برزیل به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که دو تیم در مرحله مقدماتی در گروه A همگروه بودند و برزیل توانسته بود با نتیجه پر گل ۵ بر ۰ پرو را شکست دهد.

به نظر شما چه نتیجه ای در یکی از مهم ترین فینال های دنیای فوتبال بین تیم های برزیل و پرو رقم خواهند خورد و کدام تیم در نهایت قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۱۹ خواهد شد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل